Arkadaşlar merhaba.
2 ay öncesinde oyun oynamayı çok sevdiğimi bilen bir arkadaşımdan Logitech G102 Prodigy oyuncu mausesi hediyesi almıştım. Kullanmaya başladıktan bir süre sonra sol tuş 3-4 saatlik oyun oynadığım sıralarda, 3 saniyede bir tık diye basıp duruyordu. Takılı kalır gibi bir durumu vardı anlayacağınız. Her zaman olmuyordu ancak olduğunda da sinir bozuyordu.
Neyse ürün yeni olduğu için içime kurt düştü yazayım dedim kendilerine. Yazarken çok uğraştım , site çöktü gibi bir yazı çıkıp duruyordu. Neyse bir şekilde yazıyı da ilettim kendilerine.
Cevap gelmeyince içimden dedim klasik esnaf mantığıyla yönetiliyor diye. Ancak 3 hafta sonra beni yanıltarak bir cevap yazdılar. Ayrıntı istediler benden, tüm istediklerini ayrıntılı olarak yazdım. Kullandığım windows sürümünden, yazılım sürümünden tutun da mause padine kadar ayrıntı içeren bir yazıydı.
Yaklaşık 3-5 gün arasında bir cevap geldi tarafıma. Ürün değişim talebiniz alınmıştır, yeni ürün kargolandığında tarafınıza ulaşılacaktır diye. (Bu arada olay sadece yazışmadan ibaret, daha fareyi incelemeye gönderin gibi bir konuşma geçmedi aramızda)
Sonrasında kendilerinin UPS kargo aracılığı ile Hollanda'dan fare yolladıklarını gördüm. 3 gün sonra, yani bugün, yeni farem elime geçmiş bulundu.
Bilmiyorum herkese böyle mi davranılıyor, ya da benim şansıma bakan arkadaş mı iyi niyetliydi, yoksa uzun süre beklettikleri için müşteri memnuniyeti düşmesin diye anında değişim işlemi mi yaptılar bilemiyorum ancak şu yaşadığım olay markayı gözümde büyüttü.
Aynı durumu başka bir markada yaşasam olacak durum şuydu "Mal tamire/değişime gönderilir, tamir edilebilirse edilir, sorun bulunamazsa sorun yok denip gönderilir, kronik bir sorun olmadıkça değişim yapılmaz, tarafıma muhtemelen gönderdiğim ürün geri gelir"di.
Bu markadan ürün alacak arkadaşlara önerimdir
2 ay öncesinde oyun oynamayı çok sevdiğimi bilen bir arkadaşımdan Logitech G102 Prodigy oyuncu mausesi hediyesi almıştım. Kullanmaya başladıktan bir süre sonra sol tuş 3-4 saatlik oyun oynadığım sıralarda, 3 saniyede bir tık diye basıp duruyordu. Takılı kalır gibi bir durumu vardı anlayacağınız. Her zaman olmuyordu ancak olduğunda da sinir bozuyordu.
Neyse ürün yeni olduğu için içime kurt düştü yazayım dedim kendilerine. Yazarken çok uğraştım , site çöktü gibi bir yazı çıkıp duruyordu. Neyse bir şekilde yazıyı da ilettim kendilerine.
Cevap gelmeyince içimden dedim klasik esnaf mantığıyla yönetiliyor diye. Ancak 3 hafta sonra beni yanıltarak bir cevap yazdılar. Ayrıntı istediler benden, tüm istediklerini ayrıntılı olarak yazdım. Kullandığım windows sürümünden, yazılım sürümünden tutun da mause padine kadar ayrıntı içeren bir yazıydı.
Yaklaşık 3-5 gün arasında bir cevap geldi tarafıma. Ürün değişim talebiniz alınmıştır, yeni ürün kargolandığında tarafınıza ulaşılacaktır diye. (Bu arada olay sadece yazışmadan ibaret, daha fareyi incelemeye gönderin gibi bir konuşma geçmedi aramızda)
Sonrasında kendilerinin UPS kargo aracılığı ile Hollanda'dan fare yolladıklarını gördüm. 3 gün sonra, yani bugün, yeni farem elime geçmiş bulundu.
Bilmiyorum herkese böyle mi davranılıyor, ya da benim şansıma bakan arkadaş mı iyi niyetliydi, yoksa uzun süre beklettikleri için müşteri memnuniyeti düşmesin diye anında değişim işlemi mi yaptılar bilemiyorum ancak şu yaşadığım olay markayı gözümde büyüttü.
Aynı durumu başka bir markada yaşasam olacak durum şuydu "Mal tamire/değişime gönderilir, tamir edilebilirse edilir, sorun bulunamazsa sorun yok denip gönderilir, kronik bir sorun olmadıkça değişim yapılmaz, tarafıma muhtemelen gönderdiğim ürün geri gelir"di.
Bu markadan ürün alacak arkadaşlara önerimdir


