@Cuneyt Erkman
Bütün mesajlari okudum. Hic kimse isin teknik olarak temel belirleyici farkini yazmamis diyecekken, Cuneyt Erkman' in bu mesajini gördüm.
Evet aradaki belirlewyici fark burad. Bugüne kadar kullanilan mekanik disk frenler, sadece tek tarafi hareketli, diger tarafi sabit frenlerdi. Hareketli tarafin baskisi ile rotor sabit taraf dogru itilerek iki tarafli baski saglaniyordu. Bu da frenlerin tek tarfli asinmasina, daha dogrusu bir tarafin dah cok cok asinmasina yol aciyordu, ve aciyor. Bu yüzden sürekli olarak yeniden ayarlamak gerekiyor.
Son defa cyclocross bisikletimde biraz fazla daglara ciktim ve iniste yari yolda su koydu. Yanima alet te almadigim icin cok dik olan yokuslari yürüyerek(!) inmek zorunda kaldim
(Konuyla pek alakasi yok ama, hemen ebayden bir Magura Louise aldim ve onlari bir kac teknik degsikliklerle 105 fren kollari ile kullanmaya karar verdim. Yani mekanik telller ile hidroligi calistiracagim.)
http://develo.files.wordpress.com/2011/11/324-brake-adaptor-hydraulic-disc-cyclocross-cannard-img_8278_1_1.jpg Buna benzer bir sey olacak, ama daha da iyi sanirim.
Yukaridaki TRP, cok uzun zamandan beri beklenen bir seydi. Fakat hidrolik frene karar verdigim icin bu Spyre modelini tercih etmedim, ama mutlaka cok iyi bir cözüm olduguna inaniyorum.