ilgilenen herkese teşekkür ederim. sorun çözüldü.
dendiği gibi olay tamamen tel geliş açısı ve bağlantı şekli ile ilgiliymiş. teli vidanın arkasından dolandırarak sabitlediğimde hem vites geçişleri çok yumuşadı, hem de 3ten direkt 1e düşme olayı çözüldü. gerçi evde denedim, test sürüşünü yarın yapacam ama %99 çözüldü görülüyor.
telin geçiş açısı yanlış olunca muhtemelen tel olması gerektiğinden çok daha fazla geriliyordu ve bu nedenle benim vites değiştirmek için çok zorlamam gerekiyordu ve yine bu aşırı enerjiden dolayı vites kolu vites düşürme esnasında vitesi 2de kavrayamayıp 1e düşürüyordu.
vites kolları fiyatlarına bakmaya başlamıştım, ancak yukarıda dediğim gibi teli elle çektiğimde sorun olmadığı için, kolun bozuk olduğu konusunda ikilemde kalıp buradan sorayım demiştim. iyiki de öyle yapmışım. vites kolu sağlammış demek ki.
tekrar teşekkürler.
dendiği gibi olay tamamen tel geliş açısı ve bağlantı şekli ile ilgiliymiş. teli vidanın arkasından dolandırarak sabitlediğimde hem vites geçişleri çok yumuşadı, hem de 3ten direkt 1e düşme olayı çözüldü. gerçi evde denedim, test sürüşünü yarın yapacam ama %99 çözüldü görülüyor.
telin geçiş açısı yanlış olunca muhtemelen tel olması gerektiğinden çok daha fazla geriliyordu ve bu nedenle benim vites değiştirmek için çok zorlamam gerekiyordu ve yine bu aşırı enerjiden dolayı vites kolu vites düşürme esnasında vitesi 2de kavrayamayıp 1e düşürüyordu.
vites kolları fiyatlarına bakmaya başlamıştım, ancak yukarıda dediğim gibi teli elle çektiğimde sorun olmadığı için, kolun bozuk olduğu konusunda ikilemde kalıp buradan sorayım demiştim. iyiki de öyle yapmışım. vites kolu sağlammış demek ki.
tekrar teşekkürler.