@Enes Çatal
Mantıken elbette böyle olmalı ama burada yaptığınız mantık hatası salcanoyu diğer markalarla aynı hizmeti veren bir firma zannetmeniz.
Bırakın bisikleti komple değiştirmeyi bir pulu bile değiştirmek icap ettiğinde , işi yapmamak için verdikleri mücadeleye hayret edersiniz.
Burada Salcano ile alakalı ve bizlerin israrla anlatmaya çalıştığı şıkıntı şudur. Modeller eğer kullanıcısı tarafından uygun şartlarda sürülürse ve bakımları zamanında aksatmadan yapılırsa , kullanıcısını tatmin eder bir markadır. Zaten zamanla dağılan parçaları daha kaliteli olanlarla değiştirerek , sürüş keyfi ve güvenliğini de arttırmak mümkündür.
Ancakkkk garanti kapsamında herhangi bir şey talep ettiğinizde işler değişir. Ne fabrika ürettiği ürünün arkasında durur , ne de parça gönderir. Teknik servisler israrla size parçayı satmaya çalışır. Yani garanti kapsamında değişim istediğinizde oluşan o nemrüt görüntü , Euro veya dolar kabul ediyormusunuz denildiğinde ( yani nakit para vereceğim dedinizde ) gülücüklere , tebessümlere dönürlşür. Nerdeyse size masaj bile yaparlar . yeterki ödeme canlı olsun.
Salcanoyu bu kadar eleştirme nedenimiz bu uygulamalardır. Satış sonrası müşteri memnuniyeti bakımından berbat ötesi , teknis servis bakmından berbat ötesininde ötesidir. Bırakın alet edevat olarak bulundurmayı ve kullanmayı , daha tork anahtarının ne olduğunu bilmeyen , bu sözcüğü ilk defa benden duymuş sevrvisler var. Ama sorsan 20 yıllık ustadır onlar. Asla kendilerine toz kondurmazlar.
( Cumhurbaşkanlığı 49 bisiklet turunda , fabrikasının olduğu il olan İstanbulda , sırf bu iş için imal edilmiş bir tanıtım karavanında , sattığı en üst düzey modellerin tanıtımını elinden geldiği kadarıyla kamyon şoförü yapıyor , hemde 2 saat boyunca , daha ne olsun. Soförde olmazsa , modele bakarak, tümegelim veya tüme varım şeklinde , tahminler yürütmek gerekiyor . bir broşürleri bile yok )
Bisiklet sahibi diyor ki ghost aldım. kadro kaynak yerinden çatladı , garanti kapsamından gönderdim , fabrika yenisi verdi. kargo ücreti ödemedim. teknik servis montajını ücretsiz yaptı. Çok memnunum. Salcanocu diyor ki parçayı gönderdik 3 ay oldu halen haber bekliyoruz. kargo parasınıda ben ödedim. bakalım ne zaman gelir. İşte fark budur.
Salcano kendi yetkili teknik servis kurmaktansa , mevcut bisiklet tamircilerine yetki vermektedir. Bütün olay bundan kaynaklanmaktadır. Servisi istediğiniz kadar şikayet edin. fabrika servise hiç bir şey yapmaz. kendiside çözüm üretmez. Öyle veya böyle bıkar kendi çözümüzü kendiniz bulursunuz. Sonraada "salcano alacağım ne dersin" şeklinde yönelilen sorulara başınızdan geçenleri anlatırsınız.
Özetle kendi işimi kendim görürüm diyorsanız ve düşük bütçeniz varsa salcano alın, Üst seviye , grup set kullanılan pahalı modellerinde bile aynı fabrikadan ve servisten medet umacaksınız. yok elim alian bile tutmaz , teknik servisle işimi garanti kapsamında hallederim diyorsanız " Dünyada cehennem azabının ne olduğu bir nebze anlamak " için yine salcano alın.
Not: Türkiyenin en büyük forumunda bile yazılan şikayetlere cevap vermeyen, fuarda emr-i vaki getirilmiş yetkili satıcısının ( bakırköy metin bisiklet vs vs ) sorulan sorulara cevap verebildiği , sponsorluk yaptığı yarışta dahi bir tek yetkilinin ve teknik elemanın bulunmadığı , bir fabrikanın varın siz düşünün içini , işleyişini.kalitesini. , Bunda sıkıntıya rağmen , kendisini bir türlü son kullanıcın istediği hizmet kalitesine getirmeyen bir fabrikaya bilmem ki ne denir. ?