Yeni konu acmamak icin buraya yaziyorum.
Bir hafta once dis lastigi degistirmek istedim. Bisikletten pek anlamadigim icin acaba janta uyar mi vs dusundum ve salcanoya email attim.(ustunde 700*30 lastik vardi zirhli lastik dusunuyordum700*40) email e cevap vermediler.
Bugun teknik servisi aradim bilgi almak icin. " biz ne bilelim janti bisikletin ureticisi bilir" dedi piskin piskin. Hayir ben bakkalimi aradim teknik servisi mi? Teknik servisin kelime anlamini mi yanlis biliyorum acaba?
Tamam beni o zaman ureticiye baglayin ya da yonlendirin dedim. Bana email atmami soyledi. Zaten attigimi cevap alamadigimi soyledim. O zaman bolgemdeki servisini gidip sormami soyledi. O bilirmis bisikletin ozelliklerini. Siz sattiginiz urunu bilmiyor musunuz ben anlamadim ki. Bir de aklimda bunu satip bir iki ay para biriktirip xrs 30 alacaktim sozde. Bisikletten memnunum sorunu yok ama musteri hizmetlrri felaket.
Gecen ay arayip bisikleti aylik bakim icib verdigim servisin hidrolik diskli fren ters cevirdigini gordumu ve bisiklrti geri teslim aldigimda bisikletin cesitli yerlerinde ciddi cizikler oldugunu belirttim. Hic sallamadolar bile. Bu iki olaydan sonra isterse dunyanin en iyi bisikleti olsun gizumde bitmistir.
Basimdan gecen olaylari anlatmak istedim. Belki benim gibi titiz ve hassas biri olur bu konuda. En azindan mesaji gorur ve bir daha dusunur. Bu normal bir sey mi ben mi cok evhamliyim acaba? Diger markalar da mi boyle lakayt acaba musteri destegi konusunda.