Scudo Sports

Kron XC 1000 hakkında

arkadaşlar merhaba . bugün kron xc1000 aldım efor bisikletten ,siyah-beyaz renkli, aynakolunun en büyük dişlisi 42 li çıktı değiştireyim dedim 48 likle ama aynakolun takılacağı yerdeki bisikletin kadrosunun dar olduğunu bisikletçi söyledi.bu normalmidir?ayrıca bu dişlilerle ilgili bilgi verip bu değişikliği yapmamım aslında gereksiz olduğunu söyledi.anladımmı diye emin olmak için soruyorum.en büyüğü 48 lik dişi olan aynakola sahip bir dağ bisikleti 42 lik dişe sahip olanına göre düz yolda daha hızlı gider fakat en büyük 42 dişlisi olan aynakolun en küçük dişlisi 24 olduğu için ,en küçük dişlisi 28 olan 48 dişlik büyük aynakola göre özellikle rampalarda bisikletçiyi daha rahatmı ettirir?bu arada baktım genelde kron, trek,scott,bianchi özel seri gibi gibi tüm kaliteli dağ bisikletleri hep 42 lik veya 44 lük aynakola sahip...
 
Scudo
aynakolun takılacağı yerdeki kadro en küçük dişli olarak 24 lü kabul ediyor çalışma mesafesi olarak..dolayısıyla 42 li olan aynakolumu en fazla 44 lü olanla değiştirebilirim.sizce değermi?
 
elbette değer ama 48 in uyması lazım.orta göbek ters olmasın?
 
orta göbekte bir taraf diğre taraftan uzun olur.dişliler kadroya sürtmesin diye.ondan bahsediyorum.bir tarafta sadece kol diğer tarafta ayna dişlileri ve kol.
 
@umutkahraman

zannetmiyorum bisikletçi epey tecrübeli birisi.epey uğraştı çünkü.zannedersem 22-32-44 serisi birşey almak işimi biraz daha iyi görecek.selamlar..
 
dün xc3000 i tartma fırsatımız oldu sanırım ki ağırlığı 1710 gibi bişeydi. ilgilenenler olursa yardımcı olabilir belkide.
 
arkadaşlar biraz daha araştırınca 48 lik aynakolun dağ bisikletinin "dağ" özelliğini epey azaltığını ,özellikle toprak zeminde yere tutunmasının değişen ayarlar sebebiyle kötü etkileneceğini ,en doğrusunun "ince silik bir lastikle" tura gidileceği zaman kullanılmasının uygun olduğunu öğrenmiş bulunmaktayım.zaten banada mantıklı geldi zaten ben karışık yapıyorum.ayrıca 48 lik dişin her ne kadar düz yolda bana hız olarak artısı olsada malesef aynakolun en küçük dişlisi 28 olacağı için bu seferde yokuşta daha fazla zorlanacağımı öğrendim.değiştirmemeye karar verdim.hepinize teşekkür edrim.
 
Herkese merhaba...
Kron xc1000 Kullanan arkadaşlardan sormak istiyorum... Kronun jantlarında herhangi bir soru oluyormu v-break fren dolayısıyla? Efor bisiklette gittigimde bianchi ve salcano gibi dandik bisikletlerde oluyor bunda olmaz dedi. Belki adam malını satmak için oyle demiş olabilir diye dusundum.
Bide Kullanan arkadaşların yorumunu merak ediyorum.Gerçekten V-Break fren janta hiç bir şekilde etki etmiyormu ? Daha önce kullandıgım bisikletlerde belli vakit sonra jantta yamulma sonucu pabuçlara değiyordu, haliyle de beni yavaşlatıyordu.İçimde acaba kalmaması için soruyorum..
Cevaplayan Arkadaşlara Şimdiden Teşekkürler...:
 
2009 XC1000 sahibiyim. Bisikletin üzerinde rmx çemberler tayvan teller ve parallax göbekler var. 90 kiloyum bisikleti ilk aldığımda jantlardan dolayı sıkıntı çekmekten korkuyordum ama yaklaşık 5-6 ay xc alanında kullandım. bisikletin hakkını verdim yani sadece birkere arka jantı akorda soktum oda ilk kullanımdan 1 ay sonra ister istemez gevşeme yapıyo teller. onun dışında yamulma sorunu yaşamadım dediğimgibi sürekli xc parkurda kullanıyorum ama kullanırkende dikkat ediyorum sizin açınızdan sıkıntı olacağınıda düşünmüyorum, ayrıca v-break frenler çift katlı aliminyum janta kolay kolay zarar veremezler dikkat edeceğiniz nokta pabucun sürekli janta sürtmemesi ve bittiğinde altındaki metal kısım çıkmadan pabucu değiştirmeniz .. yine sorularınız olursa cevaplarım iyi forumlar...:in:
 
Çok teşekkür ederim dostum.İçim ferahladı diyebilirim.. :)
 
arkadaşlar 4 senedir xc 1000 kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim 2010 kronlar renkleri çok güzel olmuş favori rengim beyaz-mavi.
 
2010 XC 1000 'in kadro ağırlığı 1,750kg idi satıcının dediğine göre.
 
Merhabalar arkadaşlar, başlangıç seviyesinde bir bisiklet kullanıcısıyım. İlk bisikletimi almayı düşünüyorum. Siteyi oldukça inceledim. Bazı modeller dikkatimi çekti:

Kron XC 500
Kron XC 1000
Kron XC 2000
Amoeba Hussar

Başlangıç seviyesinde bir kullancı olduğumu göz önünde bulundurursanız bunlardan hangisi bana daha uygun olur?

Değerlendirmelerinizi yaparken şunu göz önünde bulundurun lütfen: Mesela XC 500 ile XC 1000 arasında, profesyonel bir kullanıcı için çok önemli farklar vardır, eminim. Fakat bu küçük farklar amatör bir kullanıcı olan benim için önemli midir başlanngıç seviyesi için?

Saygılar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Enis AYKUŞ
XC 500: 21 vitestir...Zoom maşası var, kilitlemesi yok.
XC 1000: 24 vitestir...TG maşası kilitlenebilir bir maşadır.Ayrıca tekerlek göbekleri daha kalitelidir.

Benim tavsiyem:Kron XC 1000 alın,uzun süre değişiklik yapmadan kullanırsın...
Sirkeci'de (link) gidip,bisikletlere bir bakın...
 
  • Beğen
Tepkiler: Enis AYKUŞ
Geri