Scudo Sports

Ön attırıcı "high-low clamp" farkı

Sahinoz

Forum Demirbaşı
Kayıt
27 Ekim 2007
Mesaj
574
Tepki
148
Şehir
İstanbul
İsim
Ahmet Sahinoz
Bu seçimi neye göre yapıyorsunuz? Bazıları dual pull, kadronun yapısına, matara kafesinin nerde olduğuna göre falan mı seçim yapılıyor?
 
Scudo
Yok mu bi hayırsever vatandaş :)
 
Genelde matara kefsi vidası kadronun alt birleşim bölgesinin durumu (mesela karbon bir çok kadroda alttan kelepçeli model kullanılamıyor BB bölgesi çok geniş olduğundan) bu seçimi etkiliyor henelde...

Ama ben her zaman (kadron el verdiği sürece) alttan kelepçeli modelleri tercih ettim ve edicem... Çünkü küçük ve birleşik yapıları daha esnemez ve kesin bir hareket oluşturuyor daha kesin vites geçişleri sağlıyor...
 
fakat şöyle de bir durum var eğer çamurda da kullanıyorsanız high clamp çok daga az çamur tutar fakat low clamp çamuru tutar we çamur sağlıklı çalışmasını engeller
 
  • Beğen
Tepkiler: Sahinoz
@yamaç kolatan

Valla çok çamurda bindim ama bu sıkıntıyı hiç yaşamadım... Denk gelmedi demekki...
 
Geri