Salcano Servislerinden Şikayetçiyiz

suzunkopru

Forum Bağımlısı
Kayıt
19 Haziran 2008
Mesaj
2.203
Tepki
1.474
Şehir
İstanbul-Fatih
Salcanonun İstanbul Avrupa yakasındaki servislerinden şikayetçiyiz. Salcano bisikletlerini alınabilir konuma getirdi, fiyat ve performans yönünden atak yaptı. Bizlerde hep Salcano almaya başladık. Kardeşimde Salcano NG255 SD ve Salcano Ephessos var, bende iki bisiklet olmasına rağmen bir NG255 SD alacağım.

Ancak servisler duyarsız. Mesela Ephessos'umu kurdurmak için Bayrampaşadaki servie gittiğimizde hiç iyi karşılamadılar, aksine kötü davranıldı. NG 255 SD'yi başka bir servise götürdük o da ayrı bir sıkıntı. Zaten forumdaki arkadaşlarda servislerinizden yana sıkıntılı. Ya adam gibi servis hizmeti versinler ya da anlaşmalarını feshedin. Sadece bisikletlerin aksamının harika olması ile iş bitmiyor, satış sonrası desteğin de kaliteli olması gerekli. Konu hakkında çok da detaya inmek istemiyorum.

Şikayeti olan arkadaşların bu başlıkta isteklerini belirtmesi ile belki dikkate alınırız.
 
Scudo

suzunkopru

Forum Bağımlısı
Kayıt
19 Haziran 2008
Mesaj
2.203
Tepki
1.474
Şehir
İstanbul-Fatih
Örnek:
@Çalakalem

Bu ne biçim bir davranış tarzıdır. Kimin nasıl davranması gerektiğine servis mi karar verecek. Kaba bir şekilde "ben sana bırak demiştim" diyor, arkadaşımız o servisin kaprisini çekmek zorunda mı, sanki bedavaya iş yapıyorlar, fabrika onlara gereken ücreti az/çok veriyor. Servis ücretleri düşük ise (bir servis bunu söylemişti) bu bizi ilgilendirmez, bize bunu yansıtmamaları gerekir, işlerine gelmiyorsa servis vermesinler ya.
 

Faruk UZUNKÖPRÜ

Daimi Üye
Kayıt
9 Ocak 2009
Mesaj
215
Tepki
249
Şehir
İSTANBUL-Fatih
Evet abimin dediği çok doğru sadece bisikletin güzel olması yetmiyor satış sonrası servis desteğininde kusursuz olması çok önemli, 25.07.2009 cumartesi günü öğlenden sonra kargo ile bisiklet geldi hemen ilk bakım için g.o.paşadaki salcano yetkili servisine gittik ne insana davranış biçimi nede yapılan işçilik insanı tatmin etmiyor, daha sıfır bisiklet birkaç kilometre binmişim adam tutup bisikleti paldır küldür ters çeviriyor çizilecekmiş düşecekmiş umurunda değil, servis kalitesini geçtik bari insanlarla iletişim kurma hususunda daha hassas olsalar geriside hallolur bir şekilde ama nerdee sanki adam bisikleti hayrına vermiş bide üstüne bedavaya servis desteği veriyomuş gibi havalanıyo
 

Faruk UZUNKÖPRÜ

Daimi Üye
Kayıt
9 Ocak 2009
Mesaj
215
Tepki
249
Şehir
İSTANBUL-Fatih
Arkadaşlar servislerden yana şikayetçi olan, sorunu olup çözümleyemeyen bütün arkadaşlar bu başlık altında sorunlarını yazsın konu devamlı güncel kalsınki yetkililerden sesimizi duyan olurda çözüm üretirler belki
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
bir salcano kullanıcısı olarak servise gittim süspansiyonda boşluk olduğunu söyledim garanti dışı dedi bu nası iş bilgi sahibi olan var mı boşluk oluşması kullanıcı hatası olamaz demi
 

Önder Tarım

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Mayıs 2008
Mesaj
3.368
Tepki
1.817
Şehir
Bologna / İtalya
Bisiklet
Specialized
@aslankangal

Avatarındaki bisiklet senin ise o maşanın sıfırlarında bile boşluk olabilir.
 

Abdülkadir Şevik

Aktif Üye
Kayıt
13 Haziran 2009
Mesaj
117
Tepki
78
Şehir
Eskişehir
Kardeşim benim bisikletimdede vardı o sorun.Yetkili servisine 15 gün bakımına götürdüğümde söyledim yapmamıştı.Daha sonra başka güvenilir bir bisikletçiye götürdüm.Abi uğraştı ama yapamadı.Dedi ki ben sökmiyim yoksa garanti dışı kalır dedi.Sen servisine götür yatak sistemi değiştirsinler dedi.Götürdüm ve adama anlattım.Adamla papaz olduk bağırdı çağırdı sırf garantili servisi diye birşey demedim ve yapıldı.Garanti kapsamına girdi.Ücret filan ödemedim.Eğer yapabileceğim birşey varsa hazırım.

Bol Pedallar...
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
İlk başta aynı sorun bendede vardı.Göbekten ses geliyordu.Servise götürdüm G.o.P'taki..Adam fabrikaya götür dedi :) Allahtan bayram beyin cebi vardı.Kendisine durumu anlattım.15 dk sonra fabrikadan Kemal bey benim cebimi aradı.Haftasonu bisikletimi yaptırmak için fabrikadan teknik servis ustasını gönderdiler.Mükemmel şekilde yaptı.Sonuç şu olarak Salcanonun kendisinde bir sorun yok ama servisleri kötü..Eminim servislerinin bu durumuna bir el atacaklardır.Profesyonel servis olarak birtek Bakırköy metin bisiklet var Salcano bayisi.Başka hiçbir servis profesyonel değil..Salcano çok iyi bir firma.Bu servislerdeki profesyonel olmayan ve iletişim sorunu olan insanlar yüzünden isimleri kötüleniyor.Bence en kısa zamanda buna dur diyeceklerdir.

Mehmet Akif MALKOÇ
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
He bu arada buradaki salcano yetkili servisinden olan arkadaşlar varmı bilmiyorum..Ama herhangi birtanesinin bana bağırma gafletinde bulunabileceğini zannetmiyorum..Kimse kimseye bağıramaz..Babasının oğlu değil kimse..Müşteri biziz onlar değil..Bir bisiklet parçası için sakat kalırlar..
 

Kabare

Üye
Kayıt
29 Temmuz 2009
Mesaj
46
Tepki
53
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Trek
İlk servis kuponu ile servise gittiğimde, servisin bisikletle bir tur atacağını, vitesi, freni ve diğer ayarları kontrol edeceğini, pedala bakacağını, vidaların sıkılığını ayarlayacağını umuyordum. Bana bir şikayetin var mı dediler, sonra bisikleti ters çevirip bir iki kere tekeri döndürdüler ve kuponu kaşeleyip gönderdiler.

Mtbtr.com'da okuduğum kadarıyla hidrolik frenli bisikletlerin böyle tepe taklak çevrilmesi doğru değilmiş. Bir iş yaptı, galiba o da yanlış.

Ayrıca yaşadığım diğer sorundan anladığım kadarıyla, servis basit birkaç işlem dışındaki sorunları giderecek teknik bilgiye sahip değil. Kritik parçalar söz konusuysa, bunların mutlaka fabrikaya gitmesi gerekiyor.

Benim Salcano yetkililerine önerim, teknik açıdan bilgili ve iletişim yeteneği yüksek olan kişilerle çalışmaları. Böyle kişiler yoksa kendileri belli merkezlere ana servisler kurabilirler. Sokak aralarındaki bisikletçileri servis yapmak yerine, elinde yedek parça stoğu bulunan, bisikletler konusunda eğitimli personeli olan, randevu sistemiyle çalışan servisler olabilir. Anadoludaki şehirler için de bu geçerli. Eğer bir bölgede amortisörlü, hidrolik diskli bisiklet satıyorlarsa, o bölgede bunlardan anlayan bir servis de olması gerekli.
 

bayramakgul

Aktif Üye
Kayıt
10 Haziran 2008
Mesaj
130
Tepki
92
Şehir
ISTANBUL
oncelıkle kımsenın kımseye bagırma cagırma hakkı yoktur abdulkadir bey bize acil kadro numaranızı ve hangı servıs oldugunu belirtirmisiniz biz gerekeni yapacagız be sene butun turkıyede 60 000 adet bisiklet satıldı bu gecen senenin yaklasık yuzde 50 daha fazlası servisler konusnda ve iletisim konusunda yeni seyler tasarlıyoruz en yakın zamanda faaliyete gececek sizi haberdar ederim ben firma ortagı olarak size yardımcı olmam icin bana ayrıntılı bilgi vermeniz lazım elimizden geldiği kadar herkesin sorununu cozmek gorevimiz
 

Abdülkadir Şevik

Aktif Üye
Kayıt
13 Haziran 2009
Mesaj
117
Tepki
78
Şehir
Eskişehir
Bayram Bey Kadro numaramı söylüyorum:SP14C00026 Kadro numaram ve şikayetçi olduğum servis Er Bisiklet.
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
@Önder Tarımresimdeki maşa şimdi bu bir sorun ne yapcaz değiştirme imkanı var demi
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
@YARGISIZ_INFAZ


:(
İşte tam biz Türklere yakışan bir mukabele şekli. Burada nelerden şikayet ediliyor, sorunla mücadele konusunda ne güzel bir çözüm getiriliyor. Sana bağıranı patakla, örnek olsun, kimse kimseye bağırmaya cesaret edemesin, böylece sorun çözülür, öyle mi? Hayır buraya Türkiyeye bir duyarlılık mesajı vermeye çalışan bir forum diye giriyoruz... Yani ne diyor insanlar, "hem sağlık, hem toplumsal bilinç uyandırma, kıçı şöför koltuğuna bağlı toplumlar yaratılmasına biraz olsun taş koyma amacı ile bisiklete binin, etrafınıza aşılayın, birazcık eğitmen olun" yani ortalama insanlardan biraz farklı olun, farklı görünün. Burada detaya girmek istemiyorum ama kısaca da olsa anlatayım, 10 sene kadar oluyor, Amsterdam'a gitmiştim birkaç günlüğüne. Açın aratın internette Amsterdam fotoğraflarını, her köşe başında, her elektrik direğine, her otobüs durağına, her köprü başına bağlı en az birkaç bisiklet görürsünüz. İnsanlar işlerine ya bisiklet, ya da trenle giderler. Çok fazla araba yoktur etrafta. Tabii bizde durum böyle değil, her gün trafikte birbirine bağıra bağıra, yol kapma mevzusu yüzünden kavga ede ede, birbirlerinin ağzını yüzünü dağıta dağıta, değişik, hiç olmamamız gereken insanlar olduk biz. Yol verdin vermedin diye insan öldürüyorlar bu memlekette. Geçen gün bir haber çıktı mesela, yeni çıkan sigara yasağından sonra, meyhanede adam sigara içen bir grubu uyarıyor, hemen kavga çıkarıyor karşı taraf, ve uyaran kişi malesef kurşunlara hedef olup ölüyor.
Şimdi; böyle bir toplum mu hayal ediyoruz? Eğer bize bağıran servise, ilk aklımıza gelen yönteminle mukabele edeceksek vay halimize. Cehaletten yana bir yol seçiyoruz. Biraz daha yapıcı ve akılcı çözümler üretmek gerekir. Buraya girip bisikleti sevme potansiyeli olan insanlara (genç-yaşlı) örnek olmamız gerekir.
 

çağdaş efe

Daimi Üye
Kayıt
5 Nisan 2008
Mesaj
200
Tepki
84
Şehir
antalya
şikayetlerimi daha önceki konularda hep dile getirmiştim salcano firmasınada mail attım hep ama bir yanıt yok daha.
bilemniyorum bu sorunları aşması lazım salcanonun.yoksa çok kötü derin bir iz bırakacan sonra kapatamayacak.,
yazık çok yazık
 

Nyo Ykpogl

Aktif Üye
Kayıt
26 Temmuz 2009
Mesaj
186
Tepki
72
Servislerin geleli öyle hocam !!! Çok eskiden yaşadığım bi olayı anlatmak isterimbigün servise gittiğimde bisikletimin zinciriyle ilgili sorunum vardı adam bana bırak 3 saat sonra al dedi bende gittim 3 saat sonra almaya gittiğimde bana bisikletin zincirinin bu olmadığını soyledi tamirci meğer zinciri çalmış... Bu sadece birtanesi her seferinde servise gittimmi bisikletin bişeyini yapıyorlar bişeyini bozuyorlardı ve o günden sonra kendi takımlarımı toplayıp kendi tamirimi kendim yapıyorum... Unutmayın arkadaşlar Ümitsizseniz Ümit (siz)siniz !!! Merak ilmin hocasıdır...