Scudo Sports

Marzocchi Corsa world CUP 2007

Scudo
@betmo


bomber var dıyon
özellıklerını say dıyorum
bılmıyorum dıyorsun:D :D :D
 
Yanlız bu maşanın lock out u yok sadece sertlik ayarı var ... Ayrıca bende worlcup ın içine alıp race modelinin sağ bacağını koyarsam bundan daha hafif olur... Sid in lock out lu olan team ve race modelleri arasında 180 gr var... Yani benim 1360 gr sid wc min içine Sid race i takarsam 1180gr eder bide pop lock ağırlığını çıkar kablosu dahil 45gr 1135gr etti ayrıca rebound ayarıda hala yerinde dyryyo olur bu maşadan pek bi farkı kalmaz...

Ha maşa Marzocchi ona lafım yok al kullan ömürlük maşa ama herşey hafiflik değil maşanın esnemezliğide önemli...
 
öyle diyosunda Marzocchi 100mm lik dikkatini çekerim... bende ilk baş böyyle düşündüm ama 100lük olarak reba wc var o dedikleini çıkartırsak 1317 gr kalıyor
 
rebanın iç boruları kalın ayrıca reba nın içini çıkartıp yerine konulabilecek bi modeli yok... benim dediğimi yapmak için bide sid race lazım... Yani sonuçta 65-70kg biri için 100 yada 80mm çok fark etmez yaniii
 
bu masayı buyukada yarısında bırıncı gelen iralandalı kullanıyodu

birde masanın gercek agırlıgını buldum

80lık olanı: 1670 gr
100luk olanı: 1680 gr

işte link hemde tum ayrıntılarıyla


(link)

 
Alanyadada Wc kullanıyodu yanlış hatırlamıyosam bakmak lazım... ya maa iyi maşa lafım yok ama çok abartmamak lazım hiçbişeyi...
 
@H.Çağrı


abartıgım yoktu sadece bomberlerın agır olduklarını bılıyordum ama 1150 gram gorunce cok sasırdım aama 1150 degılmıs 1670 ve 1680 ıle degısıyor
 
fox un terralogic ve 1350gr olanda var ama önemli olan ulaşılabilirliği...
 
@H.Çağrı


bence bu tur masalar hedeflerıne pekte ulastıgı kullanıcıları tarafından soylenemez..
öncelıkle manitoularda spv denen olay vardı hemde ben r7 kullanıyordum ama spv bunun neresınde dıyordum.. duz yolda kendılıgınden kılıtlenıp arazı kosullu yollarda spv devreye gırerek calıstgıı soylenıyordu ama hıcte öyle bi durum yoktu..
şimdi ise fox terralogic cıkardı, bu masayı bıldıgım kadarıyla turkıyeden bilal akgul ve halil korkmaz kullanıyordu, teknık ınıslerde bazen masanın kılıtlı kaldıgını ve patlayacaklarından kortuklarını soyledıler, yanı en ıyısı manuel kilitleme olandır...

cagrının dedıgı gıbı gramları bence cok önemli degil önemli olan işlevidir...

900 gmlık G-Force carbon masa var, ilk gördugum zaman hayretler ıcınde kaldım.... (halil kulakların cınlasın)
 
Lokman SPV'yi sen ayarlayamamış olmayasın sakın? :) Çağrı'nın Skareb Platinium'unda SPV oldukça iyi çalışıyordu.
Fox'a gelince, profesyonel dünyada kullanıcısı oldukça fazla. Elbet vardır bu adamların da bir bildikleri.
 
arkadaşlar bahsedilen sistem otomatik kitlenme herhalde(yalnışım varsa affola)çevremden beverly arkadaşım kullanıyor 100lük float veya vanilla tam olarak bilmiyorum modelini.ve süspansiyon alttan darbe yediği anda çalışmaya başlıyor.düzlüğe çıktığı anda yani alttan darbe olmadığı sürece süspansiyon kilitli kalıyor, 1 seneye yakın bu maşayı kullanıyor ve çok memnun.(bu arada maşa havalı sistem)


fakat şuda bi gerçek en iyisi manual kilitleme.lokmana bu konuda katılıyorum
 
Marzocchi de compression var.Compression'ı inişçiler çok iyi bilir.TST 5 diye sistem var 5 tane kademe en son kademe kitler.Amacı tümsekli arazide sanki bir suyun içinde gidiyormuşsunuz hissi vermek içindir. Bir de iç borular dövme alüminyum dikkatlice okursanız.Compression bir özelliği de maşaya artı yük düşürmüyor ve bu maşayla 3mt yükseklikten zıpladığınız zaman bile kırılmıyor(80 mm lik ile).Yani size diyeceğim bu maşa ömürlük.
 
@Hypersonicbiker

Evet maşa ömürlük gerçekten ve yakın zamanda ülkemizdede satışta olucak...
 
Geri