Merhabalar herkese.
Sürüşlerimde bir süre sonra baş ağrısı ve gözlüğü çıkartıp atma hissi oluşmaya başlayınca "Bi gözlüğe o kadar para verilir mi ya!" sosyal refleksimi sorgulamaya başladım. Sonra "Yahu napıyorum uyduruk gözlüklerle gözlerime zarar veriyorum. Bisiklette (edit: ve hayatta:islik
en önemli organlardan biri göz. Şu görüntü kalitesini artıralım" dedim ve sağolsun @hydrocon 'a danışarak indirimde gördüğüm bir Oakley Evzero'yu satın aldım. Tahmin ediyorum en az 500 km kullandım. Maddeler halinde naçizane aklıma gelen tecrübelerimi yazayım;
- Gözlük kaskın neresine oturacağını biliyor. Eski gözlüklerim kaskın iç aksamına takılarak yüzümde dengesiz duruyodu sürekli düzeltiyodum.
- Çok hafif olması sebebiyle (UCI World ITT şampiyonasındaki tırmanışlı parkurda Tom Dumoulin'in de daha sonradan bu gözlüğü kullandığını gördüm) valığını unutturuyo, yanlarda baskı oluşturmuyo. Diğer gözlükler uzun vadede baş ağrısı yapıyodu, tabi bunda lenslerin dandikliği de etken.
- Görüntü kalitesi muhteşem ve sürekli silmek zorunda kalmıyosunuz. Öncekilerde tam tersi gözlük silecek şeyler arıyodum özellikle deniz kenarında giderken.
- Gözlük yağmurlu - karanlık ve aydınlık havalar için ortalama olarak optimize edilmiş. Sokak lambası olan yerlerde gece bile kullanabiliyorum. Diğerlerinde cam veya gözlük değiştirmek gerekiyordu. Bu durum için farklı lens tipleri ve lens biçimleriyle sunuluyo, arazi ve yol olarak seçebiliyosunuz.
- Diğerleri gibi sapları çok sıkıcı olmadığı için Mojito Kaskımda gözlük yeri olmadığı için takılı duramıyo
Gözlüğün gözümde olmadığı, uyku modunda olduğu pozisyonu kastediyorum
çok sorun değil.
- Darbelere ciddi derecede dayanıklı. Yere düşmeyle kolay kolay çizilmiyo. Ayrıca bu gözlüklere kaza testi de yapılıyomuş yani kırılınca da edepli kırılıyolar. İnşallah öyle bişey görmem tabi.
- Camın canlı görünüşü gerçekten çok güzel, hafif saydam su gibi. Diğer uranyum camlar gibi insana Miamili uyuşturucu kaçakçısı görünümü vermiyo.
- Yüzünüze oturması güzel görünmesi meselesine gelince... bence bildiğiniz çirkin bu gözlükler sadece işlevsellik ön planda. Kaskla beraber bişeye benziyorlar.
- Soğukta rüzgar kesişi gayet iyi geniş camlardan dolayı. Diğerlerinde gözlüğe verdiğim paranın boşa gittiğini anlamıştım soğuk rüzgara maruz kalınca.
- Buharlaşma ve terlemeyle kayma sorunu minimum düzeyde diğerlerine kıyasla.
- Benim için en önemli problemlerden biri de şu: Aero pozisyonda görüş açısı nasıl? Çerçevesiz olması ve camın geniş olması %100 verimle görüş açısı sunuyo. Aero pozisyonda eğildiğinizde, arkayı kontrol ettiğinizde sapın veya çerçevenin karaltısını görmüyosunuz ki uzun yolda ve trafikte çok can sıkıcı olabiliyo bu durum.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar
Ürünün kendi sitesinden fotoğraflar koyuyorum benim çekeceklerimden daha doyurucu olcaktır.
Sevgiler selamlar
135766 dosyayı görüntüle
135767 dosyayı görüntüle
135768 dosyayı görüntüle
135769 dosyayı görüntüle
(link)
Sürüşlerimde bir süre sonra baş ağrısı ve gözlüğü çıkartıp atma hissi oluşmaya başlayınca "Bi gözlüğe o kadar para verilir mi ya!" sosyal refleksimi sorgulamaya başladım. Sonra "Yahu napıyorum uyduruk gözlüklerle gözlerime zarar veriyorum. Bisiklette (edit: ve hayatta:islik
- Gözlük kaskın neresine oturacağını biliyor. Eski gözlüklerim kaskın iç aksamına takılarak yüzümde dengesiz duruyodu sürekli düzeltiyodum.
- Çok hafif olması sebebiyle (UCI World ITT şampiyonasındaki tırmanışlı parkurda Tom Dumoulin'in de daha sonradan bu gözlüğü kullandığını gördüm) valığını unutturuyo, yanlarda baskı oluşturmuyo. Diğer gözlükler uzun vadede baş ağrısı yapıyodu, tabi bunda lenslerin dandikliği de etken.
- Görüntü kalitesi muhteşem ve sürekli silmek zorunda kalmıyosunuz. Öncekilerde tam tersi gözlük silecek şeyler arıyodum özellikle deniz kenarında giderken.
- Gözlük yağmurlu - karanlık ve aydınlık havalar için ortalama olarak optimize edilmiş. Sokak lambası olan yerlerde gece bile kullanabiliyorum. Diğerlerinde cam veya gözlük değiştirmek gerekiyordu. Bu durum için farklı lens tipleri ve lens biçimleriyle sunuluyo, arazi ve yol olarak seçebiliyosunuz.
- Diğerleri gibi sapları çok sıkıcı olmadığı için Mojito Kaskımda gözlük yeri olmadığı için takılı duramıyo
- Darbelere ciddi derecede dayanıklı. Yere düşmeyle kolay kolay çizilmiyo. Ayrıca bu gözlüklere kaza testi de yapılıyomuş yani kırılınca da edepli kırılıyolar. İnşallah öyle bişey görmem tabi.
- Camın canlı görünüşü gerçekten çok güzel, hafif saydam su gibi. Diğer uranyum camlar gibi insana Miamili uyuşturucu kaçakçısı görünümü vermiyo.
- Yüzünüze oturması güzel görünmesi meselesine gelince... bence bildiğiniz çirkin bu gözlükler sadece işlevsellik ön planda. Kaskla beraber bişeye benziyorlar.
- Soğukta rüzgar kesişi gayet iyi geniş camlardan dolayı. Diğerlerinde gözlüğe verdiğim paranın boşa gittiğini anlamıştım soğuk rüzgara maruz kalınca.
- Buharlaşma ve terlemeyle kayma sorunu minimum düzeyde diğerlerine kıyasla.
- Benim için en önemli problemlerden biri de şu: Aero pozisyonda görüş açısı nasıl? Çerçevesiz olması ve camın geniş olması %100 verimle görüş açısı sunuyo. Aero pozisyonda eğildiğinizde, arkayı kontrol ettiğinizde sapın veya çerçevenin karaltısını görmüyosunuz ki uzun yolda ve trafikte çok can sıkıcı olabiliyo bu durum.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar
Sevgiler selamlar
135766 dosyayı görüntüle
135767 dosyayı görüntüle
135768 dosyayı görüntüle
135769 dosyayı görüntüle
(link)



