acaba bu yama takımlarının içinde kaç tane vardır kendinden yapışkanlı mıdır yoksa yapıştırıcılı mı?ayrıca levye yerine kullanabilceğim ne var? levyesiz yapamazmıyım?
(link)
(link)
eğer yapışansızsa yapıştırıcıyı o yama kağıdına mı sürcem yoksa patlağın yanını zımparalayıp patlağın üstüne yapıştırıcıyı sürüp kurumaya yakın yamayı mı yapıştırcam?(bu yama takımları arasında kalite farkı var mıdır? varsa hangisi daha kalitelidir?)
Sanırım iç lastiğin, dış lastiğe yapışmasını önlüyordur. Bende bilmiyorum ama öyle bir mantık kurdum Eğer yanlışsa bilen arkadaşlar düzeltecektir mutlaka..
Ayrıca çok teşekkürler Ender bey çok güzel bi anlatım olmuş
dostum iki üründe solisyonsuz ürünlerdir direk yapıştırıyorsun sakız gibi bir üründür sağlıklı yapıştırırsan çok sağlam oluyor kendi zımparasıda üzerinde ama fiyat olarak çok yüksek bendede topeak var 2 tane iç lastik parası
araba sibobunu fransıza çeviren aletten yaptım ama benzincilerde patlak lastik düğmesine basmadan hava gelmiyor makine içerden hava çıkışı olunca algılayıp basıyor sanırım bi yolu var mı araba sibobunun ortasındaki iğne sökülse mesela?
şu levye olayı işkence oldu resmen levyem yoktu kaşıklarla denedim bütün zamanım o lastiği çıkarmakla geçti,lastiği tamir ettim taktım şişirdim aradan 1 saat sonra lastik indi bi yerde yanlış yaptım ama nerde neyse ilk denemem oldu yarın tekrar denerim bu arada şu 10 liralık pompalardan aldım ama o da işkence bas bas şişmiyor az bişey şişirdim sonra gittim benzinlikte şişirdim tamamını bütün el pompaları böylemi acaba?