Scudo Sports

Race king vs. Racing ralph

burakturk

Üye
Kayıt
25 Şubat 2007
Mesaj
24
Tepki
5
Şehir
antalya
arkadaşlar almayı düşündüğüm continental race king supersonic 2.2 ve Schwalbe Racing Ralph Triple Compound 26x2.10 arasında kaldım,sizce hangisini tercih etmeliyim.(tamamen şehir içinde kullanacağım)
 
  • Beğen
Tepkiler: N.Erdem TUGRAHAN
Scudo
bunlar yerine 1.50 lik bir lastik alabilirsiniz.. bu lastikler arazi şartları için ve hızınızı çok keserler
 
  • Beğen
Tepkiler: burakturk
ikinci dediğin lastik çabuk bitiyor asfalt için silik lastik kullanabilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: burakturk
Selam ben 4 gün önce Racing Ralph 26x2.10 taktım bisikletime.
Diğer lastikten biraz daha ince olduğu için yolda daha az yoracağını düşünüyorum. Arazi performansı da güven verici. Eymir patikalarında gönül rahatlığıyla dolaştım hafta sonu. Çok yumuşak ve tutan bir lastik olduğundan çabuk aşınacağı aşikar. Ama şehir içinde binerken de o kadar zorlanmayacağından uzun süre dayanır bence. Ben Racing Ralph'den mennun kaldım, tavsiye ediyorum.
 
çabuk aşınır derken mesela kaç km de aşınır bu lastikler,şehir içi kullanıma göre?
 
Ben de sert hamurlu bir lastik arıyorum.Yaptığımız turlar genelde arazide olsa da her türlü dağa giderken ve dönüş yolunda asfalttan geliyoruz.En son kullandığım Schwalbe Furious Fred'ler 1000 km civarında iflas etti.Zaten çok da dayanmasını beklemiyordum ama artık içindeki sargılar dışarı çıkmaya başladı.En sonki turda ufak bir yarık oluştu lastikte.
 
@Önder Tarım

300gr lık lastikten başka ne beklenirdi ki :)

@Serdar TEBER

Aynı lastiklerle eğmir patikalarının birinden bir ucuşum var ki eminim tam videoluktu :) Şimdi diğer teker setimde yazlık lastik olarak 2.25 Tubbless olanını kullanıyorum. Bisikletin üzerinde traktör lastiği gibi görünüyor :) ama yüksek süratlerle viraj alırken gezinmeye başlıyor :( Lastiğin limitlerini fazla aşmazsan ok ve ayrıca kullandığım en kaliteli tubbless diyebilirim. 1 ay geçmesine rağmen basınçları aynen duruyor, hiç hava kaçırmıyor meretler.

Gelelim yol performansına. Bir arkadaşın siteye eklediği güzel bir lastik testi vardı. Düz yolda harcanan enerjiyi watt cinsinden de gösteriyordu. Yanılmıyorsam arazi lastikleri arasındaki en düşük watt değeri Racing Ralph 2.1e ait, benimde zamanında kullandığım minik ve sık dişleri olan yenilenmiş modeli yani. 2.25 in akıcılığıda hiç fena değil ama yeni lastik cidden süper dönüyor.
 
hutchinsonları niye düşünmüyorsun bence pirenha asfalt ağırlıklı bineceksen çok güzel seçim olur tur bisikletimde pirenha var eskiden Continental Double Fighter 2 vardı hiç memnun değildim pirenhalar çok iyi.Dağ bisikletimde hutchinson phyton tubeless light var ondan da çok memnunum.Hutchinsonlar schwalbeden daha çok gider diye düşünüyorum.Conti lastiklere pek ısınamadım yol bisikletimde de conti ultra sport var ama çok memnun değilim belki grand prix serisi güzeldir ama hutchinson fusion 2 almayı tercih ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: burakturk
Tarık ben ignitor'u 1.5 senedir kullanıyorum Tubeless olarak ön lastik sanırım 10.000 km'yi devirdi :) ki buna yaz kış yağmur çamur yarış koşullarıda dahil.. Ancak arka lastiğim sanırım 5.000-6.000km civarında iken baya bitmişti değiştirdim.. Yine 5.000-6.000 kmdir kullanıyorum ve Alanya yarışında teknik çıkışları bile çok rahat çıktım bu haliyle :) hatta çıkarkende düşündüm bu lastiğin ilk hali olsaydı nasıl çıkardım diye :)
 
  • Beğen
Tepkiler: burakturk
arkadaşlar benim için en azından şuanda önemli olan lastik patlatmamak,boyum 190 kilom 100. yaklaşık 2,5 senedir corratecin üstünde gelen peter & wolf lastikleri kullandım. ve sürekli dağlarda kullandım sadece 2 kere patladı lastik, oda diken falan battı diye galiba.şimdi antalyaya taşındım,gerek iş gereği gerekse uzak olması sebebiyle dağlara gidemiyorum artık.şehir içinde akşamları turluyorum.inanın 1,5 ay önce erdoğanlardan continental mounain king 2.2 aldım yanında Schwalbein 130 gr lık lastiklerinden ayrıca.iç lastik şuanda çöpte 6 kere patladı 7.sinde yarıldı yama tutmadı artık.işin ilginç tarafı ise dışlastik tertemiz,batan çıkan hiçbir şey yok.sonra başka bir iç lastik aldım daha kalın etli bir iç lastikti.jant yüzeylerini tamamen koruyucu şeritlerle kapattım.iç lastiğin içini pudraladım sonuç 6 patlak :))))
 
@Güney Tuncer

Valla doğru diyorsun Güney abi. :) Ama insanın içi yine cız ediyor,o kadar para yav tanesi 45 € mu ne. :D Acil lastik arayışındayım.Yaptığımız turlar hep asfalt ve arazi karışık oluyor.Dağa gelene kadar asfalt yolda sürüyoruz genelde,sonra dağda tırmanış,iniş vs. derken dönüş yolu için tekrar asfalta çıkıyoruz.Daha uzun ömürlü kullanabileceğim lastik arıyorum.Rubena'nın bir modeli vardı 530 gram ağırlığında 2.10 luk bir lastikti galiba.Hatta Dünya Şampiyonu lastiği gibisinden şeyler yazıyor üstünde ve yanaklarında Dünya Şampiyonası renkleri var.O lastikle ilgili bilgisi olan var mı? Sanırım bu linkteki lastik.Çek lastik üreticilerinin genelde daha sert hamur seçtiğini biliyorum ama racing sınıfında olduğu için bu lastik yine yalan mı olur acaba? :eek:
(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: burakturk
Yolda binecekseniz maxxis wormdrive bulabilirseniz alın derim.Yol performansı gerçekten çok yüksek.
 
Konu tekrardan güncellenmişken söyleyim,aradığım tarz lastiği buldum.Yaptığımız turlara uygun (yarışlar için ayrı almanızı tavsiye ederim) hem arazide hem de asfaltta kullanılacak türden.Sert hamurlu bu yüzden tutuşu orta seviyede olan fakat uzun ömürlü,dişli yapısı bakımından Hutchinson Phyton'la neredeyse bire bir ve fiyat bakımından da gayet tatminkar bir lastik.Ayrıca ortasındaki patlak önleyici katmanı da sayarsak ağırlığı da fena değil.(620 gram),fiyatı mı? Tanesi 45 TL civarı ;



(link)

CST diye hep bir önyargım vardı belki ama bunu aşmayı başardım.CST'nin de gayet büyük bir üretici olduğunu, Maxxis'in lastiklerinde payı olduğunu.
 
  • Beğen
Tepkiler: N.Erdem TUGRAHAN
Arkadaşlar bende scott oxyd kullanıcısıyım. Lastikler yaklaşık 4000km gibi bittiler. Lastiklerin tutuşu frenlemesi fln güzeldi fakat virajlarda tabanlarının düz yapısından dolayı virajlarda güvenemiyordum. Şimdi bende kara kara düşünüyorum ne alsam acaba ucuz olsun ve çabuk bitmesin diye sanırım maxxis tomahawk alıcam. Sizce nasıldır bu lastik uzun ömürlü diyorlar.
 
Bende 3200 kmdir Racing Ralph kullaniyorum, one 45 psi arkaya 50psi basiyorum hep yolda kullaniyorum ve cok iyi durumdalar.
 
@jackal_jeo

Özgür Tomahawk'ların telli olan modelini kullandım ben.Tutuş bakımından sorun yaşayacağını sanmam ama o lastikler resmen asfaltı kazıyor.Daha ucuz bakarsan makul seviyede bir performansla bir önceki sayfada tavsiye ettiğim lastikleri uzun süre kullanabilirsin.
 
arkadaslar ben arazide kullanmak için
öne hutchinson phyton
arkaya maxxis ranchero veya larsen düşünüyorum ancak baska ne kullanabilirim??

larsen çamur da faln çekişi azalır diye düşünüyorum ignator düşündüm ama ranchero da iyi gibi sizce ne yapmalıyım??
 
Selamlar,
Bisikletim 29 Jant. Mtb kategorisinde yarışlara katılıyorum. Benim için önemli olan dağda güzel performans verecek bir lastik almak.
Başlıkta da görmüş olduğunuz gibi iki lastik arasında Kaldım.

1. Continental Race King
2. Schwalbe Racing Ralph

Hangi lastiği önerirsiniz. Ya da farklı önerebileceğiniz lastikler var mı?
Herkese iyi forumlar diliyorum.
 
Geri