Scudo Sports

İnceleme Ktm Life Lontano Xt

Scudo
@ykaya Bildiğim kadarıyla 2 adet L kadro var ellerinde.
Telefon ile görüşün derim.
 
  • Beğen
Tepkiler: ykaya
Siyahın ve turuncunun kaliteli ekipmanlarla birleştiği güzel bir tur bisikleti olmuş. Ayrıca bilgilendirmeniz ilk olmasına rağmen gayet yeterli diye düşünüyorum. Bu arada KTM kullanıcılarının artması da ayrı bir güzel.. Pedalınız sağlıkla bol olsun. Hayırlı olsun..
 

Dosyalar

  • 2.jpg
    2.jpg
    396 KB · Okunma: 133
  • 1.jpg
    1.jpg
    271,3 KB · Okunma: 126
@Ahmetgitar
Güzel günlerde pedallamanız dileklerimle.
Canlı görme şerefine nail olduğum xt'sinden, tubusundan, b17'sine her şeyini kaliteli yapmışlar dediğim ve tur için yalnızca ergotech kelebek gidon+santos deri kılıfa ihtiyacı olduğunu düşündüğüm bir bisiklet.
Surly toplayacak vakit yoksa trek 520, fuji touring'in içinde bulunduğu sınıfın en yüksek donanımlısı; başarılı tercih.
Çamurluk modelinizi öğrenebilir miyim?(sks olduğunu biliyorum bluemels primus mu?)
 
  • Beğen
Tepkiler: Ahmetgitar
@eren konu Gidon konusunda haklısınız, ben de mutlaka bir kelebek gidona geçiş yapacağım. Geçen bisikletle Ankara-Didim arası tura çıktım, Didim'e az kalmıştı ama ülkedeki olaylar sebebiyle tadım kaçıp ailem sebebiyle geri otobüsle döndüm. İlk gün 257, ikinci gün 220km yolda beni yine hiç zorlamadı diyebilirim. Öncesinde de takip edenler hatırlar 2 günde 445km'lik mudanya Ankara turu yapmıştım, bisikleti alır almaz...
Çamurluğun modelini bilmiyorum. Çamurlukta SKS'nin yanında sadece bir de KTM etiketi var o kadar. Belki de bu bisiklet için özel yapılmış bir çamurluk olabilir. Doğrusu bilemiyorum.
 
@Ahmetgitar
Ahmet Bey barendlerin olması sebebiyle kelebek çok da şart değil sonradan düşündüğümde böyle bir bisiklete sahip olsam orjinalini bozmak istemezdim.
200kusur kilometreler formunuzun seviyesini gösteriyor.(Tebrik ederim)
Sks sanırım sizin de söylediğiniz gibi KTM için özel olarak üretmiş bu çamurluğu.
Tekrar hayırlı olsun.
 
@eren konu
Mağaza ile telefonla ilk görüşmede gidonu kelebek gidonla değişim yapabileceklerini söylemişlerdi. Ancak almaya gittiğimde gidonu değiştirmeye kıyamadım. Elcik barent ve gidon oldukça kaliteli ve sağlam duruyor.
Ama yine de kaliteli iyi bir kelebek gidon bulursam değişim düşünüyorum, tabi gelecek zamanlarda.
Bir de brooks çok sert, iki turdur beni öldürüyor. Bilmiyorum belki de 260-245 km gibi günlük turlarda hangi sele olursa olsun insanı rahatsız ediyor olabilir ancak iki turdur selenin 8-9 saatlik sürüşü sonrası verdiği ciddi acı sebebiyle ne yorgunluk, ne bacak düşünülüyor. Tabi günlük sürüşlerde mükemmel bir sele, çok da rahat. Sanırım hiçbir sele 14-15 saatlik sürüşler için tasarlanmış değil.
 
Ben 1 yıldır aynı model brooks kullanıyorum.
Öncelikle mutlaka yağını almanızı öneririm(almayan arkadaşlarımın koltuklarında çatlak izleri var).
Brooks'un baştaki en kötü yanı 500km gibi alışıyorsunuz seleye fakat bu sefer kullanıma bağlı olarak derinin gerginliği azaldığında alttaki mekanizmadan gerginleştirdiğinizde seleye alışmışlığınız adeta sıfırlanıyor ve bu işlem yaklaşık 2-3 kez tekrar ediyor. Yani herkes 1000km der ama gerginleştirmenin sonlanması ve tam olarak alışma bende 2000km gibi oldu.
En sonunda ise tam olarak alışıyorsunuz ve sele sizin için bisikletten daha değerli hale geliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ahmetgitar
Maşallah, güle güle kullanın.
Cyclocross ile aynı hız ortalamasını tutturmanızın nedeni lâstikler arası fark ve aynakol farkı mı acaba?
Bir de brooks sele ilk sürüşte önermemişsiniz acaba 1 - 2 haftalık kullanımdan sonra mı kendine geliyor brooks sele?
 
@dethagorf merhaba, teşekkürler. Aynakol çok farklı değil. Lastik, donanım, göbek; tüm parçaların uyumlu çalışmasıyla oluyor sanıyorum bu ortalama.
Dün öğlen trafik ve zaman zaman yol yapım çalışmaları olan, bazen bu sebeple toprak ya da kaldırım kullanmak zorunda olduğum 24.1km yolda 25.3km ortalama hız tutturmuşum. Üstelik az da olsa yükseklik olarak rakım değişimi de mevcut. Birkaç ışık ve su içme duruşuna rağmen. 17kg bisiklet için iyi gibi. Tabi çanta da vardı.
Brooks sele için hafta değil de kat edilen yol önemli. Birkaç bin kilometre sonrası tam olarak kalça şeklini alıyor. İlk kullanımda hiç abartmıyorum, tamamen tahta sertliğinde.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dethagorf
@Ahmetgitar Teşekkür ederim yeni bilgiler öğrenmiş oldum gerek donanımların birbiriyle uyumlu çalışmasının önemini gerek te brooks sele hakkında.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ahmetgitar
@Ahmetgitar
Brooks sele sanırım bana ilk kullanımdan bu tarafa hiç rahatsızlık vermedi. Kendimi şartlandırmış olmalıyım ki: Bu kadar popüler bir seleye oturyorsun, bundan sonra ağlanmak sızlanmak yok! dedim. O gün bugündür Brooks seleden pek memnunum. İnanın o tahta sertliği ergonomik yapısı sayesinde kaybolup gidiyor. Not:Bu sele ne kadar yumuşarsa yumuşasın pamuğa dönüşmeyecek.

Çok güzel bir bisiklet güle güle kullanın.
 
@ahmetyavuz yukarıda dediğim gibi normal kullanımda konforlu, mükemmel. Ama ben 260km 245km günlük sürüşler yaptım. Yani başka bir sele bu durumda çok fazla sıkıntı verirdi.
Günde 14 saat zaten değil sele, evde baba koltuğunda otursanız bile kötü olur herhalde.
 
@Ahmetgitar Farkındayım turlarınızı ve günlük sürüşlerinizi takip ediyorum. Bisiklet kullanım süreniz benimkiyle kıyaslanmaz bile. Evet 14 saate hangi popo dayanır:)
 
Rengi cok guzel ya Ahmet dostum. Masalah ne acaba bu rengin teknik adi cok merak ettim. Belki seneye Allah omur verirse bende yaparim benimkini bu renk :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Üye Adı
@mariokaldato mat titanyum grisi diye geçiyor.
Yakından daha güzel. Fotoğraflarda o tok matlık ve titanyumun kendinden gri parlaması tam belli olmuyor :)
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@Ahmetgitar abiiiiii super harbiden masaAllah. Zaten gri benim rengim. Tam beni yada tum insanligi anlatan bir renk : Siyah Ve Beyaz' in savaşi. Ama malesef dunyamizda artik beyaza yer yok. Savas siyah ile daha da Siyah' in arasinda geciyor. Tekrar gule gule kullan. Hayatta her an bi darbeye maruzuz zaten. Onemli olan zalimin degil mazlumun yaninda olmak. Sevgi ve saygi benden
 
Geri