Scudo Sports

Salcano Astro 270 SV Sahiplerinin Ortak Konusu

garanti meselesini hallettim cok sukur.. salcano musterı hızmetlerını aradım kurulumdan ucret ıstedıklerını belırterek sıkayette bulundum,musterı hızmetlerıde aynı sıkayetten sureklı aldıklarından dolayı baska bıyerle anlasma yaptıklarını belırttıler,bıldırdıklerı adrestekı yere gıderek hem garantımı baslattım hemde aylık bakımını yaptırmıs oldum..
bukadar sıkayete karsı neden o bısıkletcıden elını ayagını cekmıyor orasıda mechul gercı..
 
Scudo
şu lastiklerde 31 aralıktan beri hala güncelleme yok.
kask 8$'lık kargoyla 5. gününde teslim edilmişti, bunlar 25€'luk kargoyla 8. gününe girdi.
80 lira para alıyorlar, sanırsın ışınlayarak gönderecekler... :eek:ut:
 
@Mert C.
Kaskimi kargoya verdin mi :))
 
@Berksan

bekle bakalım bir kaç ay sonra belki gelir. :D
 
@Mert C.

Bende de hiçbir şey yoktu
Sadece suluk kafesi pompa tutma yeriyle beraber ,pompa da üzerinde değildi .
Hafif bi kadroyla ağırlığı düşürücem sanırım sedona 761 alacağım
@Mert C.
Ebay dan mı ?
Çoğu Türkiye ye yollamıyor sinir oluyorum ...
Aradığım kask vizörü var ,fiyatta iyi gelgelelim kıbrısa bile yollarken bize yollamıyor :mad:
 
@PIERzig

son gördüğümde park ayağı da vardı, çıkardın mı :)

ağırlık düşüreceksen maşadan başla bence :) ben bütçeyi ayarladığımda öyle yapacağım. sadece ağırlık değil, performans da daha iyi olacak bu şekilde.
hem de kadrodan çok daha fazla fark yapabilir, 1.5-1.6kg bir maşa ile 1kg'den fazla fark yapıyor direkt.

ayrıca iç lastik olarak da 130gr schwalbe var, direkt 200-250gr azalır üzerinde gelenlere göre. hem çok daha uygun bir fiyata, hem de performansa daha fazla katkıyla.
dış lastikler 2.10 ya da daha ince olduğunda da 95gr iç lastik var yine schwalbe'de.

kadronun şuanki ağırlığını bilmiyorum, belki de almayı düşüneceğim diğer bir kadrodan daha hafiftir... tartmak için söküp toplamakla uğraşmaktansa ağırlığını bildiğim diğer ağır parçaların değişimini öncelikli olarak gerçekleştireceğim.
sen de kadro değiştirecek olursan hassas bir ölçüm yapar mısın astro kadrosu için? merak ediyorum... :rolleyes:



kargo almanya'dan dhl premium ile geliyor, ebay değil. :islik:
 
Ağırlığı çok kafaya takarsam zaten rst alır geçerim böylece 2 kilo düşer :D
(link)
Kadroyu sökersem kesin ölçerim .Kadroda da 500 gr farkedeceğini düşünüyorum.Almayı düşündüğüm kadro 1500gr civarı
 
@PIERzig

500gr olacağını sanmam, ama belki 16 inch olursa boyuttan da ekstra 100-150gr farkeder, 350-400gr kadar fark olabilir.
2kg'nin üzerinde olacağını sanmıyorum açıkçası, ama sadece tahmin tabiki :)


1680 gr (16") diyor burada
(link)

daha yeni mi alacaksın, ağırlığı değişmiş midir vs. bilemiyorum...

düz maşaya da ancak bu bisikletle yol yarışına katılacak olursam filan geçerim, o da tek kullanımlık olur :) buradaki bisikletçiden ödünç alırım.
ağırlık takıntım olsa da konfor takıntımı geçemez.
 
@PIERzig

2007'de yazılmış, kadro 2011 model.
farklılıklar olabilir. sen erdoğanlardakini almayı düşünüyorsan oradaki bilgiyi esas al derim.

ayrıca ölçüm hatası ihtimalini de her zaman göz önünde bulundurmak lazım :) resmi bir ağırlık bilgisi verilmemiş sonuçta sedona tarafından.
 
Sonunda! Türkiye'ye giriş yaptı...
http://i.imgur.com/fZStahB.png
 
@Mert C.

ne almıştınki :)

bu arada bizim race king 2.2 'ler katlanabiliyomu ?
 
@frkn9119

katlanır race king 2.2'ler de var ama bizimkiler katlanmıyor :) teki 650gr telli bizdekiler.

schwalbe marathon racer 26x1,50(390gr) katlanır dış lastik
schwalbe xxlight iç lastik(95gr)
schwalbe jant şeridi
shimano deore xt ön jant göbeği
patlak yama takımı
 
2.70 kg maşa
2.00 kg jant takımı(çemberler, teller, göbekler, qrler ve jant şeritleri)
1.50kg gidon, gidon boğazı, sele borusu ve sele
1.30 kg dış lastikler
1.00 kg aynakol
0.50 kg iç lastikler
0.50 kg vites aktarıcılar
0.40 kg fren bacakları
0.40 kg ruble
0.40 kg vites/fren kolları
0.35 kg pedallar
0.30 kg zincir
0.15 kg elcikler
0.15 kg üzerindeki ekipmanlar(kadro koruyucu, matara kafesi, paça bandı ve km saati parçaları)
toplam: 11.65
furç takımı, fren/vites kabloları, vidalar, kadro kulağı ve sele kelepçesi de var daha... onlara da toplam 0,50kg desek

12.15kg
bisikleti tarttığım ağırlık 13.87kg aradaki fark 1.72kg

tahmini kadro ağırlığı bulmaya çalıştım :D
yazdığım ağırlıkların büyük bir bölümü tahminidir, bazıları resmi sitelerinde verilen ağırlıklardır, bazıları da yabancı kaynaklardan edindiğim ağırlıklardır...
ama çok abartı yüksek/düşük yazdığım bir ağırlık olduğunu sanmıyorum. :)
hatta şöyle bir bakınca az bile yazdım gibi geliyor bazılarına :D ama daha az yazsam kadro tahmini karbondan hafif çıkacak :p
2kg'nin altında olacağı kesin gibi geliyor boş kadromuzun :rolleyes:

@PIERzig

ne zaman alacaksın kadroyu :D tart da kadro ağırlığını ne kadar hata payıyla tahmin ettiğimi öğreneyim :p merak ettim yine... :D
 
@frkn9119

alper lastikleri değiştirdi, race king'leri ikiye katlayıp çantaya sığdırabildiğini söylüyor.

tabi katlanır lastik iç lastik gibi katlanıyor neredeyse :D
 
arka freni sıkınca papuçlardan biri geri gelmiyorum.lastiğe sürter şekilde kalıyor. sürekli frene basıyomuşum gibi.elle çekince geri geliyo.neden ola ki? çözümü nedir?
 
0.40 gram ağırlığı hesaplıyorsun yol bisikleti niye kullanmıyorsun. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Abdullah Yücel
@AHMET_ÖZTÜRK

fren bacaklarındaki tellerden olabilir belki, benim de ön frenin tek tarafı çalışmıyordu, o teli çıkarıp gerip taktı bisikletçi, düzeldi.
toplamda 5-10 saniye filan sürmüştü :)

@Berke1903

dağ bisikletinin geometrisi daha rahat geliyor, istediğimde istediğim yere girebiliyor, rahat rahat kaldırımdan inip çıkıyorum, ve bisikleti alırken sahip olduğum bütçe ya orta seviye bir dağ bisikletine yetiyordu ya da çok kötü bir yol bisikletine... en azından ileride geliştirmeye açık olan bir modeli seçtim.

ağırlık ilk takıntım değil, öncelik rahatlıkta. ama aynı rahatlıkta daha hafif hale getirebileceksem bunu istiyorum haliyle.

şuan üzerindeki maşa oldukça sert bir maşa, bununla bile birkaç kez dip gördüm. yol bisikleti bana göre olmazdı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Berke
Geri