Aynakolun eski ve yeni büyük dişlilerinde diş sayıları aynı mı, aynı değilse hizalamasını yeniden yaptınız mı?
Ayarları genellemelere göre mi, ön attırıcıya özgü kurallarla mı yaptınız? Burada kastettiğim şu: Ön vites ayarı için hazırlanmış video ve rehberlerde ayarlar genelleme yaparak anlatılır. Oysa her ön attırıcının kendine özgü kuralları var. Mesela şu not, 105 R7000 ön attırıcının kurulum/ayar kitapçığının başından:
105 R7000 attırıcıda önce tel gerginliği ayarlanıyor, sonra zincir önde ve arkada büyük dişlideyken üst ayar yapılıyor, sonra da önde küçük arkada büyük dişlideyken alt ayar yapılıyor ((link) sayfa 18-19-20).
4700 attırıcıda ise önce zincir önde küçük arkada büyük dişlideyken alt ayar yapılıyor, sonra tel gerginliği ayarlanıyor, sonra da önde büyük arkada küçük dişlideyken üst ayar yapılıyor ((link) sayfa 15-16).
Bu farklılıklar nedeniyle eğer deneme sürüşünüz ayarların doğru olmadığını hissettirirse(link)hizalama ve ayar işlemlerini baştan (link) referans alarak yapmanızı öneririm.
Kırılan ön vites plastiğinin resmini paylaştığınıza göre temin edeceğiniz yeri biliyorsunuz, ancak aynı parçaya ihtiyacı olabilecekler için toplu link: (link)