Seyda Ünlü
5 Vakit Bisiklet ve Kamp
- Kayıt
- 29 Ocak 2016
- Mesaj
- 564
- Tepki
- 1.173
- Yaş
- 39
- Şehir
- İstanbul/Beylikdüzü
- İsim
- Seyda Ünlü
- Başlangıç
- 2018—19
- Bisiklet
- Salcano
- Bisiklet türü
- Şehir - Tur
Arkadaşlar "Oppo RX17 Neo" kullanıyorum 3 gün oldu. Sizlerin kullandığı Oppo modelleri nedir? Telefonla ilgili sorularınız, problemleriniz varsa beraber bilgi alışverişinde bulunabiliriz. Ben bildirimlerle ilgili yaşadığım sıkıntıları ve araştırarak elde ettiğim sonuçları yazmak istiyorum.
Oppo Türkiye ve Oppo Global'e attığım maillere gelen cevaptaki talimatları yaparsanız bildirim sıkıntıları çözülüyor. (En azından yeni güncelleme gelene kadar aşağıdakileri yapmak lazım)
Aşağıdaki talimatlar RX17 Neo üzerinde denenmiş ve bildirim sorunları çözülmüştür.
OPPO TÜRKİYE'DEN GELEN MAİL
1. Ayarlar - Bildirim ve Durum Çubuğu - Bildirimleri Yönet yolu izlenerek, açılan liste içerisinden bildirimin görüntülenmesi istenilen ilgili uygulama bulunup içine girildikten sonra en üstteki seçenek olan “Bildirimlere izin ver” seçeneğinin açık olduğu teyid edilmelidir.Daha sonra “Kilit Ekranı” veya “Ekranın Üst kısmında” görüntülenmesi seçeneklerinden hangisi isteniyor ise, ilgili seçeneğin açık olduğundan emin olunmalıdır. Bu sayede uygulama ile ilgili bildirimler, bildirim çubuğu veya kilit ekranında görüntülenecektir.
2. Ayarlar - Pil - Güç Tasarrufu seçeneği* kapatılır.Bu işlemden sonra ekranda yeni görüntülenmeye başlayan Akıllı Güç Tasarrufu (Önerilir) seçeneğindeki güç tasarrufu anahtar kapatılır.
Bu işlemden de sonra hemen altta yeni görüntülenmeye başlayan Özel Güç Tüketimi Koruması seçeneğine girilir.
Açılan uygulamalar listesinde arka planda çalışmasına izin verilmesi istenen ilgili uygulama(lar) bulunup seçilir. Uygulama seçildikten sonra görüntülenecek olan yeni seçeneklerden “Arkaplanda Çalışmaya İzin Ver” seçilmelidir.
*Bu işlemler yapıldıktan sonra pil tüketiminde artış olacağı unutulmamalıdır.
3. Popüler olmayan nitelikteki bir uygulamanın, telefon yeniden başlatıldıktan sonra yine bildirim almaya devam etmesi isteniyor ise (madde 1 ve madde 2’de bahsedilen konular tamamlandıktan sonra) Telefonda bulunan Telefon Yöneticisi uygulaması açılır. Gizlilik izinleri menüsünden, Başlangıç Yöneticisi açılır.
Buradan telefon yeniden başladığında otomatik olarak açılması istenen uygulamaların yanındaki anahtar açılır.
OPPO GLOBAL'DEN GELEN MAİL
1. Go to [Settings].
2. Go to [App Management].
3. Tap on [Show System Processes].
4. Select the prayer application.
5. Tap on [Storage Usage].
6. Tap on [Clear Data] and [Clear Cache].
7. Go back to the previous page and tap on [Force Close].
8. Restart your phone. Then try to check if you will have the same issue.
SON GELEN MAİLDEN BİR KISIM
"Oppo cihazlarının hepsinde şimdilik bildirimlerle ilgili genel bir eksiklik vardır ve bizim ilgili ekibimiz bu eksikliği gidermek için elinden geleni yapıp gelecek ColorOS 6.0 çözmüş olacaktır, ColorOS 6.0 henüz ne zaman geleceğinden kesin bir biligimiz yoktur fakat bizim resmi websitemizi (link) ve(link) ziyaret ederek güncel bilgilere ulaşabilirsiniz."
SONUÇ
Ben Samsung Galaxy Note 4' ten geçiş yaptım. Note serisine devam edeyim dedim ama fiyatlar uçuk. Hayatımda alacağım en son markaydı oppo. Koyu bir samsungcu olarak başka markaya geçmem diyodum ama fikirler zamanla değişiyor maddi sebeplerden dolayı. Media Markt'ta da denedim hoşuma gitti. En azından note 4 ten kat kat iyi bir cihaz. Bildirim sıkıntısını popüler olmayan bir kaç uygulamada yaşadım ama çözüldü yukarıdaki talimatlarla. Yeni güncellemeyle zaten düzeltilecek. 2800 TL ye 10 taksit faizsiz masrafsız bir şekilde aldım kampanya kapsamında. Bu fiyata çok iyi memnunum.
EDİT (ŞARJ DENEYİMİ)
Telefonun hızlı şarj özelliği yok. Dolayısıyla 2.5 saatte doluyor. Sabah 07:00'da %100 şarj ile başladım güne. Ertesi gün şu an saat 12:20 ve şarjım %25. Yaklaşık 30 saat oldu. 15 saat internete bağlı kaldı. Oyun oynamadım. Yoğun bir kullanım yapmadım. Fotoğraf, video, sosyal medya, mailler vs kullandım.
Oppo Türkiye ve Oppo Global'e attığım maillere gelen cevaptaki talimatları yaparsanız bildirim sıkıntıları çözülüyor. (En azından yeni güncelleme gelene kadar aşağıdakileri yapmak lazım)
Aşağıdaki talimatlar RX17 Neo üzerinde denenmiş ve bildirim sorunları çözülmüştür.
OPPO TÜRKİYE'DEN GELEN MAİL
1. Ayarlar - Bildirim ve Durum Çubuğu - Bildirimleri Yönet yolu izlenerek, açılan liste içerisinden bildirimin görüntülenmesi istenilen ilgili uygulama bulunup içine girildikten sonra en üstteki seçenek olan “Bildirimlere izin ver” seçeneğinin açık olduğu teyid edilmelidir.Daha sonra “Kilit Ekranı” veya “Ekranın Üst kısmında” görüntülenmesi seçeneklerinden hangisi isteniyor ise, ilgili seçeneğin açık olduğundan emin olunmalıdır. Bu sayede uygulama ile ilgili bildirimler, bildirim çubuğu veya kilit ekranında görüntülenecektir.
2. Ayarlar - Pil - Güç Tasarrufu seçeneği* kapatılır.Bu işlemden sonra ekranda yeni görüntülenmeye başlayan Akıllı Güç Tasarrufu (Önerilir) seçeneğindeki güç tasarrufu anahtar kapatılır.
Bu işlemden de sonra hemen altta yeni görüntülenmeye başlayan Özel Güç Tüketimi Koruması seçeneğine girilir.
Açılan uygulamalar listesinde arka planda çalışmasına izin verilmesi istenen ilgili uygulama(lar) bulunup seçilir. Uygulama seçildikten sonra görüntülenecek olan yeni seçeneklerden “Arkaplanda Çalışmaya İzin Ver” seçilmelidir.
*Bu işlemler yapıldıktan sonra pil tüketiminde artış olacağı unutulmamalıdır.
3. Popüler olmayan nitelikteki bir uygulamanın, telefon yeniden başlatıldıktan sonra yine bildirim almaya devam etmesi isteniyor ise (madde 1 ve madde 2’de bahsedilen konular tamamlandıktan sonra) Telefonda bulunan Telefon Yöneticisi uygulaması açılır. Gizlilik izinleri menüsünden, Başlangıç Yöneticisi açılır.
Buradan telefon yeniden başladığında otomatik olarak açılması istenen uygulamaların yanındaki anahtar açılır.
OPPO GLOBAL'DEN GELEN MAİL
1. Go to [Settings].
2. Go to [App Management].
3. Tap on [Show System Processes].
4. Select the prayer application.
5. Tap on [Storage Usage].
6. Tap on [Clear Data] and [Clear Cache].
7. Go back to the previous page and tap on [Force Close].
8. Restart your phone. Then try to check if you will have the same issue.
SON GELEN MAİLDEN BİR KISIM
"Oppo cihazlarının hepsinde şimdilik bildirimlerle ilgili genel bir eksiklik vardır ve bizim ilgili ekibimiz bu eksikliği gidermek için elinden geleni yapıp gelecek ColorOS 6.0 çözmüş olacaktır, ColorOS 6.0 henüz ne zaman geleceğinden kesin bir biligimiz yoktur fakat bizim resmi websitemizi (link) ve(link) ziyaret ederek güncel bilgilere ulaşabilirsiniz."
SONUÇ
Ben Samsung Galaxy Note 4' ten geçiş yaptım. Note serisine devam edeyim dedim ama fiyatlar uçuk. Hayatımda alacağım en son markaydı oppo. Koyu bir samsungcu olarak başka markaya geçmem diyodum ama fikirler zamanla değişiyor maddi sebeplerden dolayı. Media Markt'ta da denedim hoşuma gitti. En azından note 4 ten kat kat iyi bir cihaz. Bildirim sıkıntısını popüler olmayan bir kaç uygulamada yaşadım ama çözüldü yukarıdaki talimatlarla. Yeni güncellemeyle zaten düzeltilecek. 2800 TL ye 10 taksit faizsiz masrafsız bir şekilde aldım kampanya kapsamında. Bu fiyata çok iyi memnunum.
EDİT (ŞARJ DENEYİMİ)
Telefonun hızlı şarj özelliği yok. Dolayısıyla 2.5 saatte doluyor. Sabah 07:00'da %100 şarj ile başladım güne. Ertesi gün şu an saat 12:20 ve şarjım %25. Yaklaşık 30 saat oldu. 15 saat internete bağlı kaldı. Oyun oynamadım. Yoğun bir kullanım yapmadım. Fotoğraf, video, sosyal medya, mailler vs kullandım.
Son düzenleme:


