arkadaşlar bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var.
Şuanda presta tipi var orjinal.
Ancak istenilen değerlere ulaşmam için benzinlikte hava basmak daha kolay ve basit geliyor. en azından uzun bir yola çıkınca sıkıntılı bir durumda bile bir benzinlik yardımcımız olabiliyor.
bilindigi üzere presta tipi siboplara benzinlikte hava basılmıyor sibop tipinden dolayı...
Geçen pazarda bir arkadaşla tanışma fırsatı bulduk ve kendisinin ilk orjinali presta tipiydi. Sonra bir bisikletçiye gidip 8lik matkap ucuyla jantları genişletmiş ve araba sibop tipine çevirmiştir.
Söyledikleri mantıklı geldi bana ama hem presta'yı hemde araba tipini araştırdım. presta daha yüksek basınçlara dayanabildigi tarzı yazılarda mevcut...
önümde 2 seçenek var.
1-jantları genişletip araba sibop tipine geçmelimiyim ?
2-orjinali bozmadan büyük pompa tipi modellerinden bitane alıp istediğim basınc değerlerine ulaşarak bu şekilde devam mı etmeliyim ?
+Aslında presta adaptörleri var ama bunlar hakkında yorumlarda pek iyi değil
kısaca ne şekilde yönümü çizmeliyim ?
Şuanda presta tipi var orjinal.
Ancak istenilen değerlere ulaşmam için benzinlikte hava basmak daha kolay ve basit geliyor. en azından uzun bir yola çıkınca sıkıntılı bir durumda bile bir benzinlik yardımcımız olabiliyor.
bilindigi üzere presta tipi siboplara benzinlikte hava basılmıyor sibop tipinden dolayı...
Geçen pazarda bir arkadaşla tanışma fırsatı bulduk ve kendisinin ilk orjinali presta tipiydi. Sonra bir bisikletçiye gidip 8lik matkap ucuyla jantları genişletmiş ve araba sibop tipine çevirmiştir.
Söyledikleri mantıklı geldi bana ama hem presta'yı hemde araba tipini araştırdım. presta daha yüksek basınçlara dayanabildigi tarzı yazılarda mevcut...
önümde 2 seçenek var.
1-jantları genişletip araba sibop tipine geçmelimiyim ?
2-orjinali bozmadan büyük pompa tipi modellerinden bitane alıp istediğim basınc değerlerine ulaşarak bu şekilde devam mı etmeliyim ?
+Aslında presta adaptörleri var ama bunlar hakkında yorumlarda pek iyi değil
kısaca ne şekilde yönümü çizmeliyim ?


