chuseyin
Üye
- Kayıt
- 4 Ağustos 2020
- Mesaj
- 10
- Tepki
- 10
- Yaş
- 41
- Şehir
- Ankara
- İsim
- Hüseyin Cingöz
- Başlangıç
- 1996—97
- Bisiklet
- Cannondale
- Bisiklet türü
- Şehir - Tur
Hocam bu karşılaşmaya, Carraro'nun birebir aynı bileşenleri kullanıp daha ağır bisikletler yapma başarısını eklersek sonuç ne olur? Bu iki bisikletin ağırlığını da bilmiyorum ama Carraro'nun daha ağır olduğuna kalıbımı basarım..270005 dosyayı görüntüle
270006 dosyayı görüntüle
Çok kafa kafaya makineler
Grupset zaten tatlı su bisikletçilerinin hayali yeni nesil 105 set, dişli oranları pek çoğumuzun istediğimiz sayıyı seçme hakkı olsa seçeceği sayılar 11/28 ve 52/36 İki bisiklet de karbon maşa.
Pejo tamam pro4 iyi lastik ama 23C kullanarak ilk golü yemiş desek yanlış olmaz, çünkü 23C rafa kalkalı yıllar oluyor. 25C Scwalbe kullanan Carraro bence burada bir adım önde, çünkü 23C lastik kullanmayı ben tercih etmezdim Tamam Carraro lastikte öne geçti ama Pejo’nun Deda yan ekipmanları da göz kamaştırıyor... Pejo’nun taktığı Selle Royal Tec Rector seleyi hiç bilmediğim için, Carraro’nun Fizik Antares selesi sanki daha öne geçiyor gibi.
Göründüğü gibi çok karmaşık, çok kafa kafaya. Jant konusunda da oyum tabiki Vision Team 30’a yani Carraro’ya
Öte yandan, tekrar Pejo'ya döndüğümde orta göbeğin PressFit oluşu acayip çekiyor Cr062'nin göbeği ile ilgili bilgi bulamadım ama GXP kulladığını zannediyorum, yani daha eski tip, fakat servisi daha kolay...
Buraya kadar tamamen başabaş, kadro detayına hiç girmedik bile. Çok girmeyeceğim zaten, sadece Pejo'nun klasikçi olduğu için daha geleneksel bir kadro oluşturduğu belli. Carraro Aero'ya merak salmış ama belki de kendini tam ifade edememiş olacak çünkü bazı yerleri enteresan... Sele borusunda aero hamlesi yapıp, lastikte arasında 3 cm mesafe bırakmalarını asla anlayamayacağım mesela Şüphesiz yeni bir aerodinami kuralı buldular ve böyle gerekti Öte yandan, Carraro'nun sele kelepçesi gibi bazı noktaları çok güzel, yeni, modern tasarım. Ama pejo dediğimiz gibi zaten klasikçi.
Pejo'yu tercih edersek aklımız Carraro'nun Vision Team 30 jant setinde, Antares selesinde, 25C lastiğinde kalacak kesinlikle
Eh, Carraro'yu tercih edersek de aklımız kesinlikle Pejo'nun Pressfit orta göbeğinde, Deda yardımcı ekipmanlarında kalacak.
Bu arada, biri aero kadro, diğeri klasik(tam değil ama yakın) kadro diyemiyorum çünkü Carraronun uzuuun alın borusu "bu nasıl aero kadro" dedirtiyor. Tam güvenemedim Bir de etli bir kadro yapmışlar aero yapacaz diye, ama eldeki malzeme aluminyum olunca insan korkmuyor değil
Maç yapsalar 90+2'de Carraro 1-0 öne geçer gibi duruyor
Ben basmazdım üstadım, çünkü Pejo eski alışkanlıklarından pek kurtulamamış ve hala etli borularla sağlamlık arayan müşteri yakalama peşinde Ecnebilerin Seat Stay dediği, arka göbekten sele borusuna çıkan boruyu gereğinden çok daha fazla etli yapmalarını başka türlü açıklayamadım Pejo da masum değil...Hocam bu karşılaşmaya, Carraro'nun birebir aynı bileşenleri kullanıp daha ağır bisikletler yapma başarısını eklersek sonuç ne olur? Bu iki bisikletin ağırlığını da bilmiyorum ama Carraro'nun daha ağır olduğuna kalıbımı basarım..
Ben 11-34 taktım sorunsuz çalışıyor harika oldu hocam.Arkadaşlar iyi akşamlar, rubleyi 11/28 den 11/32'ye çevirmek istiyorum sizce nasıl olur ya da yapan var mıdır?
Çok ağır değil mi?Konuyla ilgili her iki bisikleti de incelemiş biri olarak yorum yapmak isterim. Peugeot R14 R13 ve 062 nin kurulu olan bisikletlerini incelediğimde, en hafif R13 sonra R14 ve sonra cr062 idi. 062 net olarak hissedilir bir şekilde farklı olarak ağırdı. Carraronun siyah rengi çok hoştu gözüm kalmadı değil ama. Neyse sonuç olarak ben R14 aldım, şöyle de bir fotoğraf ekleyeyim
Son olarak üzerindeki dandik pedallarla beraber net 10.05 kg geldi r14, r13 muhtemelen 9.5 mertebesinde 062 de 11 mertebesindedir diye düşünüyorum.
274628 dosyayı görüntüle
Hocam bende de bir önceki senenin r14ü var. 23c Lastik yanaktan parçalanınca 28e geçtim konfor artıyor kesinlikle ama jant değişimi için götürdüğüm bir bisikletçim tam sınırlarda olmuş 28 ler dedi. akort ayarların bozulsa sorun yaşarsın 28 lerle dedi. hatta aynı sorun bisanda rx serisi bir bisiklette de vardı fabrikaya bildirmiştim dedi. Peugeot da da varmış aynı sorun falan dedi 28 çok uymuyor bu kadroya dedi.Ben 11-34 taktım sorunsuz çalışıyor harika oldu hocam.
25c lastik dışında 28 ya da 32 takan oldu mu acaba hiç? 28 düşünüyorum özellikle uzun yollarda beklenmedik yollar için.
merhaba, sana zahmet olmazsa fotoğraf paylaşabilir misin müsait olunca? ben 23 kullanıyorum ama eskiyince bir arkadaşımın tavsiyesiyle 28 almayı planlıyordum ama önceden bir görmek iyi olacaktır şimdiden teşekkürlerHocam bende de bir önceki senenin r14ü var. 23c Lastik yanaktan parçalanınca 28e geçtim konfor artıyor kesinlikle ama jant değişimi için götürdüğüm bir bisikletçim tam sınırlarda olmuş 28 ler dedi. akort ayarların bozulsa sorun yaşarsın 28 lerle dedi. hatta aynı sorun bisanda rx serisi bir bisiklette de vardı fabrikaya bildirmiştim dedi. Peugeot da da varmış aynı sorun falan dedi 28 çok uymuyor bu kadroya dedi.
tabi bir de fren pabuçlarına değerek ancak geçirebiliyorsunuz jantı çıkar tak yaptığınızda. isterseniz fotoğraf da paylaşırım. Ben bir sorun yaşamadım bugüne kadar ama güzel pahalı bir lastik alacaksanız ucuz bir lastik ile bir bakın 28e derim.
Eskiden alu kadrolar 9 kiloydu Artik tourney, claris gibi daha agir setler çıktı piyasaya ve aynakollar, fren kaliperleri gibi bazı parçalar neredeyse no-name konmaya başlandı bu bisikletlere maliyeti azaltmak adına. Eskiden alu bisiklet alınca üzerinde en kötü ihtimalle sora ya da tiagra olurdu ve ağırlık 9 civarıydı Şimdilerde ise salçano xrs001 gibi bir kadroyu bile tiagra setle satışa çıkarıyor Burun kıvırırdık tiagraya, 105’in altına kolay kolay binmek istemezdi kimse. Şimdi ise tourneyi clarisi soraya yükseltsem mi, tiagraya yükseltsem mi gibi sorular soruluyor Haklılar, tiagra ile tourney arasında tabiki dünyalar kadar fark var ama piyasanın nereden nereye geldiğini de yazmak istedim@M.İhsan tamamen alüminyum kadro olunca 10 kg bana makul gözüktü hocam. Yorumunuz için teşekkür ederim
Bisikleti alırken özellikle masa genişliğine de dikkat etmiştim. Yukarıda denildiği gibi 28 mm lastik uyacaktır.
Hocam ben bisiklete 2 sene önce giriş yaptığım için maziyi bilmiyorum Bazen eski bisikletçi arkadaşlarla konuşup deneyimlerinden yararlanmak istenince, tiagra için "yaaaa işte 105 daha iyi tabi ama tiagra da kötü değil" minvalinde, dediğiniz gibi nispeten burun kıvrılan yorumlarda bulunmuşlardı. Siz de benzer bir şey deyince hak verdim adamlaraEskiden alu kadrolar 9 kiloydu Artik tourney, claris gibi daha agir setler çıktı piyasaya ve aynakollar, fren kaliperleri gibi bazı parçalar neredeyse no-name konmaya başlandı bu bisikletlere maliyeti azaltmak adına. Eskiden alu bisiklet alınca üzerinde en kötü ihtimalle sora ya da tiagra olurdu ve ağırlık 9 civarıydı Şimdilerde ise salçano xrs001 gibi bir kadroyu bile tiagra setle satışa çıkarıyor Burun kıvırırdık tiagraya, 105’in altına kolay kolay binmek istemezdi kimse. Şimdi ise tourneyi clarisi soraya yükseltsem mi, tiagraya yükseltsem mi gibi sorular soruluyor Haklılar, tiagra ile tourney arasında tabiki dünyalar kadar fark var ama piyasanın nereden nereye geldiğini de yazmak istedim
2019 model benim bisiklet fulcrum race 3 (sanıyorum 3 olması lazım) 25c lastik mevcut, sanki 28i de çok rahat kabul edecektir diyorum. Yeni modeller 23c ile geliyormuş. bende direkt 25c vardı.Hocam bende de bir önceki senenin r14ü var. 23c Lastik yanaktan parçalanınca 28e geçtim konfor artıyor kesinlikle ama jant değişimi için götürdüğüm bir bisikletçim tam sınırlarda olmuş 28 ler dedi. akort ayarların bozulsa sorun yaşarsın 28 lerle dedi. hatta aynı sorun bisanda rx serisi bir bisiklette de vardı fabrikaya bildirmiştim dedi. Peugeot da da varmış aynı sorun falan dedi 28 çok uymuyor bu kadroya dedi.
tabi bir de fren pabuçlarına değerek ancak geçirebiliyorsunuz jantı çıkar tak yaptığınızda. isterseniz fotoğraf da paylaşırım. Ben bir sorun yaşamadım bugüne kadar ama güzel pahalı bir lastik alacaksanız ucuz bir lastik ile bir bakın 28e derim.
Hocam merhabalar, teşekkür ederim cevap için. ben 15 temmuzda 53 kadro R13 aldım. ama buraya yazmayı unutmuşumBacak boyunuz benle aynı ama boyunuz benden 5 cm daha uzun
Bacağınız 53-54 kadro iyidir derken, gövdeniz 55 çek hacı diyor
Hepimizin bireysel farklılıkları var ama sizde durum biraz daha keskin olmuş Fazla detaya girmeden, iki bedenin arasına denk gelen kullanıcılar için küçük olan beden öneriliyor deyip kısa yoldan çözüme gidebiliriz.
Ama bence bu sorunun tek bir doğru cevabı yok, her iki kadroya da pekala uyum sağlayabilirsiniz. Tabi bu kararı sürüş tarzınızı ve bisikletten genel beklentinizi göz önüne alarak verirseniz olay bence şuraya çıkıyor:
56 kadroyu aldığınızda seleyi olmadı gerekenden daha çok indirmek zorunda kalacaksınız bu da daha dik bir oturuşa az da olsa katkı sağlayacak.
53 kadroya yönelirseniz (profesyonellerin küçük boy kadroya bayıldığını da hatırlatalım) daha iyi kapanacak ve tam bacak boyunuza uygun kadro alacaksınız
Ben 53’e yönelirdim yerinizde olsam, çünkü Peugeot kadrolarının arka üçgeni gerçekten büyük, yani bu kadrolar öyle pek de ufak tefek kadrolar değiller
yol bisikletinde 70 mm lik gidon boğazı kullanan tek ben olmadığıma sevindim 😉😉😉Hocam merhabalar, teşekkür ederim cevap için. ben 15 temmuzda 53 kadro R13 aldım. ama buraya yazmayı unutmuşum
aldıktan sonra tek rahatsızlığı gidon boğazında yaşadım. yani biraz fazla öne doğru eğiliyordum, ya da doğrusu o ama ben rahatsız hissediyordum. 100mm'lik gidon boğazını cıkarttım yerine 70mm'lik bir gidon boğazı taktım. şimdi inanılmaz rahat hissediyorum. Tekrardan teşekkürler.
hocam inan ben de bilinçli olarak değiştirmedim. sıkıntımı @Burak Altaç arkadaşıma anlattım. birlikte sürüyoruz kendisiyle. o da bi öneri de bulundu, üstüne gidon boğazını da kendi verdi sağolsun gerçekten ihtiyacım olan o imiş. bazen daha agresif bir görünüş olsun diye orjinalini takıp öne yatık şekilde kullanayım diye düşünüyorum ama o ağrıları çekeceğime böyle kullanırım diyorum. o yüzden sağlık açısından uygun pozisyon hangisiyse ya da ekipman ne ise onu kullanmak gerekyol bisikletinde 70 mm lik gidon boğazı kullanan tek ben olmadığıma sevindim 😉😉😉
dostum kesinlikle haklısın. önemli olan bisikletten aldığımız mutluluk . ben birde +35 derece açılı 70 mm lik kullanıyorum. mükemmel rahat . bisikletle aşk yaşamaya devam gerisi önemli değil .garip dursada beni çok mutlu ediyorhocam inan ben de bilinçli olarak değiştirmedim. sıkıntımı @Burak Altaç arkadaşıma anlattım. birlikte sürüyoruz kendisiyle. o da bi öneri de bulundu, üstüne gidon boğazını da kendi verdi sağolsun gerçekten ihtiyacım olan o imiş. bazen daha agresif bir görünüş olsun diye orjinalini takıp öne yatık şekilde kullanayım diye düşünüyorum ama o ağrıları çekeceğime böyle kullanırım diyorum. o yüzden sağlık açısından uygun pozisyon hangisiyse ya da ekipman ne ise onu kullanmak gerek
fotoğrafta çok da tuhaf durmuyordostum kesinlikle haklısın. önemli olan bisikletten aldığımız mutluluk . ben birde +35 derece açılı 70 mm lik kullanıyorum. mükemmel rahat . bisikletle aşk yaşamaya devam gerisi önemli değil .garip dursada beni çok mutlu ediyor 276461 dosyayı görüntüle