İnanın benim anlamakta en çok! zorlandığım şey TAM OLARAK budur.
Neredeyse milyon dolarlarını AR-GE ye yatıran bisiklet üreticileri yapmak isteseler bunu yapmazlar mı?
Yaparlar.. ki zaten yapılmışı var.. Bazı jantlar hem ince hem de kalın siboba göre üretiliyorlar, jant deliğinde bir kauçuk malzeme var, çıkarınca kalın sibop ta girebiliyor..
Peki siz bunu ( lütfen bireysel algılamayınız, yapan, yaptıran çok var ) kendiniz yapınca ya da yaptırınca ne oluyor..
JANTIN MUKAVEMETİ ni ölümcül derecede etkiliyorsunuz !
Milimetrik hatta çok daha hassas ölçülerle ve test işlemleriyle üretilen JANT inanın bu müdahaleyi hiç olumlu karşılamayacaktır..
Sert bir darbe anında, jantın bu işlemin ardından, TAM DA BURADAN! kırıldığına dair pek çok fotoğraf var..
İnce sibop kullanıyorsunuz ama akaryakıt istasyonlarında teker şişirmek mi? istiyorsunuz..
İnce sibobunuzun üstüne 3 TL lik bir plastik adaptör takıyorsunuz işlem tamam.
İşlem GÜVENLE tamam!
Hayat şakaya gelmez.. Bisiklet hiç gelmez..