Doğukan Aksu
instagram/no85atelier
- Kayıt
- 2 Ağustos 2009
- Mesaj
- 2.144
- Tepki
- 4.143
- Şehir
- Ankara / Çankaya
- Bisiklet
- Diğer
Herkese selamlar, yaklaşık 1 ay'ı geçkin zaman önce Amerika Texas eyaletinde satışa çıkarılan ve açık arttırma ile sahip olduğum yeni kadro setim ile sizlerleyim. Kadro set'e aslında klasikleri takip edenler Türkiye de ki diğer modelleri ile de aşina diyebilirim. Bilinen üç modeli ile toplamda bu Prologo dışında 5 adet daha mevcut olup ikisinin henüz kimde olduğu bilinmemekte. Kimi 700x700 teker ebadı ile kullanılmakta olsa da orjinali 700x571c ölçülerinde çelik, klasik birer tt örneklerinden olduğu gibi Low-pro, Lo-pro bisikletlerinde ana yapıtaşlarından bir tanesi de bu Prologolardır!
Kısacası bu bebeği çok istedim, çok çabaladım ve her ne kadar 2. el bir otomobil fiyatını gerek yurtdışı masrafları, gerekse de ekstra gümrük masrafları ile yakalasa da sonuç buna kesinlikle değdi diyebilirim.
http://i62.photobucket.com/albums/h99/graf_i/prologovsalan_zps4eb1413e.jpg
Kadronun teknik künyesi ise şu şekilde;
Frame & Fork: 1988 Pinarello Prologo/Treviso TT, built hand made
Frame Tubes: Columbus SLX
Seat Tube: c-c 520mm 0.6/0.9mm butted + helical reinforcements
Down Tube: 0.9/0.6/0.9mm double butted + helical reinforcements
Top Tube: 0.9/0.6/0.9mm double butted
Fork Blades: 0.9mm
Chain Stays: 0.8mm butted / lenghtwise reinforcements
Seat Stays: 0.7mm
Steerer: 2.3/1.55mm butted + helical reinforcements
Head Tube: 1mm
Frame Weight: 1770gr
Frame Wheel Size: Rear 700c / Front 571c
Projenin devamı ve ilerleşiyi için konuyu bu başlık altından takip edebilirsiniz.
Herkese iyi seyirler.
Kısacası bu bebeği çok istedim, çok çabaladım ve her ne kadar 2. el bir otomobil fiyatını gerek yurtdışı masrafları, gerekse de ekstra gümrük masrafları ile yakalasa da sonuç buna kesinlikle değdi diyebilirim.
http://i62.photobucket.com/albums/h99/graf_i/prologovsalan_zps4eb1413e.jpg
Kadronun teknik künyesi ise şu şekilde;
Frame & Fork: 1988 Pinarello Prologo/Treviso TT, built hand made
Frame Tubes: Columbus SLX
Seat Tube: c-c 520mm 0.6/0.9mm butted + helical reinforcements
Down Tube: 0.9/0.6/0.9mm double butted + helical reinforcements
Top Tube: 0.9/0.6/0.9mm double butted
Fork Blades: 0.9mm
Chain Stays: 0.8mm butted / lenghtwise reinforcements
Seat Stays: 0.7mm
Steerer: 2.3/1.55mm butted + helical reinforcements
Head Tube: 1mm
Frame Weight: 1770gr
Frame Wheel Size: Rear 700c / Front 571c
Projenin devamı ve ilerleşiyi için konuyu bu başlık altından takip edebilirsiniz.
Herkese iyi seyirler.