Geçmiş olsun, çok moral bozucu bir durum. Kron hiç kullanmadım, firma hakkında da bilgim yok. Ama arkadaşa katılıyorum. Efor bisiklet ile iletişime geçin. Benzeri benim de başıma gelmişti. Ben Bianchi kullanıyordum, bir arabanın arka tekere hafif çarpmasıyla jant yamulmuştu. Jantı değiştirdikten 1-2 hafta sonra kadronun arka tekeri tutan alt borusunda çatlak fark etmiştim. Servis 'birşey olmaz, bu boya çatlağı ' demişti. Hemen Bianchi nin fabrikasıyla iletişime geçtim, mail attım. Mailimi anında cevaplayıp sağ olsunlar bana yardımcı oldular. Dilerim Efor bisiklet te size yardımcı olur.
Bence olmalı da. Çünkü sizin gibi sıkıntı yaşayan kullanıcılara karşı tutumları artı ya da eksi puan olarak geri dönecektir. Söz gelimi ben Sedona almak istiyordum. Ama bir iki gün önce forumda, 2 yıl garantisi bitmiş bir arkadaşın, garanti süresi bittikten sonra kadrosunun çatladığını ve Sedona'nın yardımcı olmadığını, kadroyu değiştirmediğini okudum. Kafamda şüphe oldu şimdi. Yeni alacağım bisikleti seçerken ömür boyu garanti ve satış sonrası müşteri memnuniyetini önemseyen, güven veren bir firmaya yöneleceğim.
Yine formda Specıalızed kullanıcısı bir ağbimizin maşasının çatladığını okumuştum birkaç gün önce. Firma temsilcisi, kullanıcının fazla kilolu olduğunu, mıcırlı yollarda gezdiğini, tur bisikletiyle araziye girdiğini söyleyerek maşanın garantiye girmeyeceğini ama kar gütmeden, maliyetine yeni maşa temin edeceklerini söylüyordu.
Sizin durumunuza gelince eğer 2 yıl değilde ömür boyu garantiyse yardımcı olacaklarını umuyorum. Formda hekim bir ağbimiz benzer bir durumda tüketici haklarını kullanabileceğimizi, mahkemeye de gidebileceğimizi yazmıştı. Dilerim bunlara varmadan sorununuz çözülür. Ne sonuç aldığınızı da buradan yazın ki karar verecek arkadaşlar bunu da hesaba katsınlar.