imamyakali
İmamyaka= Hakim yaka da denilen bir yaka çeşidi.
- Kayıt
- 27 Haziran 2020
- Mesaj
- 157
- Tepki
- 317
- Şehir
- Huston
- İsim
- Bilal
- Başlangıç
- 2013—14
- Bisiklet
- Peugeot
- Bisiklet türü
- Şehir - Tur
Selamlar arkadaşlar.
Dizimdeki hafif ağrı nedeniyle yarıda kesmek zorunda kaldığım turum esnasında başımdan geçen bir olayla ilgili bir uyarıda bulunmak amacıyla bu başlığı açma gereği duydum.
Detaylar;
Yıllık iznimi değerlendirmek amacıyla İstanbul - Bandırma - Çanakkale - İstanbul rotasını izleyerek kamp yapa yapa turlama planım kapsamında ayın 11 inde yola çıktım. Bandırmadan çıkıp yaklaşık 85-90 km yoldan sonra ilk konaklama noktam olan Biga ilçesine ulaştım. Kamp alanı olmadığı için otelde konaklama yapacaktım. Uygun ve temiz bir otel bulup kaydımı yaptırdım ve odama çıktım. Çıkmadan önce bisikleti aşağıda bırakabileceğimi söylediler ama daha önce bir kere bisikletimi çaldırdığım için ve eşyalarıma ihtyacım olacağı için yukarı çıkarmakta karar kıldım. Görevliler ilginç bir şekilde aşağıda bırakmam için ısrar ettiler ama ben kibar bir şekilde yukarı çıkaracağımı söyledim ve asansöre sığdırıp yukarı odama çıkardım.
...
Konaklamadan sonra ertesi sabah bütün kontrollerimi yaptım, lastiklerin basıncını, zinciri, frenleri vites ayarlarını vs. herşeyi kontrol ettim. Aşağı indirdim bisikleti ve lobide gösterdikleri yere bırakıp bir üst kata kahvaltıya çıktım. Aşağı inip çıkış yapacakken bi vıcırtı duydum. Önce heybelerin cırtlarından geliyor sandım ama ön lastğin indiğini görünce sebebini anlamıştım sesin. Lastiğe ipince ve altın sarısı iki adet telin yanak kısımlarından battığını gördüm. O an kontroller sırasında nasıl gözden kaçırdığımı düşünerek kendime sinirlendim.
Neyse, lobidekilere bisikletçi sorup el pompası ile ağırlıktan dolayı dış lastik kesilmesin diye delikleri büyütmeyecek şekilde orta halli şişirdim ve elde sürerek bisikletçinin yolunu tuttum. 1.5 km yolu gidene kadar takribi 3 kere lastiğin havasını yenilemek zorunda kaldım.Şehirdeki tek bisiklet tamircisine vardım ve iç lastiği değiştirtmek istediğimi söyledim. Tamirci demez mi bugün bitmez onun işi diye 😂 Ben altı üstü bi lastik değiştireceğini söyledim ama nafile.
Yanımda yedek iç lastik vardı ama o yedeği harcamak istemediğim için hem bir tane daha almak amacıyla, hem de değiştirmekle zaman kaybetmemek adına işin ehline çabucak hallettiririm diye kendim değiştirmek istememiştim. Baktım ki bunlara kalsa Bigadan çıkamayacağım, 15-20 dakikada değiştirdim lastiği ve yola çıktım.
Gelelim saadete.
Yola çıkmadan önce burada rota hakkında bilgi toplamak adına ufak bir araştırma yaptım tabiiki. Bu araştırma esnasında çok benzer şeylerin başka bir arkadaşın başına gelmiş olduğunu,
1.5 km yolda bisikleti elle götürmeme rağmen 3 kere şişirmek zorunda kaldığım bir patlağın yaklaşık 12 saat boyunca otel odasında farketmememin imkansızlığını,
Odadan aşağı inmeden önce lastik basıncını kontrol etmemi,
Yolda lastiğe iki adet yanak batığı oluşturacak tek bir kalıntıya dahi denk gelmediğimi,
Lastiğe batması muhtemel olan kamyon-tır lastiğinden fırlayan yay ve tellerin renginin benim lastiğe batanlar gibi parlak değil, %100 simsiyah olduğu gerçeği
Ve
Dış lastiklerimin zırhlı olması ve yanak kısmından aynı materyalle iki kere patlaması ihtimalinin sıfıra yakın olması durumlarını uç uca ekleyince
Bana tek bir çıkış yolu kaldı; KASIT.
Böyle bir ihtimalin varlığı beni ürpertiyor ve kimsenin günahını da almak istemiyorum ama otel çalışanlarının bunu yapmış olabileceği ya da yapanlara engel olamadığı ihtimali beni bu topluluğu uyarmaya sevk etti.
Her nerede olursanız olun, bisikletinizi gözünüzün önünden ayırmayın.
Başka bir ihtimal benim aklıma gelmedi açıkçası. Yanlış düşünüyorsam, başka bir ihtimal varsa ya da benzer bir olay yaşamış olan varsa fikrinizi bizimle paylaşın lütfen.
Sağlıklı ve bol pedallı günler diliyorum. Maske, Mesafe ve Temizliğe dikkat edelim, ölmeyelim, öldürmeyelim 🤗
Dizimdeki hafif ağrı nedeniyle yarıda kesmek zorunda kaldığım turum esnasında başımdan geçen bir olayla ilgili bir uyarıda bulunmak amacıyla bu başlığı açma gereği duydum.
Detaylar;
Yıllık iznimi değerlendirmek amacıyla İstanbul - Bandırma - Çanakkale - İstanbul rotasını izleyerek kamp yapa yapa turlama planım kapsamında ayın 11 inde yola çıktım. Bandırmadan çıkıp yaklaşık 85-90 km yoldan sonra ilk konaklama noktam olan Biga ilçesine ulaştım. Kamp alanı olmadığı için otelde konaklama yapacaktım. Uygun ve temiz bir otel bulup kaydımı yaptırdım ve odama çıktım. Çıkmadan önce bisikleti aşağıda bırakabileceğimi söylediler ama daha önce bir kere bisikletimi çaldırdığım için ve eşyalarıma ihtyacım olacağı için yukarı çıkarmakta karar kıldım. Görevliler ilginç bir şekilde aşağıda bırakmam için ısrar ettiler ama ben kibar bir şekilde yukarı çıkaracağımı söyledim ve asansöre sığdırıp yukarı odama çıkardım.
...
Konaklamadan sonra ertesi sabah bütün kontrollerimi yaptım, lastiklerin basıncını, zinciri, frenleri vites ayarlarını vs. herşeyi kontrol ettim. Aşağı indirdim bisikleti ve lobide gösterdikleri yere bırakıp bir üst kata kahvaltıya çıktım. Aşağı inip çıkış yapacakken bi vıcırtı duydum. Önce heybelerin cırtlarından geliyor sandım ama ön lastğin indiğini görünce sebebini anlamıştım sesin. Lastiğe ipince ve altın sarısı iki adet telin yanak kısımlarından battığını gördüm. O an kontroller sırasında nasıl gözden kaçırdığımı düşünerek kendime sinirlendim.
Neyse, lobidekilere bisikletçi sorup el pompası ile ağırlıktan dolayı dış lastik kesilmesin diye delikleri büyütmeyecek şekilde orta halli şişirdim ve elde sürerek bisikletçinin yolunu tuttum. 1.5 km yolu gidene kadar takribi 3 kere lastiğin havasını yenilemek zorunda kaldım.Şehirdeki tek bisiklet tamircisine vardım ve iç lastiği değiştirtmek istediğimi söyledim. Tamirci demez mi bugün bitmez onun işi diye 😂 Ben altı üstü bi lastik değiştireceğini söyledim ama nafile.
Yanımda yedek iç lastik vardı ama o yedeği harcamak istemediğim için hem bir tane daha almak amacıyla, hem de değiştirmekle zaman kaybetmemek adına işin ehline çabucak hallettiririm diye kendim değiştirmek istememiştim. Baktım ki bunlara kalsa Bigadan çıkamayacağım, 15-20 dakikada değiştirdim lastiği ve yola çıktım.
Gelelim saadete.
Yola çıkmadan önce burada rota hakkında bilgi toplamak adına ufak bir araştırma yaptım tabiiki. Bu araştırma esnasında çok benzer şeylerin başka bir arkadaşın başına gelmiş olduğunu,
1.5 km yolda bisikleti elle götürmeme rağmen 3 kere şişirmek zorunda kaldığım bir patlağın yaklaşık 12 saat boyunca otel odasında farketmememin imkansızlığını,
Odadan aşağı inmeden önce lastik basıncını kontrol etmemi,
Yolda lastiğe iki adet yanak batığı oluşturacak tek bir kalıntıya dahi denk gelmediğimi,
Lastiğe batması muhtemel olan kamyon-tır lastiğinden fırlayan yay ve tellerin renginin benim lastiğe batanlar gibi parlak değil, %100 simsiyah olduğu gerçeği
Ve
Dış lastiklerimin zırhlı olması ve yanak kısmından aynı materyalle iki kere patlaması ihtimalinin sıfıra yakın olması durumlarını uç uca ekleyince
Bana tek bir çıkış yolu kaldı; KASIT.
Böyle bir ihtimalin varlığı beni ürpertiyor ve kimsenin günahını da almak istemiyorum ama otel çalışanlarının bunu yapmış olabileceği ya da yapanlara engel olamadığı ihtimali beni bu topluluğu uyarmaya sevk etti.
Her nerede olursanız olun, bisikletinizi gözünüzün önünden ayırmayın.
Başka bir ihtimal benim aklıma gelmedi açıkçası. Yanlış düşünüyorsam, başka bir ihtimal varsa ya da benzer bir olay yaşamış olan varsa fikrinizi bizimle paylaşın lütfen.
Sağlıklı ve bol pedallı günler diliyorum. Maske, Mesafe ve Temizliğe dikkat edelim, ölmeyelim, öldürmeyelim 🤗



