Scudo Sports

Salcano assos

Scudo
Teşekkür ederim. Zaten senden başka da kimse ilgilenmedi durumla. Sen daha çok toplamadan yanaydın biliyorum ama Bursa'da hakikaten bu tarz bilgisi olan bisikletçi yok kadar az. Ben de kendime güvenmediğim için en azından iyi olduğu kabul edilmiş bir bisiklet alayım dedim. İkinci el de bulamadım, üçü beşi fazla düşünmeden aldım. Bisikletin görünüşü çok hoşuma gitti, ama daha kullanmak nasip olmadı evde beni bekliyor. Bu arada assos konusunda da bilgi vereyim. Salcano sitesindeki assos modelinden farklı ekipmanlarla bir assos üretmiş ve bunu bayilerinde 320ytl'den satıyor. Satıcıya bunu söylediğimde "senin o dediğin assos x modeli" dedi. Bence yanlış bir strateji bu salcano açısından, güven kırıyor. Sonuçta bilmeyen biri ne güzel ucuza buldum diye alıp öğrendikten sonra rahatsız olabilir. Teşekkür ederim ilgin için, görüşelim :)
 
Dostum ne demek. Salcano firması kapasitesinin uzerinde urunleri üretebilecek durumda. Senın o gordugun kron sedona vb ürünler kadar kaliteli ürünler üretebilir. Hatta tam anlamıyla profesyonel ürünleride üretebilir ama bu firmanın taktik ve amacı ucuza mal etmek normale satmak. Salcano pek riske girmek istemiyor galiba benim dusunceme göre . Mükemmel ötesi bir bisiklette çıkarsa piyasaaya fiyat pahalı gelicek. Salcano alınır mı? dicek millet alan cok az sayıda insan olucak. O yuzden hizmet politikası düşük ve orta gelirliye. Amacı vatandaşı bisiklete bindirmek. Bisikletinin fotosunu gorebilirmiyim. özelliklerini merak ettim. Saygılar.
 
Bu arada bisikletini kullandıkça şunu anlıcaksın. Kadro markasının öneminin olmadıgını. Parça kalitesinin değerini anlicaksın. Benim salcano ng650 tercih etmemin sebebi param azdı ama param az diye hemen almayadabilirdim, 1-2 ay daha bekleyedeblirdim. AMAÇ = Bir , acemiliği atarım diye dusundum.Buda 2 başarılıda oldum, kolaylıkla söküp takar temizlik yapar fren teli ayarı yaparım, vites ayarı yaparım kısaca bisikletle uzun yolda basıma gelecek sorunları böylesi uygun fiyatlı bir bisikletle yaşarım ve öğrenirim diye dusunerek almıstım. Nitekim bir kaç kez yoldada kaldım. Bunlar kaliteli bir bisikletle basına pek gelmesede, bu tarz bilgiler acayip derecede işe yarar bilgilerdir. Şimdi bisiklete bakış açım bile değişti. O kadro üzerindeki yazı sadece kadro üreticisinin urettiği modeldir. Yürüyen aksamda çok acayip önemli. Saygılar.
 
Aslında ben de senin gibi ng650 düşünüyordum başta. Ama Bursa'da bulamadım. Bir de bu assos olayı benim güvenimi kırdı Salcano'ya. Bu sefer de internetten sipariş vermeye cesaret edemedim, ne geleceği belli değil sonuçta. Bu bir arabayı 150 bg diye alıp sonra 100 bg olduğunu öğrenmek gibi bir şey. Hele bir de arabadan hiç anlamıyorsan vay haline. Her neyse. Resimleri daha çekmedim ama çekince koyarım foruma. Aslında sedona sitesindeki resimden farkı yok, detay parça özellikleri de aynı.
 
@gokhancan

bu dediğine katılıyorum şahsen,

kronxc500 fiyasko yani o fiyata, çünkü touruney kullanıyo ve 35$lık bizdeki salcano ng 650lerdeki zoom amortisörleri kullanıyor, satan adam da önermiyo en kötü 1000 al diyo müşterileri de.. 350lere de düştü gibi görünüyodu bir ara fiyatı zaten..

bizdekinin fiyatı 280, o kron xc500 400, haşim işcanda hatta 500 civarıydı.

sedona borla da düşük parçalara rağmen o da 450ytl civarı,

aldığın 711e bir şey demiyorum, o biraz dengede yani ama borla alsaydın eleştirel bakardım yaptığın seçime.Hayırlı ve hayırlısı olsun..


ben taa sivastan getirttim, boy ölçüsünü hesaplamıştım öyle aldım, hatta fotoğrafları var ilgili bölümüne bakarsan görürsün siyahını. gayet memnunum böyle, zaten gelir gelmez servisçi ücretsiz olarak monte ediyor. 20günden sonra ayarını yapıyor, aylık bakıma gidiyosun, arızan varsa 1 sene içinde (kullanıcı hatası olmıycak diyolar) değiştirebiliyorlar garanti kapsamında ücretsiz.

vites takımlarında sana bağlı olmayan nedensiz sorun yaratan arızaların da buna dahil. Zaten servisçini bulabilirsen doğru dürüst ücretsiz tedarik ediyolar yani.Geç kaldım tabi yazmakta ama hayırlı olsun sendeki de güzel bisiklet,
 
@celil.mayaoglu

Celil simdi benim lastiğimin göbeği son 140 km yol denememde az önce bitirdim allaha sukur adeta laçka oldu.

Simdi değiştireceklermi ? Böyle bişey olurmu celil? Ben bunu denedim.

Arka vites attırıcım koptu para verip yenden aldım.

Bu tarz sorunlar bisiklet üreticisine ait değildir.

he kadroda kaynak kopar, birşeyler kopar. Sele borusunu bile tehlike noktasından yukarı cıkarırsan kadron koparsan bundan bile mesul olmazlar.

neredeyse bisiklet uzerindeki her şey kullanıcı hatasıdır celil.

Şimdi gitsem adamın önüne atsam arkadaş 2000 km kullandım bisiklettee problemler var arka göbek dansöz oldu be hoca allah kahretsin desem adamlar demezmi kardeşim 2000 km bu borumu diye :))


Neyse bu arada fena değil saat 3 te basladıgım turumu saat 12 de bitirdim.

Hiç böyle bi planım yoktu ama 140 km yol aldım. Her adımındada pedal bastım.

Eğer adam gibi göbekler olsaydı bu sayı belki su an 170-180 ler seviyesine rahatlıkla cıkardı.

Hadımköy rampalarını cıkıyorum silivriye gidicem anam oda ne arka lastik sallanıyo bir o pabuca bir obür pabuca değiyo.

neyse cok az sallantıydı.

Aksam saat 23 bakırköy e geldim anam oda ne lastik dansöz hatun gibi dans edio :)

Beni aldı bi telaş ne sele borusu acıtıyo ( bu arada sele borusu mevzunuda cozdum) Nede bacaklarımda aşırı ağrılar var.

Neyse bu son 12 km yide gittim.

En son yüreğim dayanmadı böyle yol almaya vitesler atıyo bilmemne.

son 2 km yide seri adım yürüye yürüye eve geldim.

Şu an uykum var banyo yaptım ve modifikasyonlar olmak zorunda yoksa istediğinizi alamassınız bisikletlerden.

arka göbek değişse yetecek, en azından

bu arada Tourney sistem gayet stabil abi hızım bu bozuk lastiğe göre 22-24 km yokuşlarda 14-15 bazen ruzgara karşı 12 km /sa e kadar düştü.

Ben tourneyden memnunum, ama ayar tutturmak zor.

Allahın izni ile şu lastiği ve göbekleri biraz halledim o zaman 180-200 km leri görmeye niyetliyim.

Ah be salcano biraz daha az kar edip adam gibi yapsan ya şu bisikletleri diye bağardım yollarda :):):)
 
Geri