@Dendo Burda konusalim, o baslikta foto disinda konusmak yasak.
Yol bisikletlilerin sizi gecme sebebi daha kondisyonlu ve hafif olmalari onu en bastan soyliyim. Yine de bu aynakolla (on kucuk 39 dis) yokus cikabiliyosaniz cok kotu degilsiniz demektir.
Kadronun agirligini bilmiyorum ama bu kadroyu hafif bilesenler kullanarak 1 kilogram kadar hafiflestirmek ve uygun disli oranlariyla daha rahat kullanmak mumkun.
- Aynakol ve orta gobegi hollowtech denen ici bos milli sistemle degistirmeniz hatri sayilir hafifleme saglar. Kondisyonsuz ve agir biri olarak 50-34 disliler uygun olur.
- Arka gobegi komple degistirip "kaset disli" sisteme gecmeniz de faydaniza olur. Arkada da en buyuk dislisi en az 32 olan bir ruble takmaniz gerekir. Arka zincir attiriciyi da degistirmeniz gerekecek. Jantlar tek kat aluminyum gibi duruyor, 36 telli oldugundan 130 kilo icin iyi bir secim. Onlar kalsin.
- Kadrodan vites kolunu kullanmaya alistiysaniz degistirmeye gerek yok.
- Ileride performans surusleri yapmayi dusunuyorsaniz SPD-SL sisteme gecmeniz faydaniza olur. Ozellikle tirmanislarda faydasini gorursunuz. Bunun icin ayakkabi ve pedal almak gerekecek.
- Sele borusu eski tip. Aluminyum boruya gecebilirsiniz.
- Dropbar gidonu kivrilma yerinden kesip ters takmislar bullhorn gidon yapmislar. Yeni bir aluminyum dropbar alirsaniz iyi olur.
- Gereksiz her agirliktan kactigimiz icin park ayagini cikartin.
Son olarak sunu soyliyim, hic biri kendinizden vereceginiz bi 10 kg kadar etki yapmaz