Salcano mu ?

ataprg

Üye
Kayıt
2 Mayıs 2007
Mesaj
5
Tepki
1
Şehir
İstanbul
Arkadaşlar salcano alırken iyice kontrol edin. Bisikleti aldım ama henüz kullanmak nasip olmadı. Herşeyden önce disk fren sürtmesi var ve bu sadece bende değil. Başkalarındada aynı sorun var. Ondan sonra al eline bisikleti servis servis gez durumları doğuyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Uğur Taşdemir
Scudo

bjkcarsi

Üye
Kayıt
3 Temmuz 2007
Mesaj
7
Tepki
0
Şehir
İstanbul
bakım yaptırmadınız mı?İlk Aldığınızda ve ondan sonraki 30 gün içerisinde...
 

everon

Üye
Kayıt
29 Ekim 2006
Mesaj
39
Tepki
20
Şehir
hatay
Bisiklet
Scott
mekanik disk frenlerin hepsi yeni iken sürter kafanı buna yorma ilerde sesi kesilir
 

Abdullah Hakkı

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Eylül 2006
Mesaj
1.388
Tepki
679
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Diğer
arkadaşın dediği gibi mekanik disklerde sürtme olabiliyormuş zaten eğer forumu aşartırırsan mekanik disk frenlerin o kadarda randımanlı olmadığı hakkında bi kanıya varabilirsin eğer disk diyosan hidroliği almaya bak ama çok pahalı olduğunuda unutma
 

HaliliOzturk

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Temmuz 2005
Mesaj
7.181
Tepki
8.609
"Mekanik disk sürter" çok yanlış bir yargı arkadaşlar.
Orta kalitede bir mekanik disk fren, işinin ehli biri tarafından doğru şekilde ayarlandığında sürtmez.
Yoksa sürten freni kim ister? Sürmesi eziyet olur, çıkan ses sinir bozucu olur...
Ataprg, bence bisikletini bir süre daha kullan ve 100 km'yi doldurduktan sonra bir servise götür. İyi bir bakım yapsınlar, kendine gelsin bisikletin. Ferahlasın ;).
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
2 Şubat 2005
Mesaj
8
Tepki
3
ben de salcano marka bi bisiklet gördüm ama bisiklet konusunda çok acmiyim açıkçası kazıklanmaktan korkuyorum..salcano marka 21 vites,24 jant çift amortisörlü bi bisiklet için 190 ytl uygunmudur?
 

salcano

Aktif Üye
Kayıt
29 Şubat 2008
Mesaj
128
Tepki
24
Şehir
Çanakkale
Bisiklet
Salcano
ben kaç senedir hep salcano aldım ama böle birşeyle asla karşılaşmadım
 

celil.mayaoglu

Forum Bağımlısı
Kayıt
30 Nisan 2008
Mesaj
693
Tepki
411
Şehir
İstanbul (Sonunda)
Şöyle bir sonuca varabiliriz, genellikle forumları gezdiğimde aynı sorular ve yanıtlar çıkıyo,

okuduğum kadarıyla Sedona,Kron,Scott,Trek gibi pahalı markalardan birine ait bir bisiklet aldığınızda, hangi bisikletçiden alırsanız alın, montajı, ürün kalitesi, sistemi falan her şeyi (fiyat da olabilir) tamamen aynı, yani Sirkecideki Sedona satan bayiden alacağınız bisikletle Bike&Outdoordaki Sedona aynı tamamen (marka model aynıysa), dağıtım daha düzgün ve düzenli yapılıyo, hatta satılırken tamamen müşteriye uygun satılıyo, müşteriye uymayan bisikleti vermezler.

Bu markaları da herkes satamaz yani, haşim işcandaki bisikletçi anlamaz zaten kadro boyu falan nedir diye, elinde kalır, bi de daha pahalı satar, sünnet karne hediyesi onlara göre bisiklet. Böyle adamların satacağı bisiklet de size yardım etmez, ancak şanslı olmalısınız.

Amaa gidip de siz Salcano almaya giderseniz, bu haşim işcanda da var, sirkecide de var, internette de var, ne bileyim yeri çok arçelik beko mağazalarında bile bulunur yani, dağıtımı servisçisi aynı değil, satana göre değişiyo, tabi muamele de değişiyo. Montajdan montaja fark oluyo.

Sistem farkı var bir kere aralarındaki en belirgin faktör bahsettiğimden anlıyorsunuzdur umarım. O kalitesiyle burada isim yapmış bisikletlerin satıldığı yer sayısı 10 parmağınızı aşmaz.

Düşününce umarım anlıyorsunuzdur dediğimi..
 
Yukarı Alt