Scudo Sports

Salcano Müşteri Hizmetleri - Online Canlı Destek

Mert C.

Forum Bağımlısı
Kayıt
14 Ağustos 2013
Mesaj
1.582
Tepki
403
Bisiklet
Salcano
(link) adresinde görebileceğiniz gibi canlı destek hattı eklenmiş sitesine, şuan aktif değil.(çalışma saatlerindeyken de değildi, denedim) yeni modellerle birlikte site tasarımını ve sistemini de tamamen yenilediklerinden teknik aksaklıklar var hala, ingilizce dil seçildiğinde sorun çıkıyor mesela... ancak sistem oturduğunda sanırım canlı destek de aktif hale gelecektir. :rolleyes:
 
Scudo
Birçok sitede mevcut salcano'nunda yapmıs olması gayet güzel
 
Yeni konu acmamak icin buraya yaziyorum.

Bir hafta once dis lastigi degistirmek istedim. Bisikletten pek anlamadigim icin acaba janta uyar mi vs dusundum ve salcanoya email attim.(ustunde 700*30 lastik vardi zirhli lastik dusunuyordum700*40) email e cevap vermediler.
Bugun teknik servisi aradim bilgi almak icin. " biz ne bilelim janti bisikletin ureticisi bilir" dedi piskin piskin. Hayir ben bakkalimi aradim teknik servisi mi? Teknik servisin kelime anlamini mi yanlis biliyorum acaba?:mad:
Tamam beni o zaman ureticiye baglayin ya da yonlendirin dedim. Bana email atmami soyledi. Zaten attigimi cevap alamadigimi soyledim. O zaman bolgemdeki servisini gidip sormami soyledi. O bilirmis bisikletin ozelliklerini. Siz sattiginiz urunu bilmiyor musunuz ben anlamadim ki. Bir de aklimda bunu satip bir iki ay para biriktirip xrs 30 alacaktim sozde. Bisikletten memnunum sorunu yok ama musteri hizmetlrri felaket.
Gecen ay arayip bisikleti aylik bakim icib verdigim servisin hidrolik diskli fren ters cevirdigini gordumu ve bisiklrti geri teslim aldigimda bisikletin cesitli yerlerinde ciddi cizikler oldugunu belirttim. Hic sallamadolar bile. Bu iki olaydan sonra isterse dunyanin en iyi bisikleti olsun gizumde bitmistir.
Basimdan gecen olaylari anlatmak istedim. Belki benim gibi titiz ve hassas biri olur bu konuda. En azindan mesaji gorur ve bir daha dusunur. Bu normal bir sey mi ben mi cok evhamliyim acaba? Diger markalar da mi boyle lakayt acaba musteri destegi konusunda.:ckskc:
 
  • Beğen
Tepkiler: Anıl Erdoğan
@kadir karakaya salcano pişmanlıktır diyecem olmayacak herkes saldırmaya başlayacak ama öyle.
Adamların servis ve satış sonrası hizmeti sıfır...
Bu yaptıkları online hizmetten de bir cacık çıkcağını sanmıyorum
 
Salcanoya bu bölüm açıldığında atacağım mesaj.

Merhabalar. İnternet üzerinden bisiklet aldım. Ve kurmak için sitenizde yazılan bir kaç servise gittim. Ve ben böyle bir rezillik görmedim. Allahın sıcağında arkadaşımla beraber bir buçuk-iki saat yol yürüdük elimizde ağır bisikletle. İlk gittiğim servisiniz MERT TUNA bursa GÜLBAHÇE MAH. DR. SADIK AHMET CAD. NALBANT SOK. NO:1/A OSMANGAZİ idi. Fakat burada ki şahıs ben tek çalışıyorum ve bisiklet montajı yapmadığını söyledi. Sitede isminin olduğunu söyleyince tersledi tek çalışıyorum dedi. Tamam dedik başkasına gidelim . Yola koyulduk Allah'ın sıcağında. İkinci servise (AYDIN BİSİKLET
YENİ YALOVA YOLU NO: 128 / OSMANGAZİ
0224 252 66 95) geldiğimizde sağolsun o alacaktı fakat çok doluymuş bir kaç gün sonra ya söz verdi benimde biraz acelem vardı bizde 400 metre aşağıdakine soralım bir de dedik çünkü orası daha büyük bir yerdi. Orası ise BİSİKLET CENTER
TUNA MAH. YENİ YALOVA YOLU NO:165/A OSMANGAZİ
0224 271 07 52. Buraya geldiğimiz de ise karşıda ki adamın bize söylediği şuydu, ilk biz montaj yapmıyoruz dedi , biz servis isminiz yazıyor deyince adamlarım meşgul dedi 5-6 kişi boş boş oturuyordu bahane uydurdu , sonra biz burda kendi sattıklarımızın montajını yapıyoruz dedi ve üstüne üstlük giderken ben terbiyesiz adam dedi ki , bakayım bisikletine, bu bisikleti bende satıyorum benden alsaydın hemen yapardım montajını şimdi git mahalle arasında bisikletçiye yaptır dedi ve girdi içeri. Ben böyle bir terbiyesizlik görmedim. Adamlar sadece reklamını yapmak için size kullanıyor ve sadece isimlerini yazdırmış. Sonra tekrar aydın bisiklete çıkmak zorunda kaldık Allahtan orası duyarlıydı ve orası alıyormuş galiba sadece. İçerisi ağzına kadar bisiklet doluydu. Bende bir kaç gün sonra alabileceğim bisikletimi. Bu 2 bisiklet servisinizden şikayetçiyim (mert tuna, bisiklet center). Bu Allahın sıcağında bizi o kadar ağırlıkla yürüttüler. Salcano dan bu kadar kötü servis hizmeti beklemiyordum. O adamlar hakkında ya gerekeni yapın ya da sonuna kadar savaşacağım. Çünkü cidden sinirlerim bozuldu. Şimdi gerekli her yere de bu rezilliği de yazacağım. Sizden tek ricam gerekeni yapın ve sizin üzerinizden reklamlarını yapmalarına izin vermeyin. Salcano bu yönüyle gözümden düştü. Tek tercihimdi. Saygılar...
 
@Jokurx yerli markalara karşı her zaman ama her zaman mesafeli olmak lazım. 100 lira fazla olsun yabancı olsun. yerli kazanmasın. yerli kazanınca işte böyle çirkinleşiyor.
 
@aligüler

Ve bana benden alsaydın dedi ya kendi mağazasında 743 liraya satıyordu ben 570 liraya aldım. Bunu sonradan öğrendim bilseydim yapıştırırdım suratına. Çok uyuz oldum.
 
@Jokurx salcanodan size dönüş olmayacaktır. Bana 2.5 aydır sizin yaşadığınız durumun aynısını yaşadığım için dönüş yapacaklar. Yetkili servise götürüyorsun biz yapmıyoruz diyor. Kavga ediyorsun arayıp şikayet edip hakkını arıyorsun seni salcano motor servisene montaja yolluyorlar. Öyle güzide bir firma. Hala bana dönüş yapacaklar.
 
@cpt.erhan Off bilmiyordum böyle olacağını almazdım bile. Yüzsüz herifler reklamları için salcanoyu kullanıyorlar. Bu 2 servisi listelerinden silsin başka bir şey istemiyorum ben
 
@aligüler keske cirkinlesip oyle kalsalar. Ben fabrikadan gelen bisikletleri kamyondan nasil indirdiklerini gordum. Kamyondan asagi atiyordu adam(baska bir servis benim dedigim yanlis anlasilmasin). Icim gitti vallahi.
@Jokurx Sanmam ama insallah guzel sonuclarla donerler. Ben nr zaman arasam "biz bilmeyiz" Yanitini aldim. Boyle ilgisiz bir firma.
 
Benim zaten kavga etme sebebinde bu yüzdendi. Adama tamam yapmayabilirsiniz. Bunu anlıyorum. Salcanoyu arayıp sizi listeden çıkarsın dedim. Yardırdı küfürü. Sonra aradım salcano müşteri hizmetlerini. Anlattım durumu. Hayır olmaz yapmak zorundalar. Siz merak etmeyin biz ilgileneceğiz. Size hemen dönüş yapacağız dediler. Sonra aramadılar. Sonra ben arayıp sordum. Hala dönüş yapacaklar işte. Kız arkadaşımıza bir bisiklet aldık sağolsunlar burnumuzdan getirdiler.
 
  • Beğen
Tepkiler: kadir karakaya
Uzun yillar bisiklet sektorunde olan Bir marka satistan sonra servis ve destek konusunda bu kadar duyarsiz ve kalitesiz olmamali.İsallah buyuk bir sikinti yasamadan 2-3 yil kullaniriz.Yasarsamda levyeyle girisirim:koptum:
Bence bu marka misyonunu degistirip SALLASANO adini almali:D
 
  • Beğen
Tepkiler: kadir karakaya
Konusunu bulmuşken yazayım kadro kulağım kırıldı neyse zar kötek ulaştık salcano ya , 1. hafta kulak geldi yanlış kulağı göndermişler oysaki bisikletin modelini belirtmiştim , hafta 2 pazartesi günü kargoya vereceğiz dediler çarşamba günü oldu gelmedi daha birdaha aradım fabrika izindeymiş gönderememişler hafta 3 oldu bekliyoruz sizce ne yapmalıyım kargoya verilmemiş daha bisiklet 030 tiagra :mad:
 
Demek ki bu markayı kullanmamak gerekiyor. İşleri bisiklet ve onu da tam yapamıyorlar galiba.
Yorumları okuyorum, resmen sinir bozucu.
Ayıptır.
Biz bisiklet kültürü gelişsin diyelim, bir markamız böyle lakayıt olsun.
Gitmeyin, almayın.
 
Geri