Scudo Sports

Modifiye çılgınlığı (arabalar)

Scudo
@Anonim Dostum discovery channel'da 2 ingiliz eleman var ikinci el külüstür alıp yürür vaziyete getiren.Bi bölümünde yapmışlardı kırmızı bi carrera.Süspansüyon falan bi ton ugrastıran bir klasik.Ta ingiliz köylerinin birinde falan ıncık cıncık kapak siibop bilmem ne tamiri yapan adamları buluyorlardı tamir için falan.Sıkıntı cıkardımı cok pahalı bakım ve tamiri.Bence hiç bulaşma,ben bi ara aklımdan geçiriyordum su eski yaldız sim boyalı eski bmw 316i lerden alıp kklasik olarak saklamayı ama ohooo astarı yüzünden beter.Bıraktım araba işlerini bana göre degil anladım.
 
Konu başlığı modifiye çılgınlığı olunca herhalde apaçilerden dertli bir arkadaş iç dökmeye gelmiş diye düşünürken bambaşka bir şeyle karşılaştım. Elinize emeğinize sağlık. Hepsi birbirinden güzel olmuş.
 
@SerkanH
Resimlerin devaminin gelecegine emin olabilirsin.:)

@bozok
Tesekkürler Mehmet, begendigine sevindim.:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Adı Bende Saklı
Ah aaah... Nerede o eski Bmwler..
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Cömez
Tabi oralarda bmw ler peynir ekmek
Yeni calismalari bekliyoruz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Cömez
Araclar cok guzel. Ozellikle M5 zaten favorim olan bir arac. Ayrica verilmis sadakaniz varmis. Allah beterinden korusun
 
Gerek bisikletleri ile gerek yapımına yardımcı olduğu otomobillerle bizleri kıskançlığa sevkedip bizleri krize soktuğu için @Murat Cömez abimin forumdan atılmasını istiyorum.:)
Şaka bir yana yine döktürmüşsünüz Murat Abi elinize emeğinize sağlık.
 
Elinize sağlık Murat bey...
 
valla başlığı görünce "bizim apaçi modifiyeciler buraya da mı dadandı" diye bir düşünce geçmişti ama bayaa olması gereken gibi modifiye çıktı içerden :D 911 özellikle acayip olmuş. emeğinize sağlık:harika:
 
Murat abi, Porsche neden alınacak bir araba değildir senin için?
 
Şunlar da benim başımdan geçen modifiye maceralarından bazıları;

İlki nissan 300zx z32 3.000cc twin turbo orjinal turboları ile 385hp 455nm tork dyno çıktısı var, turbolar değiştikten sonraki halinin 500+hp olduğunu düşünüyorum.

Diğeri de nissan 200sx s14a; 300zx den iyi bir ders çıkardığım için tamamen stock binmeye çalıştım, görsel bir kaç değişiklik dışında elimi sürmedim,


http://i47.tinypic.com/xaxn2d.jpg

http://i58.tinypic.com/238jro.jpg

http://i60.tinypic.com/2duz57o.jpg

Şu da hp karmaşasını giderebilmek adına 300zx turboları değiştikten sonraki halinin kadran videosu;


Bonus; orjinal turbolu hali ile m5 ile yürütmüşlüğüm var :)

Edit: her ne kadar trafiğin hiç olmadığı sabaha karşı bir saatte çıkılmışsa da seneler önce yapılan denemelerdir şuan için trafikte bu gibi durumları kesinlikle onaylamıyorum, ikaz ediyorum, şikayet ediyorum :)
 
@Eibec
Amin tesekkürler, Allah tüm müslüman alemini korusun.

@nurimo
Nurullah atilmam önemli degil ama atilmadan önce sana tesekkür etmek istedim.:)
Yöneticiler su genc kardesimizin istegini hemen yerine getirin.:D

@ERDİNÇ DURAN
Tesekkürler Erdinc bey.

@Efe Yamac Yarbasi
Tesekkürler Efe.:)

@Berke
Berke öncelikle kendi pahalli olmasa bile benzini cok yakiyor ve parcalari cok pahalli. Ayrica rahatlik yönünden bildigin bir tahtanin üzerinde gidiyorsun ve ici cok dar kesinlikle rahatlik denen birsey yok. Yani bana göre hic binilecek bir araba degil. Bilmiyorum hic bindinmi ama binmedigsen insallah bir gün sana binmek nasip olur ve kendin notunu verirsin.:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Adı Bende Saklı
@Murat Cömez Abi eline sağlık başlığı okuyunca böyle bişey sandım :) küçüklüğümden beri hayatım discovery araba-motor tadilat, modifiye programlarını izlemekle geçti. Hep araba, motor tasarımları yaptım babama mercedes, bmw almak için az dil dökmedim, şuanda da apacilerin çilesini çekiyorum yani henüz işe başlayıp bi gelir elde edemediğim için. Eğer seviyorsan bu işi hobi de olsa bırakma abi :) Bir konuda sorum olacaktı ben mercedes 300 sel, bmw 7.28iL hastasıyım bu araçların bakımı parçası çok mı sıkıntılı binilmez mi?
Fotoğraflarını daha çok daha farklı yerlerde de paylaş abi insanların(forum dışı) modifiye anlayışı değişir belki..

images (1).jpg
 
@KBmotors

Öncelikle begendigin icin sana tesekkür ederim baris. Bu is benim asil meslegim ama ben bu is üzerine calismiyorum ve sadece hobby olarak yapiyorum, benim 2 hobbim vardir birisi araba ve digeri ise bisiklet, bunlardan haric kolsaati koleksiyonum var ve spor olarakda profesiyonel metzingen takiminda bowling oynuyorum. Bu iki hobbim den, koleksiyonumdan ve sporumdan vazgececegimi hic sanmiyorum. Ne vazgecerim nede baska bir sey eklerim yanlarina, nede olsa senelerimi verdim ben bunlara.:)
Gelelim mercedes ve bmw konusuna, benim oldugum yerde olsa hic bir parca sıkıntısı plmaz ama türkiyede durumlar nasil onu bilmiyorum.

@0zan
Sizinde ellerinize saglik, yazdiginiza göre iyi ve basarili bir modifiye olmus. Motor kismindan da resimler görmek isterdim ve son eklediginiz videoyu maesef göremiyorum.:(
 
  • Beğen
Tepkiler: Adı Bende Saklı
@Murat Cömez

video linki,

motor resimlerini ekleyeceğim, sizinki kadar ayrıntılı olmadığını söyleyebilirim :) sizinki her şey dahil proje olmuş emeğinize sağlık,

300sx için uygulamalarımın çok da başarılı olduğunu söyleyemem, önümde internet dışında canlı bir örnek hiç olmadı, öncelikle araç yol tutmuyordu, 3. ve 4. vites sürekli sarıyordu, alüminyum yakıt deposu yaptırmama rağmen depodan yakıt kaçağını bir türlü kesemedim, v6 olduğu için her şeyden 2 porsiyon istiyordu; 2 oksijen sensoru, 2 turbo, 2 hava filtresi, 2 komple egzoz, 2 egr, 2 wideband Türkiye'de hiç bir parçasının olmayışı da ayrı bir dert, ankaralı bir asansör firması sahibine sattım 1 ay sonra pert etti,

bu arada garajınız Giresun'da mıdır? 2002 ya da e21 gibi arka iter kg de hafif bir araç restorasyon projem var, ne tavsiye edersiniz?
 
  • Beğen
Tepkiler: Yusuf !!WOW!!
Geri