Scudo Sports

Lastik zırhı mı? Patlamayan lastik mi?

kendinden zırhlı lastik mi ayrıca satılan zırh mı ?

  • Kendinden Zırhlı lastik

    Katılım: 106 80,3%
  • Ayrıca satılan zırh

    Katılım: 30 22,7%

  • Toplam katılım
    132
Bende Cst Conquistare C1761 700*25 aldım ve bugün taktım, bakalım fiyat performans ürünü mü? Zaman gösterecek. :harika:
 
Scudo
@suat akman görsel deki lastik efsanedir yanlız şimdi alamıyorum güç yetmiyor 2 sene önce kullanmıştım iç lastik değiştirmeyi unutturdu
chaoyang h-5128 lastiğini almıştım (700x23) yol tutuşu güzel fakat patlama konusunda çok yetersiz yerdeki camı görsün direk patlıyor almayı düşünen arkadaşlar varsa uzak dursun tavsiyem
 
  • Beğen
Tepkiler: suat akman
MİTAS IN STOP THORN LASTİKLERİ İYİ GİBİDİR. reflektörleride var gece çok iyi oluyor tavsiye ederim
 
@suat akman görsel deki lastik efsanedir yanlız şimdi alamıyorum güç yetmiyor 2 sene önce kullanmıştım iç lastik değiştirmeyi unutturdu
chaoyang h-5128 lastiğini almıştım (700x23) yol tutuşu güzel fakat patlama konusunda çok yetersiz yerdeki camı görsün direk patlıyor almayı düşünen arkadaşlar varsa uzak dursun tavsiyem
Hangisi hocam.hangi görsel ?
 
Tanesi 500-600 lira hocam. Bana ruzlu geldi .😇
 
Şehir bisikletim Mosso Legarda'da zırhlı lastik vardı (sözde) ufacık bir diken patlamasına yetti. Tamirci dikeni çıkarırken baktık, ufacık birşeydi. Patlamalar resmen kabusum oldu bu sporda, 21. yuzyilda hala böyle birseyin önüne nasıl geçemiyoruz çıldırıcam...
lastik kötüdür bende zırhlı kullanıyorum ucuz bişey hemde. şimdiye kadarda hiç patlama olmadı 1000 km olmuştur rahat .

rubena stop thorn ultimate
 
  • Beğen
Tepkiler: Cotyoran52
Tanesi 500-600 lira hocam. Bana ruzlu geldi .😇

(link)

Tanesi 36.70 dolares.
İki tane alacağız bundan, ve anlık kur 7.21:

2*36,70*7.21= 533 TL

Vergisini de ekleyelim: 533*0.18= 96

533+96= 629 TL'ye çiftini bu siteden alabilirsiniz. Bir 5 dolar daha eklenebilir bu fiyatlara, 100 dolar civarında alışveriş yapmazsanız kargo ücretsiz olmuyor. Her halükarda 700 TL küsure çiftini alabiliyorsunuz.

Performans sorusuna gelecek olursak, her şeyde olduğu gibi maalesef birçok faktör var, yani sadece lastiğin ebatıyla hallolmuyor hız. Jant kalitesi ve göbek kalitesi de etken. İzah edeyim kendi tecrübemden: Durano Plus 700*25'ten Continental GP5000 700*28'e geçtim. Ortalamalarım arttı, yorulma eşiğim arttı, daha uzun sürebiliyorum yani. Ve 30'a mı geçsem diye kendi içimde espriler yapıyorum filan falan inter milan. Fakat 'sadece' lastik kalitesiyle olmadı bu, jantlar değişti, göbek de değişti, kadro da değişti. Tek etken değil ama ana unsur lastik, bunu bilin kâfi.

Durano Plus'un kalitesine gelecek olursak @BerkEvren'in bahsettiği gibi 15-20.000 km kullanım süresi var yine size bağlı olarak, 100 km tura çıktığımda yanıma iç lastik almadan çıktığımı söylersem daha açıklayıcı olur.
 
Lastik zırhlamak mantıklı mı ? Küçük dikenlere bile patlar oldu lastik , bisiklet sporundan soğuttu.

İçeriye bunu döşesem (link)

dış lastiğe
(link)
 
Ben tam olarak sizin yazdığınızı yaptım.
Michelin Protek zırhlı lastik içine de Zefal şerit çektim. Ondan sonra patlak olmadı.
Ama bu işin garantisi yok; patlak, şans, kader, kısmet, alın yazısı artık nasıl derseniz…
 
Hocam merabalar benim iki lastiğimde eskidigi için değiştirmeyi düşünüyorum hangi lastiği alacağımda emin değilim zırhlımi zirhsizmi yardımcı olursanız
 
CST Premium 700 X 38 şehir tur bisikletime aldım, sıkıntısız, cefasız 2.500 km. yol gittim, (800 tl X 2 ad. :1600 tl.) scwalbe tanesi 1.600 - 2.600 arası
 
  • Beğen
Tepkiler: -Deniz-
Hocam merabalar benim iki lastiğimde eskidigi için değiştirmeyi düşünüyorum hangi lastiği alacağımda emin değilim zırhlımi zirhsizmi yardımcı olursanız
Bisikleti kullanım amacınıza göre değişir. Yarış koşan, ortalama hızı yüksek tutmak isteyen arkadaşlar zırhlı lastik kullanmaz pek. Ağırlık yapıyor. Turda başım ağrımasın lastik yamalamayla, iç lastik değişimiyle uğraşmayayım derseniz de zırhlı öneririm.

Schwalbe düz marathon olan modeli kullanıyorum. 1000 km'yi geçti şuan patlak yok şükür. Köy yolları ve normal asfalt yollarda karışık kullanıyorum.

Vittoria ve Bontrager iki markanın da zırhlısını kullandım. Vittoria kullanırken sadece içeriden delinmişti iç lastik. Bontrager marka 2-3 defa patladı ilk 500 km'de.
 
Şehir içi ulaşım , gezme ya da zevk için bisiklet kullanıyorsunuz zırhlı lastikler uzun vadede tam bir fiyat - performans ürünleri.

Lastik yırtıldı, delindi, taş lastik kenarını yardı gibi bir derdin olmuyor.
Patika - asfalt falan farketmiyor.

Dezavantajı Ağırlar ve patika yolda basınçları fazla olduğu için pek konforlu degil ölüsü 40 psi hava istiyor.
Mesela ben CST nin hem 700X45 ve hem 700x35 lastiklerini kullanıyorum lastiğin teki 900 gr :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Victor Osimhen
Lastiği bu kadar söktükten sonra zaten yama yaparım. Yama yok ise denenebilir.
Muhtemelen geniş bir alana eritiyor pet plastiği, o bölge çok fazla esneyemediği için hava kaçırmıyor
 
Geri