Öncelikle, şikayetçi olan arkadaşların haksız olduklarını iddia etmediğimi belirteyim. Ön yargıyla yaklaşılmasını istemiyorum.
Pedal Bisiklet benim sürekli uğradığım bir yerdir. İlk gidişimde, ne yalan söyleyeyim, bahsedilen "müşteriye yaklaşım" sorununu çok net yaşadım. "Adam hiç sallamıyor. Yüzüne bakmadan cevap veriyor." şeklinde düşünüp sinirlenmiştim. Hoşuma giden tek bir şey vardı, o da müşteri değil de "bisikletçi" misin değil misin, ona göre yaklaşmasıydı. Ki zaten birisi bana "müşteri" diye yaklaşıyorsa, bir şeyler satmaya çalışıyor demektir.
Şikayetlerde hem kibirli olduğu, insan gibi davranmadığı, hem de kazıklamaya çalıştığı söyleniyor. Bu ikisinin bir arada olması biraz zor. İlki doğru olabilir ama orada günler geçirdim ve kimseyi kazıklamaya çalışmadıklarını söyleyebilirim. Pazarlık yapılmaz burada mesela. Çünkü zaten fiyatlar uygundur. Ki, elindeki ürünler genelde kalitelidir ve yurt dışından getirseniz de o fiyata getiremediğiniz ürünler oluyor.
Ayrıca, birçok kez parça almaya gittiğimde, satmak yerine çözüm önererek yardımcı olmuştur. Sadece bana değil, başkalarına da olduğunu çok gördüm. Hakkını yemeyeyim.
Bisiklet ile ilgili "Abi bu kaç vites?" gibi değil de "mantıklı" sorular soruyorsanız memnuniyetle cevaplar.
Tekrar ediyorum, farklı tecrübeleri olan arkadaşlar kızmakta haklı olabilir. Ben sadece kendi tecrübelerimi aktarma ihtiyacı hissettim.
Normal bir müşteri profilim yok aslında. Birinin bana "müşteri" gibi davrandığı yerleri sevmiyorum. Burası da bana "bisikletçi" gibi davrandığı için hoşuma gidiyor.
Bülent Abi bence de kibirlidir ve bazen huysuz olabiliyor. Ancak bunun benim için anlamı, beni müşteri olarak görmemesidir.
Para vereceğiz diye kendimizi kral zannediyoruz bazen. Para insanın elinin kiridir.