Scudo Sports

Lastiklerin değişim zamanını nasıl anlıyorsunuz?

Scudo
@Saim Karagöz Hocam yanlış anlamayın beni şunu söyleyeceğim; stravanıza baktığım zaman son 1 ayda sadece 1 kere sürüşe çıkmışsınız ve o da 20 km ve 14 km ortalama hız, bence hiç lastik falan değiştirmeye değmez, boşu boşuna masraf olur. Önce biraz kullanın eğer yetersiz gelirse değiştirirsiniz :harika:

NOT: Her sürüşünü stravaya yüklediğini varsayarak söyledim, eğer öyle değilse özür dilerim :harika:
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrah Demirci
@taner07 sadece haftasonları biniyorum o aradaki boşluk yıllık izin tatili ve bisikletten düştüğüm için ara vermiştim daha önceki verilere bakarsanız daha uzun turlar attığımı göreceksiniz
 
ben bu yüzden yol bisikleti almaya korkuyorum. alırsam cyclocross alacağım. yol tekeri türkiye yollarında çok fazla patlarmış gibi geliyor bana
 
@cumali55 Cyclocrossda da 28 veya 35 kullanacaksınız o da patlayabilir, lastik bu sonuçta :komik::komik: Lastik patlatma olayı tamamen şans, evinden çıkarsın sürüşe çıkmadan lastik patlar, her çıktığında lastiğin patlar ama 5000 km kullanırsın bir kere bile patlamaz :koptum::koptum:
 
  • Beğen
Tepkiler: navigraph55
Hocam aklımdakini söyleyeyim biliyorsunuzdur illaki lastiğin max psi değerinin 5 psi altına basım yapın yeterince şişmeyen lastik sürekli patlama yapabiliyor dikkat ediyormusunuz buna ?
 
@cumali55

En sevdiğim korku :D iki senedir aynı lastikle yol bisikleti kullanıyorum. Öğrenci olmanın getirisiyle dış lastiğin hafif kesiğine bile içten yama yapıştırdım gittiği yere kadar kullanırım kafasıyla , 2 aydır tek bi patlama yaşamadım. Doğru basınç ve cam kırığı vs. lere dikkat edildikten sonra türkiye yolu dert edilecek sorun değil
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrah Demirci
swallbe tavsiye ederim

ayrıca hava absınçlarınıda kontrol edin inik lastik daha çabuk patlar.
 
Patlak konusu her zaman konusulacak ama işin büyük kısmı dogru hava basıncı ile kullanılıyorsa ŞANS'tır.Continental ultra sport yol lastiklerini uzun süre kullandım,dogru hatırlıyorsam 3 ya da 4 kez patlattım.İkisi işe giderken bir yol var alternatifi kaçışı olmayan bir kısım.İtin biri soda şişesini patlatmış yokuşun kenarına,orada.Biri yanlış hava basıncı,yılan ısırıgı.İnce yol lastigi sehirde kullanılmaz efsanesine de inanmayın.Bisiklet üstünde gelen(yol lastiklerine gecmeden öncekiler)stok 32 lastiklere tam iş yerimin önünde kocaman çivi girmişti.Yüksek basıncllı ince yol lastigi bu tip çer çöpü kursun gibi sağa sola fırlatıyor.
 
@M.Bedir Doğru hava basabilmek için ayaklı pompa aldım. Galiba şans da olabilir ya da lastikler eskidi. merlincycles.com da güzel indirimler var gibi uygun fiyata sağlam bir lastik bulabilirmiyiz?

(link) mesala bu lastiğin yorumları iyi fiyat olarak da uygun seviyelerde alınabilir mi?

(link) bu lastik de kış şartlarında da iyiymiş.

(link) birde bu iki adet alımında 48 tl ye geliyormuş
 
lastiği el mi ayak pompasıyla mı şişiriyorsunuz
 
continental grand prix 4 season ve sürekli olarak 100 psi koruyarak birkaç bin km devirdim. yama yapmayı unuttum.
 
Kullandığım vittoria rubino pro ile ıslak zeminde çok kötü düşmüştüm yaz için iyi dayanıklı lastik duranoları bende merak ediyorum kış için iyi bir seçim olurmu acaba bir daha uçmak istemiyorum bisikletten.
 
@Saim Karagöz bana sorarsanız durano alın hiç kötü bi yorum okumadım o lastikler hakkında, hemde kışıda geçirirsiniz bi güzel :)
 
Bazen bir diken bir tel parçası lastiğin içinde kalmış olabiliyor.. lasitiğn içini dikkatlice kontrol ederek silin.. Bende de sık patlama oluyordu .. İç lastik koruyucu alın.. (link) ..
 
@Saim Karagöz ben bir daha lastik değiştiriceğim zaman yanında slime dolgulu iç lastikte almayı planlıyorum kafam rahat olsun sürerken maksat para verebilirsen düşünebilirsin
 
Delta Bisiklette indirim varmış Oradan güzel bir lastik çıkaramazmıyız arkadaşlar?
 
sporcupazarı.com çok uygun ve kaliteli ayrıca hızlı gönderim yapıyorlar.
 
Continental Grand Prix 4000 kullanıyorum, bazen patlamıyor diye camları da umursamıyorum:) Bazen de düz asfaltta patlayabiliyor. Diyorum HAYDAAA :)

Benim lastik patlama konusunda kendi tecrübelerim;
*Doğru hava basıncı ile sürmemek
*Lastiğin iyi olmaması
*Önceki patlaktan sonra lastiğin içini kontrol itmeden direk yeni iç lastiği takmak
 
Geri