userisnotusingtheforum
Daimi Üye
- Kayıt
- 9 Ağustos 2011
- Mesaj
- 354
- Tepki
- 154
- Şehir
- fizan
- Başlangıç
- 1998—99
- Bisiklet
- Diğer
Selam Forum Ahalisi
Eski toplanır bisikletimin restorasyonu için kollarımı sıvamış bulunmaktayım.Bisikletin bazı parçalarının 0 ını yada 2. elini bulamayacağımı bildiğim için bisikletin bu parçalarını zımparalayıp yeniden boyamayı düşünüyorum.Bisikletin markası hakkında hiçbir fikrim yok.Sadece Almanya'dan geldiğini ve markasının ilk harfi olan "S" harfini hatırlıyorum,belki aşağıda kadrosunun altında bulunan seri numarasıncdan ne marka olduğu ve ne model olduğu öğrenilebilir.
Gelelim Fotoğraflarımıza;
Bisikletimin kontra olduğunu biliyordum fakat arka kontra göbeğinin markasının Sachs olduğunu öğrenince bisikletin o zamanlar iyi bir bisiklet olduğu kanısına vardım.
http://img515.imageshack.us/img515/3994/resim001mn.jpg
By (link) at 2012-06-24
http://img809.imageshack.us/img809/4706/resim002y.jpg
By (link) at 2012-06-24
Çoğu parçanın üstünde "Made in Germany" yazıyordu örneğin şu parçalar gibi.
http://img826.imageshack.us/img826/6682/resim005g.jpg
By (link) at 2012-06-24
http://img502.imageshack.us/img502/7181/resim006g.jpg
By (link) at 2012-06-24
http://img26.imageshack.us/img26/4099/resim004hq.jpg
By (link) at 2012-06-24
Bisiklet ilk geldiğinde üstünde dışında ince bir bez katı olan Continental lastiklet vardı.Şimdiye ise sadece iç lastiği kalabildi.
http://img705.imageshack.us/img705/8286/resim007x.jpg
By (link) at 2012-06-24
Bisiklet ilk geldiğinde üstünde çalışmayan sadece ön farı olan bir de dinamosu vardı.Tahminimce bu dinamo için kadroda kablo kanalı da yapmışlar.
http://img715.imageshack.us/img715/2783/resim018d.jpg
By (link) at 2012-06-24
http://img15.imageshack.us/img15/6750/resim019j.jpg
By (link) at 2012-06-24
http://img15.imageshack.us/img15/6750/resim019j.jpg
By (link) at 2012-06-24
Bisiklet katlanır bir bisiklet ama sadece kadro katlanıyor diğer parçaları sabit.Bisikletteki gidonun ve sele borusunun çaplarını merak etmiştim ve ölçtüğümde ikisininde 25mm olduğunu gördüm.
http://img696.imageshack.us/img696/6461/resim008h.jpg
By (link) at 2012-06-24
http://img210.imageshack.us/img210/2667/resim015p.jpg
By (link) at 2012-06-24
http://img687.imageshack.us/img687/9990/resim016cx.jpg
By (link) at 2012-06-24
http://img17.imageshack.us/img17/243/resim017ck.jpg
By (link) at 2012-06-24
Bisiklette amortisör olmamasına karşın sele çok rahattı.Eskiden ama
http://img339.imageshack.us/img339/3976/resim014r.jpg
By (link) at 2012-06-24
Aynakoldaki dişli sayısı 44 ve arka göbekteki dişli sayısı 16.
http://img69.imageshack.us/img69/2300/resim003le.jpg
By (link) at 2012-06-24
Ve işte bu da kadronun altındaki seri numara
http://img6.imageshack.us/img6/3959/resim009em.jpg
By (link) at 2012-06-24
Bisiklet için yapacağım işler şunlar olacak
1-)Kadronun rengini yine eskisi olduğu gibi turuncuya boyamak
2-)Göbekleri yeni jant çemberleriyle kavuşturmak
3-)Yeni iç ve dış lastikler
4-)Aynakol,gidon,gidon borusu ve sele borusunu bulabilirsem metalik gri ye boyamak
5-)Zinciri 1-2 gün tiner yada benzinin içinde tutmak(üstündeki pis yağdan kurtarabilmek için)
6-)Elcik ve yeni sele bulmak
Siz Abilerim Ablalarıma Birkaç da Sorum Olacak
1-)Bu kadrodaki eski boyayı atmak için pürmüz ile yakmak iyi birşey midir?
2-)Bu gidon gidon borusu gibi metal olan yerleri boyamak için özel boyalara ihtiyaç var mıdır yoksa normal sprey boyalar ile halledilebilecek bir iş midir?
3-)Bisiklette yer yer paslanma olmuş.Bu pasları nasıl tabiliriz?(Örn. zımparalayarak daha iyi sonuç mu alınır yoksa bu pas sökücü spreyler ile mi daha iyi bir sonuç alınır.)
Yardım Eden Etmeyen Herkeze Teşekkürü Bi Borç Bilirim
İyi forumlar
Eski toplanır bisikletimin restorasyonu için kollarımı sıvamış bulunmaktayım.Bisikletin bazı parçalarının 0 ını yada 2. elini bulamayacağımı bildiğim için bisikletin bu parçalarını zımparalayıp yeniden boyamayı düşünüyorum.Bisikletin markası hakkında hiçbir fikrim yok.Sadece Almanya'dan geldiğini ve markasının ilk harfi olan "S" harfini hatırlıyorum,belki aşağıda kadrosunun altında bulunan seri numarasıncdan ne marka olduğu ve ne model olduğu öğrenilebilir.
Gelelim Fotoğraflarımıza;
Bisikletimin kontra olduğunu biliyordum fakat arka kontra göbeğinin markasının Sachs olduğunu öğrenince bisikletin o zamanlar iyi bir bisiklet olduğu kanısına vardım.
http://img515.imageshack.us/img515/3994/resim001mn.jpg
By (link) at 2012-06-24
http://img809.imageshack.us/img809/4706/resim002y.jpg
By (link) at 2012-06-24
Çoğu parçanın üstünde "Made in Germany" yazıyordu örneğin şu parçalar gibi.
http://img826.imageshack.us/img826/6682/resim005g.jpg
By (link) at 2012-06-24
http://img502.imageshack.us/img502/7181/resim006g.jpg
By (link) at 2012-06-24
http://img26.imageshack.us/img26/4099/resim004hq.jpg
By (link) at 2012-06-24
Bisiklet ilk geldiğinde üstünde dışında ince bir bez katı olan Continental lastiklet vardı.Şimdiye ise sadece iç lastiği kalabildi.
http://img705.imageshack.us/img705/8286/resim007x.jpg
By (link) at 2012-06-24
Bisiklet ilk geldiğinde üstünde çalışmayan sadece ön farı olan bir de dinamosu vardı.Tahminimce bu dinamo için kadroda kablo kanalı da yapmışlar.
http://img715.imageshack.us/img715/2783/resim018d.jpg
By (link) at 2012-06-24
http://img15.imageshack.us/img15/6750/resim019j.jpg
By (link) at 2012-06-24
http://img15.imageshack.us/img15/6750/resim019j.jpg
By (link) at 2012-06-24
Bisiklet katlanır bir bisiklet ama sadece kadro katlanıyor diğer parçaları sabit.Bisikletteki gidonun ve sele borusunun çaplarını merak etmiştim ve ölçtüğümde ikisininde 25mm olduğunu gördüm.
http://img696.imageshack.us/img696/6461/resim008h.jpg
By (link) at 2012-06-24
http://img210.imageshack.us/img210/2667/resim015p.jpg
By (link) at 2012-06-24
http://img687.imageshack.us/img687/9990/resim016cx.jpg
By (link) at 2012-06-24
http://img17.imageshack.us/img17/243/resim017ck.jpg
By (link) at 2012-06-24
Bisiklette amortisör olmamasına karşın sele çok rahattı.Eskiden ama
http://img339.imageshack.us/img339/3976/resim014r.jpg
By (link) at 2012-06-24
Aynakoldaki dişli sayısı 44 ve arka göbekteki dişli sayısı 16.
http://img69.imageshack.us/img69/2300/resim003le.jpg
By (link) at 2012-06-24
Ve işte bu da kadronun altındaki seri numara
http://img6.imageshack.us/img6/3959/resim009em.jpg
By (link) at 2012-06-24
Bisiklet için yapacağım işler şunlar olacak
1-)Kadronun rengini yine eskisi olduğu gibi turuncuya boyamak
2-)Göbekleri yeni jant çemberleriyle kavuşturmak
3-)Yeni iç ve dış lastikler
4-)Aynakol,gidon,gidon borusu ve sele borusunu bulabilirsem metalik gri ye boyamak
5-)Zinciri 1-2 gün tiner yada benzinin içinde tutmak(üstündeki pis yağdan kurtarabilmek için)
6-)Elcik ve yeni sele bulmak
Siz Abilerim Ablalarıma Birkaç da Sorum Olacak
1-)Bu kadrodaki eski boyayı atmak için pürmüz ile yakmak iyi birşey midir?
2-)Bu gidon gidon borusu gibi metal olan yerleri boyamak için özel boyalara ihtiyaç var mıdır yoksa normal sprey boyalar ile halledilebilecek bir iş midir?
3-)Bisiklette yer yer paslanma olmuş.Bu pasları nasıl tabiliriz?(Örn. zımparalayarak daha iyi sonuç mu alınır yoksa bu pas sökücü spreyler ile mi daha iyi bir sonuç alınır.)
Yardım Eden Etmeyen Herkeze Teşekkürü Bi Borç Bilirim
İyi forumlar


