Scudo Sports

Salcano XRS 040 Sora Kullanıcıları Kulübü

@ecelfeli Hocam uzaktan yakından alakası yok.. Sürüş keyfi bambaşka. Dedim ya eşek sürüyormuşuz. Bir de 54 kadro bana büyüktü. 52 altıma cuk oturdu. Düz yolda otomatik olarak 40 ın altına düşmüyorum. Enerjik olduğum bir günde paso PR geliyor eğer aynı segmentte sürdüysem. Bisikletten aldığım zevk değişti.

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Scudo
Tekrar hayırlı olsun diyorum. O zaman bu deneyim benimde fikrimi karbon kadroya doğru yoneltti. 3 sabahtir başıma acayip bir olay geliyor. Sabahin 6sı bisikletin yanına gidiyorum ön teker sönmüş vaziyette, Allah'tan MTB var mtb turu ikindin tekeri sök tak yama var onu yenile elden geçir. Ertesi sabah gene ayni bu sabah artık tak dedi. 2 tane sifir paketinde iç lastiğim olduğunu hatırlayıp eskiyi söküp yeniyi taktim. Bu sefee telefonu evde unutmuşum :) kayit alamadim. Ama zorluklara ragmen bu sabah 20kmye yakin yol yapabildim. Huzurluyum mutluyum :)

General Mobile 4G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
@ecelfeli içinde ufak bir tel parçası kalmıştır. Dış lastiğin iç yüzeyini sakince dikkatli bir şekilde kontrol edin. Başıma gelmişliği vardır. Patlak koruma bandı şiddetle tavsiye olunur.

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: ecelfeli
Bisiklette en önemli bileşenler kadro ve jant seti. Bir de aynakol göbeği. Pedallama anında bunlar kötüyse enerjinizin büyük kısmını boşa harcıyorsunuz demektir. Bu arada rs11 ler r501 lerden iyi. Daha akıcı. Hafif ve akıcı bir jant seti hıza çok şey katıyor. Bizim aldığımız fiyat düzeyi yol bisikleti deneyimini ucundan yaşatıyor. Ama başlamak için de ideal. Önümüzdeki sene üstündeki seti değiştireceğim sanırım. 105 düşünüyorum. Kadrom furj seti ve maşası ile birlikte satılık. Sele borusu ile birlikte. Sele borusunu da karbon aldım. Bizim sele borusu 400 gram nerdeyse. Çok ağırmış. Bu 189 gram. :)

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: ecelfeli
Bu arada ellerinde bir tane de 57 kadro var. Özellikle Ankara'dan ilgilenen arkadaşlar olursa. Bu kadroları Türkiye Bisiklet Fedarasyonu için yaptırmışlar. Maşa ve ile 1200 gram gelen bir kadro. Bir de Mentor diye bir kadro var o biraz daha ağır bundan. Bu kadroda kampanya vardı. Ondan tercih ettim. Bisikletin boş ağırlığı 8.3 kg civarında. Herşey takılı hali de, pedallar, suluk kafesleri, pompa, arka aydınlatma, sele çantası içi dolu şekilde. 9.4 kg oldu. Salcano aynı durumda 11.5 kg geliyordu.

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: ecelfeli
@whereismywings
Yok yok.. @ecelfeli yazmış Delta'dan Geotech Carbo Race diye bir kadro aldım. Endurance tarzı 2015 Salcanolar gibi eğik bir üst boru ve geniş bir teker aralığı yok. 4, 5 gün oldu. Şimdilik tabii bir mutluluğu var insanda yeni bir bisikletin. Sürdükçe anlaşılıyor bazı ayrıntılar. Belki Geotech bölümüne yazarım artık. :)

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: ecelfeli
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160801/33738c80693bf50e00ab4855f8ce8194.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160801/b82c7f4f034bf87b510d70475c9fbf5f.jpg @ecelfeli dediği gibi bir tek Sora set kaldı Salcano'dan.

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: whereismywings
@amoush00 abi çok sevindim ya, her ne kadar xrs 040'dan geriye pek bir şey kalmasa da, istediğin gibi bisikleti yükseltmen, kendine uyum sağlatman süper. Resmen evrimini takip ettik senin canavarın, iyiden iyiye canavar bizim gözümüzde artık o :)
Güle güle, kazasız belasız binesin abi, hayırlı olsun.
 
Heyy maşallah yaa. Ceylan gibi olmuş. Bundan sonra geotech bölümünede bakarız artık. :)

General Mobile 4G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: amoush00
Teşekkür ederim arkadaşlar..! Daha iyileri sizlerin olsun..! Ne kadar ekmek o kadar köfte hesabı oldu.. Kendi çapımda mantıklı bir upgrade yaptığımı düşünüyorum.. Bisikletimden memnunum..
Ayrıca eklemek isterim ki, Salcano bana her ne kadar para harcattıysa da, işin inceliklerini onun sayesinde öğrendim.. Salcano markasına bir daha dönüp bakmayacağımı da üzülerek belirteyim.. Asıl bu işi severek ve profesyonel anlamda yapanların gözünde çok negatif bir imajı var. Bunun da sebeblerini anlayabiliyorum. Carraro ondan bir tık üstte ama onun da kadroları çok ağır. 105 setli 062 ile ilgileniyordum. Bisiklet boş 9,5 kg geliyormuş.. Şimdi sen hafifle gibi durumda söz konusu değil ben de.. zaten 67 kg mım.. 1,73 boy ile.. Üstüne üstlük Salcano nun sitesinde daha önce belirttiği ağırlıklar yanlış. sanırım 48 kadro ağırlıkları onlar ki, onda bile hile olduğunu düşünüyorum.. 2015 xrs 040 10 kg civarında bir bisiklet. Hafif ve doğru boyda kadro da şunu yaşıyorsunuz.. Bisiklet daha kolay gittiği için daha az enerji ile daha çok yol gidiyorsunuz. Normalde salcano ile 35 km/h hızla eğimi az olan düz sayılabilecek bir yolda giderken.. Kalp atım hızınız diyelim 140 larda dolaşıyor.. Böyle bir bisiklette ise 40 km/h ile gidiyorsunuz ve kalp ayım hızınız 130 larda dolaşıyor.. olay buymuş diyorsunuz.. ;) Bu arada kimseyi incitmek te istemem. Ben deneyimlerimi yazıyorum.. Bir arkadaşta mesala Cube attain GTC aldı bizim grupta.. 4500 tl ye onun müdahili salcano xrs 002 105 5300.. Yani bu kalitenin fiyatları buralardan başlıyor. Grubun içinde en basit bisiklet benimdi ve insanlar abi göreceksin farkı diyordu.. Doğru diyorlarmış.. Sağlıcakla kalın..!

@whereismywings Strava kullanıyorsan oradan birbirmizi takip edelim burada başlayan arkadaşlık devam etsin.. Emrah Çetintaş direkt benim kullanıcı adım orada.. Bak @ecelfeli ile öyle bir arkadaşlığımız var bizim..
 
  • Beğen
Tepkiler: ecelfeli
Evet Emrah hocamızın dediği doğrudur. Kendisi ile çok seviyeli güzel bir dostluğumuz var. Gönül isterdiki aynı şehirde olup beraber turlayabilelim, heyhat kader böyle imiş. :) Uzaktan seviyoruz. :)

General Mobile 4G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Bu gün bisikletimin ağırlığını merak ettim. Sele+ gidon+ gidon boğazı+Rc501 jant seti değişikliklerinden sonra boş matara ile 12kilo300 gram ölçüm. Ben kendim 86 kilo geldim. Düşündüm bu kilo ile karbon alsam ne fayda :)

General Mobile 4G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: olympos
@ecelfeli hımm.. Demek ki, Salcano 2015 modelde bunu biraz daha geliştirmiş.. 11,5 kg civarıydı benim yüklü salcano.. Hocam kilo verme konusunda burada bir arkadaş bir tür diyet yapıyor ama onunla görüşüp ne yaptığını buraya yazarım.. O da inatçı bir şekilde kilo veremiyor. Ama çok dikkat ediyor yediğine içtiğine ona rağmen... Düzenli sürüşle ve yediklerine dikkat ederek kilo vermemek içten değil.. Bunu bizzat yaşıyorum. Şu ara yeni bisikletin gazı ile haftada en az 5 şürüş ve toplam 270 km ye kadar çıktım.. Yaz başında 69 kg civarında iken bu sabah tartı 65.8 gösterdi.. ;)

@ecelfeli ayrıca kilo ile birlikte rahat 2 kg kadar hafiflemiş bisiklet gözle görülür fark yaratıyor..
 
Düzenleme: Forum kurallarına göre satış linki koyamıyoruz sanırım, bu sebeple linki kaldırdım.
 
Öncelikle herkese merhabalar.

Bisiklet kullanımında yeni olmasam da forumda yeniyim. Yaklaşık 2 yıldır çelik kadro dağ bisikleti ile amatörce 30-40 km (asfalt yolda) lik küçük turlar yapıyordum. Hem kondisyon kazanmak hemde spor amaçlı. İşte sonra lanet olsun bu eşşek ile işkence çekiyorum :( diye düşünüp neden bir yol bisikleti almıyorum dedim. Bir bisikletçi arkadaşım bu siteyi önerdi sağolsun. Hem güncel kalmak, bilgi sahibi olmak, hemde ihtiyaçlarımı karşılayabileceğimi belirtmişti. Nitekimde öyle oldu.

Satılık - Salcano xrs 040 'yükseltilmiş'

ilandaki bisiklet hem bütçeme uygundu hemde yol bisikletiydi. Ve eski dağ bisikletim de salcano olduğu için içimde gereksiz bir sevgi oluştu. (hani hep gittiğin berberden başka birisine gidince aldatmış hissi olur ya içinde öyle bişeydi sankii:acpsnr:) Neyse bu bisikleti aldım. Artık daha rahat sürebiliyorum. Başlangıç seviyesindeki bir yol bisikleti olarak görüyorum. Ortalama 40km lik bir turda bacaklarım yorulmuyor. Yani eski bisikletime kıyasla performansım 2 kat arttı sanki. Şimdi bir kaç sorum olacak. Cevaplarsanız bu yeni kardeşiniz çok sevinecek. :asik:

1- Bu bisiklette değişmesi şart parça sizce nedir? :kötü:
2- Kendimi yol bisikleti ile geliştirdikten sonra (tahmini 6-8 ay) bisiklet üzerinde ne gibi yükseltmeler yapmak gerekir?o_O

Herkese iyi forumlar, iyi pedallar.
 
@root2008 Yeni yol bisikletine geçen için gayet güzel bi bisiklet.Zaten gerekli tüm yükseltmeler yapılmış.Belki sele borusu olabilir yeni.(Çokta lazım değil.) O 6-8 ayı kafadan 1 sene yap.Eğer 1 sene hakkını vererek,geliştiğini görerek geçirirsen bunu satıp daha üst modellere geçersin.Bu bisiklete değecek tüm geliştirmeler yapılmış zaten.
 
@suzun7 öncelikle alakanıza teşekkür ederim. Sele borusu orjinal borudur. Bayağı da ağır birşey. Sele yüksekliğini ayarlarken dikkatimi çekmişti. Tavsiye edeceğiniz bir sele borusu var mıdır?
 
@root2008 Ben shimano nun firması sanırım pro lt adlı ürünü aldım.Fiyatına göre hafif ve sağlam tavsiye ederim.
 
Geri