@muratcolakoglu
Doğrudan çağrı merkezi üzerinden şikayet oluşturabiliyoruz.
Bi önceki kargom da gecikmişti, dağıtım merkezinde görüştüğüm kişi oraya şikayet oluşturmam gerektiğini söyledi. Bu kadar gecikmemesi lazım, sorun olabilir. En iyi oradan cevap gelir, biz bile UKİM'e ulaşamıyoruz dedi.
Neyse, aradım, dedim böyle böyle çağrı merkezi kaybolmuş olabileceğini söyledi, ilgilenir misiniz diye şikayet kaydı oluşturdum.
Kayıt geldi, "MÜŞTERİMİZ RU302035249GB NOLU KARGOSU 09.11.2014 TARİHİNDE UPİMDEN İŞLEM YAPILMIŞTIR. MÜŞTERİMİZ KARGSOSUNUN NEREDE OLDUĞUNU ÖĞRENMEK İSTEMEKTEDİR.KARGOSUNUN EN KISA ZAMANDA KENDİSİNE TESLİM EDİLMESİNİ TALEP ETMEKTEDİR." yazmış telefondaki bayan.
Neyse, aradan bir kaç gün daha geçti, kargom elime ulaştı.
Bu sefer mail geldi, şikayetiniz çözümlenmiştir diye.
Arkasından aradılar bir de, memnun kaldınız mı işlemlerden diye. Anket yaptılar...
@M.A.Güneş
Evet. Yeni Revolution 11+ serisinden. 4 kollu aynakol, yeni kollar ve aktarıcılar olan.
27 Kasım'da aldım. Ertesi sabah kargoya verdiler. Hollandaya gitti, işlendi falan, 2'sinde Türkiye'ye yollandı oradan. Hava durumu sorunu falan yoktu o zamanlar bildiğim kadarıyla. Öyle kargo uçağı düştü haberi de okumadım

O günden beri hareketsiz kargom...