Scudo Sports

Logitech markası müşteri memnuniyeti

Anonim

Silinmiş hesap
Kayıt
27 Nisan 2005
Mesaj
467
Tepki
316
Arkadaşlar merhaba.

2 ay öncesinde oyun oynamayı çok sevdiğimi bilen bir arkadaşımdan Logitech G102 Prodigy oyuncu mausesi hediyesi almıştım. Kullanmaya başladıktan bir süre sonra sol tuş 3-4 saatlik oyun oynadığım sıralarda, 3 saniyede bir tık diye basıp duruyordu. Takılı kalır gibi bir durumu vardı anlayacağınız. Her zaman olmuyordu ancak olduğunda da sinir bozuyordu.

Neyse ürün yeni olduğu için içime kurt düştü yazayım dedim kendilerine. Yazarken çok uğraştım , site çöktü gibi bir yazı çıkıp duruyordu. Neyse bir şekilde yazıyı da ilettim kendilerine.
Cevap gelmeyince içimden dedim klasik esnaf mantığıyla yönetiliyor diye. Ancak 3 hafta sonra beni yanıltarak bir cevap yazdılar. Ayrıntı istediler benden, tüm istediklerini ayrıntılı olarak yazdım. Kullandığım windows sürümünden, yazılım sürümünden tutun da mause padine kadar ayrıntı içeren bir yazıydı.

Yaklaşık 3-5 gün arasında bir cevap geldi tarafıma. Ürün değişim talebiniz alınmıştır, yeni ürün kargolandığında tarafınıza ulaşılacaktır diye. (Bu arada olay sadece yazışmadan ibaret, daha fareyi incelemeye gönderin gibi bir konuşma geçmedi aramızda)

Sonrasında kendilerinin UPS kargo aracılığı ile Hollanda'dan fare yolladıklarını gördüm. 3 gün sonra, yani bugün, yeni farem elime geçmiş bulundu.

Bilmiyorum herkese böyle mi davranılıyor, ya da benim şansıma bakan arkadaş mı iyi niyetliydi, yoksa uzun süre beklettikleri için müşteri memnuniyeti düşmesin diye anında değişim işlemi mi yaptılar bilemiyorum ancak şu yaşadığım olay markayı gözümde büyüttü.

Aynı durumu başka bir markada yaşasam olacak durum şuydu "Mal tamire/değişime gönderilir, tamir edilebilirse edilir, sorun bulunamazsa sorun yok denip gönderilir, kronik bir sorun olmadıkça değişim yapılmaz, tarafıma muhtemelen gönderdiğim ürün geri gelir"di.

Bu markadan ürün alacak arkadaşlara önerimdir :D
 
Scudo
Güvenebileceğim markaların başındadır logitech. G35 kulaklığımın üst çelik kısmından kırıldı ben bir şekilde tamir ettim. Kullanıcı hatası olduğundan üstelemedim. Fakat kulak pedi çok fazla yıpranıyor idi.
Arayıp kendilerine kulaklığın pedlerini nereden alabileceğimi sordum. Onlar ise bana faturasını ve galiba da resimlerini kendilerine iletmemi istemişlerdi. Adresimi verdikten sonra hiçbir şey demeden yolladılar. Tatil dolayısı ile 10 gün sonra yeni g35 kulaklığım elime geçmiş idi. Bir kulaklık pedi ister iken şimdi 2 kulaklığım oldu. Eskisini hiç istemediler sormadılar bile.

G502 farem vardı. Ondan da çok memnun kaldım. Oyuncu mause pedi vardı. Steelseries den daha kaliteli ve ucuz idi de. Şimdi elimde Logitech kablosuz fare var. M325. 5 yıldan fazla oldu diye tahmin ediyorum. Çok fazla işkence, kir, su ve darbe gördü tüm ürünlerim. Bir kere bile teklemedi. Kablosuz faremi ise başına bir şey gelmez ise bir ömür kullanabilirim. Pilini yılda 1 ne olur ne olmaz değiştiriyorum her gün uzun süre kullanmama rağmen.

Bunun gibi markalara örnek Apple 'de var. Iphone 6 telefonumu camından bastırınca tık sesi geliyor diye anında değiştirmişlerdi. Şimdi Apple çok daha sıkı çalışıyormuş dediklerine göre değişim imkanı zor diyorlar.

Tek isteğim böyle markaların sağladıkları imkanları çıkarlarımız için para kazanmak için kullanmayın.
 
@SYH
Aynen öyle hocam, marka ne kadar süistimal edilirse o kadar Türk esnafına dönmeye başlar. İphone'da da duydum, en ufak şeyden değişimleri dediğiniz gibi. Umarım kalitelerini bozmadan devam eder bu firmalar. Çok az markada peşinden "tamir/değişim" için koşmadım. Bu da onlardan birisi.
 
@Ahmet Bilge Kaan AKIN

Gecen aylarda benim bi arkasdim logitech g231 kullaniyordu yanlislikla üstüne oturdu mikrofonu kirildi vatandan almisti, tekrar vatana götürdü mikrofonu kirildi diye, 15 gün içinde sıfırını gönderdiler tavsiye ederim bende :harika:
 
Logitech iyidir bu konuda. Bende başımdan geçeni anlatayım Monster marka kulaklık almıştım yurt dışından, 1.5 yıl sonra kullanıma bağlı sol kulaktan ses gelmiyordu. Mail attım Hollanda'ya gönderdim. 2-3 gün sonra yenisini gönderdiler ama içinde fatura olduğu için gümrüğe takılmış ve elime ulaşmadı,bende tekrar mail attım elime ulaşmadı diye onlarda tekrardan gönderdi. Bu işlemler sırasında 1 kuruş para bile ödemedim.
 
  • Beğen
Tepkiler: ATTy
Geri