Scudo Sports

'' kış sezonu başlıyor biz kapatmayız açarız sezonu, kasım -aralık-ocak-şubat-mart-''

bıçan dere-----aralıktan bir pazara ,,,....ve şile rampaları,,,

birinci etap çizgisi ilk 60 km ye eşdeğer ....durmak yok,,

http://goo.gl/maps/igfmN

haziranda en iyi derecem 2 saat 10 dakika idi ,daha sonra 40 km ye yakın rüzgarda kazın ayağı değişti 38 dakika geç kaldım...yani 2 saat 48 dakikada aldım bu etabı,,,rüzgarda tekde sürüyorsan adamı böyle biçer bıçan dere etabında ...


ikinci etap..durmadan alınacak..

(link)


toplamı 70 km lik olay .....geldiğimiz yeri hesaplarsak bana 100 km yazmakta ....esas zamana karşı olan 70 km lik etapta olacak...göçbeylide sadece 15 dakika mola ikinci mola aydos cafe...
bu etapın eşdeğeri yani bize vereceği yorgunluğu 90 km ye gelir...
 
Scudo
@bahtiyar közen

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/396591_349717588458293_438724010_n.jpg

bir düzeltme üst mesajda yazamadığım için buraya koyuyorum evet :D 96,8 km/sa hız görüldü beygir gibiydim maşallah :D
 
engin herkeze açıklama yaparsan iyi olur ..

1- bu 96 km/ sa yi düz yoldamı yaptın
2- yokuş aşağı inerken kaç km idin ..
3- toplam yaptığın km sinin ortalaması bu mu...
4- senle yaptığımız keşif turu pazar günü toplam kaç km idi..



ayrıca rampada arkada kaldın dönüşte seni bekledim çünki ayağın ağrımaya başladı ve sana sordum yoruldunmu diye..şimdi senin süratli bisiklet kullanman sana yasak bunu biliyorsun aileden gelen bir ayak sorunu var sakın olaki gaza gelme sürat yok sana ....
çok fazla durma oldu ve ovacık köyde çok bekledik..yani bu, keşif turuna uygun bir tur idi..
 
@Kudret Kurtcebe

en yüksek gördüğümüz hız oydu düz yolda bir mtb ile o hızı pedal çevirerek pek kimse yapamaz çok uğraş ister yapan vardır biz bunu bayır aşağı uçarak yapmıştık hatırlıyorsan
etap ortamalası farklı bir mevzu oda 17 18 km/sa süratli bir şekilde pedal çevirecek ayak yapısına sahip değilim ama yokuş aşağıda affetmedim :)
 
@engin güner

şimdi genelde hızı sana yasaklıyorum evet inişte bir ara haldır haldır bastın ama şansını zorluyorsun biliyorsun garip bir ses duydum senin o ayaktan takır takır oynama olayı o eklem yerlerine aşırı kuvvet asla uygulama sonunda ağrıyacak,nitekim ağrı oldu bir de km olarak fazla tutmadı etap tahminimde yanılmıyorsam ,
caminin orada sana ne dedim binme dedim o kısa duvar rampada çünki ayakta sorun çıkacak diye düşündüm şimdi malesef senin ayak sağlığın yüksek tempoya müsait asla değil sen dediğim gibi yavaş tempoda süreceksin ama kontrollü olacak ve çok mola vereceksin o zaman senin ayakta sorun olmaz yalnız ayağının iyileşme durumu kesin olursa o zaman doktor tavsiyesine göre hıza geçebilirsin ...
 
Rampa aşağı 120 yi gören arkadaşım var ama düz yolda yapmak imkansız.
 
engin düz yolda nasıl 96 km yaptığına insanlar inanmıyor ve ben senin yanında idim senin bence yanlışın olabilir düz yolda 26 jant ile 96 km yaptığına kimse inanmaz km saatinde bir bozukluk olabilir ,benim km saatim yok ama 26 jantta aytekin ile takılırken 30-35 km arasında oluyorduki bu oldukça hızlıdır tabi düz yolda nerde ise 28 jant hızına yetişiyorduk ama bunu 2 saat sürdürmek güçtür ,durmadan, açıkçası düz yolda basarak 96 km ye çıkman karşısında insanların kafasını karıştırdın engin valla düzeltmek sana kaldı ben aradan çekiliyorum ..;)

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/396591_349717588458293_438724010_n.jpg

burada yazan 96 km/sn acaba düz yolda aldığın mesafeyemi tekabül ediyor yoksa başka bir değeremi, bu km saatlerinden anlamam ama düz yolda 96 üstelik mtb de yapan adam bence dünya rekortmeni olur insanların kafası karıştı engin duruma açıklık getir..benimde kafam karıştı ona göre..;)
 
@Samet Koç

evet rampa aşağı 120 leri gören olabilir ama dediğiniz gibi altında 26 olan bir pedalşörün 96 km ye çıkması , benimde aklımı karıştırmadı değil hani...evet engin dostumuz cevap vermesi lazım çünki bende onun yanında idim ama düz yolda o kadar sürat yapmadık ama engin inişte çok süratli indi bende arkasında indim ama genede 96 km ile inildimi şüpheliyim, bende km olmadığı için bilemiyorum ben şahsen aradan çekiliyorum çünki ben 96 km / sn ile inmedim ama enginin arkasında idim..engin bu 96 km / sn neyin değerlerinin ortalaması onu iyice açıklaman lazım yoksa burada kafalar karışır..;)
 
en yüksek gördüğümüz hız oydu düz yolda bir mtb ile o hızı pedal çevirerek pek kimse yapamaz çok uğraş ister yapan vardır

engin yukardaki mesajını cımbızla çektim ,şimdi bunu düz yolda nasıl yaptık ben açıkça şüpheliyim ,beraber zati düz yolda gittik ama 96 km ye nerde çıktık onu açıkça anlamadım ..en yüksek hıza çıktığımız yer düz yolda 96 km olması bana biraz fazla geldi .....durumu acilen düzeltmeni istiyorum..;)
 
Kilometre sayacında yalnışlık yok ne ile gidersen onu ölçer kablolu sayaç düz yolda yapılmış bir hız değil göçbeyliden aşağı inerken oldu bu sen çeşmeden su içerkene ben aşağı doğru iniyordum o sırada inişte pedal çevirdim yol çok dik olunca bu hız çıktı fizik profesörü değilim ben yahu ben sosyoloğum ama birşeyin kinetik gücü felan vardır ben yüz kiloyum bisikletim ise 15 kilo bunun harakete dönüşmüş halini düşünün hızın kaç olduğuna inanmıyanlar burda gelipde söz okumasın biraz bilimsel araştırma yapsın bu işin dünya rekorunu kıran adamların skoruna baksın 200 gören 100 gören var ne fark eder bilerek yapılmış istenilerek ulaşılmış bir sonuç değil o an zarfında heyecan içerisinde olmuş normal bir durum zaten bisikleti durdurup baktığımda fark ettim düz yolda yapılmadı düz yolda öyle bir hız görülmedi etap ortalaması zaten 18 eğer yanlış ölçülseydi etap ortalaması 30 olurdu 25 olurdu
 
tamam ha şöyle mesele anlaşıldı,evet yokuş aşağı oldu bu olay düz yolda değil insanlar yalnış anlamasın 96 km bölü saniye yokuş aşağı alınmıştır evet engin doğrusu bu, asla düz yolda değil ..evet ağır olan hızlı iner..
 
Pazar
(link)Çok Bulutlu. Yüksek: 19C. Rüzgar Hızı: 10-20 KM/S. Rüzgar Yönü: KD.

Pazar Gecesi
(link)Çok Bulutlu. Düşük: 12C. Rüzgar Hızı: 10-15 KM/S. Rüzgar Yönü: KD.



pazar günü hava iyi polinez kısa ,olabilir bir arkadaşımız için ,bir zamanların fırtına bisikletçisi fuat şehler ile partner olacağım erkan ve bahtiyar saat 10.00 de gelirseniz hekimbaşında buluşuruz dönüş aynı yol ,,,,,
hava değişirse yatar..


rota ....

(link)


 

anadolu performans

1- bu topiğe müdayim olan demirbaş dostlarım bahtiyar ve erkandır bu dostlarım anadolu performansın elemanları olup bir çok etapta zorlu etaplarda zamana karşı savaşmış dostlarımdır..
2- bu dostlarım ikili partner olayını birlikte çalışmışlardır yani en zor etapta birbirlerinin rüzgarında gitmişlerdir...
3- en az ayda bir ağır tur topiğidir bu topik...
4- kasım ayında şile teke yapılmıştır 180 km bahtiyar ve erkana .....bana 170 yazdı ...
5- ekip sürekli olarak dudulluda buluşmuş ve bıçan derenin bıçan rampalarında asla durmayarak 60 km ye eşdeğer etapta ortalama 30 u görmüştür...
6- son şile teke etabında dudulludan 60 km ye eşdeğer etabı alarak yani tüm şile rampalarını alarak 2 saatte shell benzinciye ulaşmıştır ....ortalama 30 ,,,
7- ekibin amacı bisiklet sporunu amatör anlayışta yapmaktır...
8- sistemimiz güzergahların uzunluklarına göre farklı etaplarda kısa molalar yapmaktır 15 dakika ile sınırlıdır..
9- bıçan dere etabında mola sayısı 2 dir
ulupelitte mola sayısı 4 dür..mollafenaride 5 dir ,teke- darlık dönüşünde 4 dür
10-kurallarımız.. en az 6 ay 100 artılarda kısa molalı zamana karşı savaşmış pedalşörler ile pedallamamızda sorun yoktur..
11- etaplarımız stabilize yollardır özellikle ulupelit dönüşü...
12- ekibe herhangi bir rahatsızlığı olanları kabul etmeyişimiz daha sonra çıkacak sorunları engellemek içindir
13- ekibin amacı yarışlara hazırlanmak değildir ,her performans yapan yarışlara katılmak için yapmaz bu işi ,,
bu iş birazda hobidir ve sevgidir..
14- 18 yaş altını kabul etmeyişimizin nedenleri önceki olaylara bağlıdır tecrübe ile gördükki uzun yollarda 18 yaş altı bize sorunlu gelmiştir
15- ekipte kimse kimseyi beklemez öyle bir lüksü yok herkez kendi lastiğini pekala değiştirir bunun için yanında iç lastiği ve pompası vardır....
16- bu ekibin grubu büyütmek gibi derdi yoktur ekip şunu iyice bilmektedir nerde çokluk orada zorluk önemli olan az ve öz ve süratli adamların birlikteliğini sağlamak idi bunu kısmen başardık 3 adam ile......bundan sonra misafirlerimiz olabilir ama onlar kurallara tabidir.....
17- bisikletler 28 jant olup 10 kilo ile sınırlıdır ,,,,tarz olarak cyclo cross anlayışımız devam etmektedir stabilize yollar sert düz toprak yollar mekanlarımızdır ...
18- ekip tüm güzergahlarında ilk 60 km yi durmadan alır tarzımız budur buraya gelene kadar ekip çok çalışmıştır...önemli olan aldığımız iyi dereceleri yukarı taşımak değil aldığımız iyi dereceleri korumaktır biz buna talibiz bu bir hobidir..

 
hava kapıyor ve sıcaklıklarda düşüyor bu soğuk havada insan evde ne yapabilir diye düşünüyor düşünüyor düşünüyor ? dayanamayıp herhalde bisiklete sarılıyor :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Erkan Közen
tebrik ederim. yolunuz konya taraflarına düşerse tanışıp, yoldaşlık etmek isterim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Erkan Közen
@Kudret Kurtcebe

tebrik ederim. yolunuz buralara düşerse ( konya) tanışıp yoldaşlık etmek isterim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Erkan Közen
@Kudret Kurtcebe
kudret abi pazar günü bana uyar gideriz poleneze
 
@Erkan Közen

erkan hava bozmaz ise ufak bir tur yapmaca esas olay aralıkta bir pazara ve biliyorsun bu topik martta bitecek aralık-ocak-şubat-ve mart- 4 ağır tur,,hava şartlarına bağlı bıçan dere ağır sayılır tabi daha ağırları var yalnız martta ulupelite bir ayar çekelim ,,,,,,,aralıkta bıçan -dere ,,ama ocak ve şubatta bakalım ne olacak çünki hava şartları imkan vermeyebilir kar yağacak bu sene şimdiden yüksek yerlere kar yağmaya başladı ama biliyorsun biz sadece bisiklet sporu ile kalmayız koşuda yaparız geçen sene ben bana yakın olan parkta eşortmanları giyip koştum böylelikle kaslar kuvvetlendi spd kullandığım için önceleri biraz ağrı oldu sonra yavaş yavaş alıştırdım kendimi ...
 
konyadan adem er dostum
konya bizden çok uzak ama konyada çok sıkı performansçılar olduğunu biliyorum konya şeker takımı örneğin ,
konya ili bütün türkiyede tekdir oradan çok sıkı bisikletçiler çıkmıştır amaç bisiklet sporuna gönül vermiş insanların tüm türkiyede örgütlenmsi ve takımlarının olması ve spor bakanlığının bu konuya kaynak ayırması gerekmektedir ülkemizde her zaman söyleyeceğim şudur ki bu ülkede bisiklet sporu yapılmamaktadır biz istanbulda amatör kişiler bir araya gelerek bu meşakketli sporu yapmaya çalışıyoruz tarzımız performansa yöneliktir biz tur bisikletçisi değiliz istanbulda gezi amaçlı bisiklete binen dostların çok olması insanların tercihidir gönül isterdiki bu iş spora dökülsün takımlar olsun klüpler olsun
genelde bisiklet yarışlarından haz etmediğimi defalarca yineledim ,bisiklet yarışlarından önce bu spora gönül vermiş tüm gençleri klüpler altında toplayarak daha sağlıklı bir gençlik yetiştirme mevzusu ,,,,evet bu da bir atılımdır gençlerin boş vakitlerini değerlendirmesi açısından bisiklet sporunun devlet politikaları haline getirilmesi durumu vardır ve bisiklet antrenörlerine ihtiyaç vardır lisanslı ve diplomalı ,,,1976 da başlayan bisiklet tutkum daha bitmedi ve devam ediyor ben alaydan yetiştim lisansım yok hiç bir takımda yarış koşmadıım ama ferdi yarıştım yıllarca zamana karşı ...gençliğimde çok süratli idim ama gençlik elden gider .. gençken bisiklet sporu ile ilgilendiğim için kendimi şanslı sayıyorum..evet yaşıtlarım kahve köşelerinde pişti oynarak ölümlerini beklerken ben adrenalin peşinde zamana karşı pedal çevirmeye devam ediyorum bu aşk asla bitmez benim genç nesilden istediğim en önemli husus ne ile ilgileniyorlarsa ilgilensinler bi işi sonuna kadar götürmeleri ve takipçisi olmalarıdır evet son olarak konyadaki tüm bisikletçilere gerek performans dalında gerekse tur bisikletçilerine selamlarımı iletirim..
 
@Kudret Kurtcebe
kudret abi biliyorsun bende trainer var ama fazla binemiyorum en fazla 10 km binebiliyorum insan sıkıkılıyor oldugun yerde pedal ceviriyorsun
 
Geri