Scudo Sports

mavic 2009 crossmax slr disk 6 vidalı

@Güney Tuncer

Selam Güney, doğrudur Fulcrum red metal zero da en az Slr kadar iyi bir cant hatta bazı açılardan (göbek, tırnak sistemi vs) daha iyi bile olabilir, ama burada satılmıyor ne yazıkki. Son zamanlarda kim ne kullanıyor çok takip etmedim, geçtiğimiz senelerde Absalon vs için söylemiştim. Stans ın 350 gr çemberleri ise asla Slr çemberi kadar sağlam değil, Xtr ise bazı açılardan Slr dan iyi ama en büyük eksisi rulmanlı olmaması ne yazıkki, klasik bilyede direttiği sürece Shiamano göbekleri benim için seçim dışı.
 
  • Beğen
Tepkiler: yusuf bekar
Scudo
@yusuf bekar

Herhangi bir sorun olmaz, sadece tubeless sibobunu söküp iç lastik takarsınız.
 
  • Beğen
Tepkiler: yusuf bekar
Bir de suna dikkat ettim bu mavic crosmax st ve slr setlerde, tellerin girdigi ve lastigin oturdugu iki katta da nerdeyse hic delik yok; teller disteki kata vidalanarak giriyor; bu ozellik bu cantlara cok buyuk bir saglamlik ve esnemezlik veriyor diye dusunuyorum; tubeless olmayan diger cemberlerin icteki ve distaki deliklerden dolayi bunlar kadar saglam ve esnemez olacagini dusunmuyorum.Neyse ,herkesin kendine gore onceligi var, ona gore secimini yapar artik. Herkese iyi surusler:)
 
  • Beğen
Tepkiler: yusuf bekar
herkese yardımlarından dolayı çok teşekkür ederim yani kısaca dedikleriniz şunu belli ediyo tubeless lastik normal iç lastikli tekerlere göre daha sağlam ve iyi aralarında hafiflik farkı varmı bilmiyorum renk şekil göbek bakımından mavic çok güzel xtr de güzel ama hakan abinin dediği gibi göbekler rulmanlı değil bilyalı sistem o yüzden kafa bulandırıyo yani iki jant var ortada ikiside iyi ne yapsak acaba
 
Her ikiside bahsi geçen markaların top modelleri, fazla düşünme hangisinin rengi, duruşu hoşuna gittiyse onu al xtr ve slr dan bahsediyoruz burda :D
 
  • Beğen
Tepkiler: yusuf bekar
evet onlardan bahsediyoruz ama bakalım en sonunda ikisinden birini alıcam yorumlarını esirgemeyen bütün arkadaşlara çok teşekkür ederim
 
@hknbykl

Çok doğru çemberin dış kısmının deliksiz olması da sağlamlığını arttırıyor, bu diğerlerine göre ağırlık açısından - puan gibi (deliklerden dolayı hafiflediği için) ama diğer yönlerden bunu kapatıyor, ama sağlamlığının en büyük nedenlerinden biri özel alaşımlar (scandium, zicral vs) kullanması, diğer DT cantlar vs malesef hala klasik 6000-7000 serisi alaşımlar kullanıyorlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: yusuf bekar
Dediginiz gibi bence mavic'in en buyuk artisi cemberinin saglamligi; bende fulcrum var ama onun cemberi de saglam gorunuyor ama mavic slr kadar degil; yalniz bence slr'in bir dezavantaji cember genisliginin dar olmasi : ic genislik: 17 mm . Bu 2.1 gibi lastik takilirsa biraz ince kalabilir diye dusunuyorum, aksamustu fulcruma baktim onda bu genislik 2 mm kadar daha buyuk:) ben de bu yuzden su anda kullandigim 19 mm ic genislikli crossmax st'den cok memnunum biraz daha agir olmasina ragmen ama slr 'in cemberi daha yuksek ve saglam duruyor ve hizlanmasi daha iyi; benim surus tarzim XM ye yakin oldugu icin st bana daha uygun ama yarisacaklar icin slr bicilmis kaftan diye dusunuyorum ayrica fulcrum red zero slr dan yurtdisinda bile daha pahaliymis ama yorumlarda slr'la arasinda cok buyuk fark yok deniyor yanlis anlamadiysam :)
 
  • Beğen
Tepkiler: yusuf bekar
Duzeltme: fulcrum'un 23,5 mm degeri cemberin yuksekligi imis, cemberin genisligi hakkinda bilgi edinemedim o yuzden slr dan 2 mm genis sozu nu duzeltmem gerekiyor, genis olup olmadigi belli degil? Ama mesaj 30 dk yi gectigi icin buraya yazdim:)
Kusura bakmayin:)
: ayrica yeni okudugum fulcrum red zero nun kullanici yorumlarinda slr'a gore biraz artisi var deniyor ama ne yazik ki bu can't seti burada satilmiyor ve uk de vergisiz 700 sterlin civarinda buraya kaca mal olur Allah bilir:)
 
  • Beğen
Tepkiler: yusuf bekar
Bu kadar bilgiden sonra insanın crossmax alası geliyor valla :) Teşekkürler bilgiler için..
 
  • Beğen
Tepkiler: yusuf bekar
Ben şahşen fulcrum red metal zero slr daha iyi olacagı kanısındayım ne yazıkki tr satılmıyor fiyat konusuna gelince 700 euro slr göre fiyatı gayet makul

Off-road Fulcrum ® aralığının üst şampiyonları tercih edilen tekerlek Kırmızı MetalTM Sıfır, yarışmalarda Julien Absalon ve Orbea Cross Country Team yoldaşları tarafından kullanılan hakimdir.

Bu, üçlü freze işlemi, bir Fulcrum ® patenti ile çalıştı, bir 23,5 mm tarafı ile kaynaklı ağız ve disk frenler için belirli bir profili ile. Montaj yapılandırma aerodinamik profil ve paslanmaz çelik meme ve 2:1 Two-to-One yapılandırma; 16 8 her iki tekerlek, 16 konuşmacı ön tekerlek ve üzerinde disk tarafında yer ile düzenlenmiş alüminyum jant kullanır zincir dişlisi daha fazla performans için bir arka tarafında ayarlayın.

Hub bir büyük boy alüminyum gövde sahip bir 20 mm aks üzerinde ayarlanabilir rulmanlar vasıtasıyla döner.

Bu tekerlek UST Tubeless lastikler ve Uluslararası Standart kadarıyla disk fren sözkonusu olduğunda AFSTM Fulcrum ® sistemleri veya ile uyumludur.

Özellikler:
• UST Uyumlu
• 2:1 oranında konuştu
• Yalıtımlı yataklar
• Büyük Boy organları, akslar ve flanşlar
• 23.5mm yükseklik
• Nominal Ağırlık * - Ön: 706g, Arka: 862g



(link)


(link)


(link)
 
yardımlarınız için çok teşekküer ederim arkadaşlar bu kadar yorumdan sonra ne alacağımız belli oldu teşekküerler
 
Evet haklısınız arkadaşlar, Mavic, Crosmax SL den sonra hafiflik adına SLR modellerinde çember genişliğini biraz daralttı, bence bu olumsuz oldu, zira Tubeless lastiklerin beğendiğimiz bol havalı ve konforlu olma özelliği çember daraldığı lastiğin hava hacminde ve yanal direncinde azalma oluyor, bu pratikte ne kadar etkiler bilemiyorum ancak kağıt üzerinde pek hoş durmuyor. Her durumda ibre Fulcrum a kayıyor gibi, TR de uygun bir ithalatçı bulur gayet güzel satacaktır diye düşünüyorum...
 
Bu arada kendi sitesinde slr icin max tavsiye edilen lastik kalinligi 2.1" gozukuyor, bu daha once kullandigim v-fren'li versiyon icin de ayniydi..
Bundan daha kalin ve agir lastikler, ote yandan rulmanlarin omrunu de olumsuz etkileyebilir..

Bir de yukarida dikkatimi cekti de Ezel kardes, bu bilgileri Azeri sitesinden mi aldin yoksa tercume mi yaptirdin? :D
Saka bir yana, bahsedildigi gibi fulcrum'um da gercekten basarili jantlari var, ancak unutmamak gerekir ki bu firmanin da henuz 5 yillik bir mazisi var ve adamlar, basarili sampiyon sporculara destek olarakdan markalarini en iyi sekilde tanitip duyurmaya calisiyorlar..
Olaya bir de bu acidan bakmak gerek;)
 
@Bora Alben

sağolasın google çeviri; arasıra ben de kullanıyorum ama biraz tarzanca çeviriyor; gelişime ihtiyacı var yani:)

diğer taraflarını bilmem ama bu fulcrumun göbeklerinden acayip bir ses çıkıyor yanındaki bütün göbekleri susturuyor:) ayrıca fulcrum'un arkasında campagnolo var mavic crossmax lar artık yalnız değil anlaşılan:)
 
hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar peki bu xtr jant parasına göre nasıl bir jant ben fazla yarışlara katılmicam genellikle uzun yol yapıcam orman arazi gibi kilomda 60 xtr bana uygun gelirmi dediğim gibi fazla yarışmicam
 
  • Beğen
Tepkiler: hknbykl
yusuf arkadaşım yarışmayacaksan bu cantlara bu kadar para vermeni tavsiye etmem.yaşın genç kilon da fazla olmadığı için bu cantlar senin için uygun olabilir ama biraz zorlu şartlarda kullanacaksan bunların bir alt modeli olan shimano xt ve crossmax st setleri hem daha ucuz olması hem de daha saglam olması acısından işini fazlasıyla görür diye düşünmekteyim.
xtr setin fiyatı 1050 dolar görünüyor ; cm st 745 euro hemen hemen ikisinin fiyatı da aynı;
bu durumda xtr daha avantajlı ama shimano xt de tubeless ise ben olsam xt alırdım:) yok eğer görünüşü farklı dolgun bişey almak istersen cm st yi tavsiye ederim.
(link)
bu seti tavsiye ederim rim:ust yani tubeless yazıyor.
(link)
burda da fiyatı.
 
çok teşekkürler arkadaşlar bilgileriniz için gerçekten bilgileriniz beni çok akıllandırdı
 
Geri