Scudo Sports

'' kış sezonu başlıyor biz kapatmayız açarız sezonu, kasım -aralık-ocak-şubat-mart-''

@Bugsbunny

kayış dağı değil ogün saat şu an 03.46 şimdi kalktım saat 22.00 de yatmış idim senin mesajı göremedim..evet sahilde buluşmaca bostancı ,
sabah evden saat 08.00 de çıkacağım 08.15 de bostancıda buluşmaca ,sahilden kartal ,kartalı biraz geçtikten sonra yakacık tarafına çıkacağız..
 
Scudo
etaplar,,,,

1- şile -teke- 1 darlık dönüş
2- şile teke -2 oruçoğlu dönüş
3- şile teke -3 en zoru mollafenari dönüş..
4- şile bıçan dere
5- şile ulupelit..
6- şile -ağva dönüş tekeden ve darlık a

böylelikle şile etapları altıya çıktı ,anadolu yakada anadolu performansın zor etapları ,zor şile rampaları oldu..
bu sabah saat 08.00 de evden çıkarak darlık yolunu çözeceğiz...başka bir günde oruçoğlu yolunu çözeceğiz...
teke dönüşleri için 3 dönüş güzergahı olacak,,

bu topik mart ayı sonuna kadar işleyecek,sonra bahar turlarına geçeceğiz.....durmak pek bize yakışmaz...bisikletini satanlar çok oldu ,2004 den beri buradan çok adam geldi geçti,,yani köprüler altından çok sular aktı, çoğu arkadaş bıktı ve bisikleti bıraktı bırakanlar ile pek işimiz olmaz ,bizler bir olayı sonuna kadar götürürüz ,anadolu performansın çizgisi budur, elemanlar aynı kişiler olmuştur,ogün bahtiyar erkan....evet malesef murattan ses yok avrupa yakaya geçti ve irtibat koptu,tarzımız hiç bir şekilde değişmeycek yani ilk 60 km de durmak yok,yukardaki 6 etapta durum aynı ,etapların saatlerini tutarız bıçan -derede 2 etap , şile teke-1 de 3 etap, şile teke -2 de 3 etap ve şile ulupelitte 3 etap şile teke mollafenaride 4 etap şile ağvada 5 etap üzerinden zaman tutulur,avrupa yaka bana artık yabancı ne vakit köprü bize açılır o zaman bisiklet ile geçeriz,vapur ücretleri 6 lira olunca artık durum değişti,,,ayrıca avrupa yakanın sahil yolları araç ile dolup taşmakta,,bizim yukardaki etaplar meskün yerler,meskün yerlerde sakin yerlerde sürat yapmayı seven dostları bekliyoruz ama şartlarımız var tabi ...bu şartlar en az 6 ay 100 artılarda çalışmış olmak zamana karşı,,,

anadolu performansın bu topiğinde ayda bir 100 artı olacak kasım ayı teke bitirildi ,evet mollafenariden döndük bana tam 170 km yazdı sabahki buluşma yeri baz alınırsa 160 km oldu bu etap günlerin uzamasında tekrar yapılabilinir bizim farkımız diğer bisiklet gruplarından ağır etaplarda var olmamızdır ,,,bu etaplarda daha çok var olacağız...


engin dostumuz anadolu performansın keşif koludur onunla keşiflerde bulunacağım tabi dostlarımda eşlik edebilir ogün gibi ama hafta içi bahtiyar ve erkan çalışmaktalar....

etap 7 olarak ballı kayalar olabilir...

gidiş..

http://goo.gl/maps/NuzeZ

dönüş..göçbeyldien aydos cafe,
2 etap olur


(link)

evet son kasım ayında yaptığımız şile teke mollafenari dönüş...

(link)
 
günaydın günaydın günaydın :D morg gibi sabah ayazından istanbulun son yeşilliklerinden aydos uğurmumcudan merhaba hazırlıklar başladı saat dokuz haraketli çılgınlığa hazırmıyız ?
 
bize lazım olacak olan darlık teke arasının haritalanmasını hazırladım yolculukta büyük işimize yarıyabilir
 
@engin güner

o.k saat 08.00 çıkacağım yerler kuru ,hava açık kuzey yönden bulut yok, 08.15 de bostancı adalar iskeleye bakacağım ogün inşallah mesajlarımı okur fazla bekleyemeyeceğim ...
 
engin geldiğin için teşekkürler kısa mesafe yaptık iyi oldu karanlığa kalmadık..
şimdi bana verdiğin resimler iyi oldu bu vesile ile teke dönüşü darlık ı çözeriz artık,
yalnız oruçoğlu yolu senin dediğine göre toprak ora bize gelmez,teke etapları 2 ye düştü,biri şile teke -1 dönüş darlık mundarlı ve ovacık,diğeri en zoru teke dönüşü mollafenari. evet haritadan olayı çözünce darlık a gitmeye gerek kalmadı zati ben hangi yalnış yola girdiğimide anladım,bi daha gittiğimde o dürümcüden sağa dönülmeyecek o yol bizi değirmen çayırına götürdü kadının bize dediği yeni darlık yolu orayıda zati gördük oradanda darlık yapılabilinir,,hakikaten yollar haritada yok orada ,,,bu gün dönüşte girdiğimiz sol yol göçbeyli yolunun solundaki yol bizi formulaya çıkardı haritada bu yollarda yok ..neyse olay anlaşıldı..
 
:D hehhe işte resimler günün süprizi gördüğümüz en yüksek hızdı değilmi :D tam 98 km vauvvv
işte resimler

şimdi fark ettim reklama bak kudret abi :D
(link)
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/319076_349717728458279_50389943_n.jpg
 
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/423138_349716001791785_949479688_n.jpg

bu hayvanlar sevilmezmi ,,onları durup arada sırada sevmek lazım köpek tanıyor sonra yiyecekte verirsen bunu tekrar edersen valla seni başbakan yaparlar ;)
 
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/530884_349717121791673_311759336_n.jpg

evet feridun ağbimiz babamız ,,tesadüf karşılaştık yav dedi siz ne biçim giyinmişsiniz dedi...bu kadar kalın giyilmez ama bir gerçek vardıki feridun ağbimiz üşümüyordu altında yazlık kısa tayt var idi altta termalde yok idi tek bir parça forma var idi üzerinde ,,,görüşlerini düşünceleri kulağıma küpe oldu...o tam anlamı ile profesyonel bir sürat yol bisikletçisi ,kısa bir konuşmadan onu anladım evet kendi namıma çok ekmek yemem gerektiği iyice kafama dank etti ama bunu niye yapacaktım feridun ağbimiz dostumuzun yaşamı profesyonel anlayışta olmuş aynı murat suyabatmaz gibi,murat suyabatmazın epey bir türkiye birincilikleri var idi yol bisikletinde ,,
evet bu işi meslek edinmiş feridun ağbimiz , normal bi işi var ama bir takımda görev alarak işi proluğa götürmüş...açıkçası verdiği bilgiler önemli idi....partnerli rüzgara karşı savunma tekniklerini söyledim takım halinde çalışma,,
evet altındaki bisiklet 7 kilo idi ve teker 1. 18 idi oldukça ince sayılırdı,,,,bisikleti tam bir yol canavarı idi ,,,yalnız stabilizede o teker 1. 18 pek konforlu olmaz diye düşünüyorum sarsıntı büyük olacaktır ..bu gün feridun ağbimizin etapları güzel asfalt yollarda idi.dönüşte pendik sapakta bizi yakaladı o farklı yerden gitmiş idi ...hafif rampada bizi solladı sonra ben atağa geçtim ve yanında bir arkadaşı daha var idi tabi bisikletler tam yol canavarları idi sonra onları yakaladım feridun ağbime bir yola geçersem pedallayacağım sizle dedim inşallah paramız olursa bi adet pinarello- dogma alırız da şimdi bi tarafımda diyorki ne gerek var..

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/302800_349717155125003_1630028059_n.jpg
 
@bahtiyar közen

bahtiyar teke darlık arasını çözdük,teke anca günler uzadığında olur,etap oldukça uzun sayılır tabi daha uzunu teke mollafenari oldu bana 170 yazdı ,şimdi tekeden oruçoğlu köyü malesef toprak olduğundan bir etap devreden çıktı,şile etapları 5 adet,,,şile -ağva
şile teke-1 darlık dönüş şile teke -2 mollafenari dönüş şile ulupelit,şile bıçan dere,evet bizler pek havada uçmuyoruz ,bizim üstümüz bir dost ile tanışınca yerimizi biliriz gerek bu forumda gerekse sahada yiğidin hakkını yiğide veririz aytekin erzan karşısında saygılıyız sahada ,yalnız sabihada vakit kaybetmeyiz kısa mesafede sürat yapanlar kısada kalır onlar asla bisiklet yapıyorum sürat yapıyorum zannetmesin bizler uzun mesafelerde stabilizede sürat yapmış adamlarız bizim hedefler 100 artılar olmuştur bu forumda sadece 3 adam var bu tripte olan diğerleri gördüğünüz gibi hem niyetli değil hemde tarzları o değil...bizim bu işleri neden yaptığımıza gelince bu bir hobidir bize bu işler için para verilmiyor ayda bir ağır tur yaparız havaya göre durum değişir tabi....ne demiştik herkez tek sürüşü ile dağ başlarında lastiği patlar ise aynen kendisi yapar biz aramızda kalkıpta buraya yansıtmadık olayları yok edendim niye beklemedin diye niye beklesin kardeşim kurallar belli ,biz kuralı koymadıkmı koyduk o vakit herkez ona göre gelecek sadece o mu 100 artılarda çalışmış olacak en az 6 ay biz çalışmadıkmı yeni gelenleri niye bekleyeceğiz çalışma yapsınlar o vakit ,
diğer dostları hatırlayın iki dostumuzu bekledik ama onlara special bir durumdu o ,
ama bir daha aynısı olmaz,,bu topiğe girecekler için sürekli bunu hatırlatacağım durmak yok bizim kitapta o da ilk 60 km ye eşdeğer etapta bu tüm şile rampaları demek..ha bizden iyi olanlar çıkabilir bu forumda ama istanbuldan buraya üye olanların hiç biri bizden iyi değil altımızda ,
bizden iyi olan bu pazar feridun ağbiyi gördüm o zati profesyonel bizim üstlerimiz profesyonellerdir feridun ağbi çok eleştirdi bazı bisikletçileri ama gerçekleri söyledi tabi ama onun görüşü bu tabi,
benim fikrim başka ben sürat yapmayan bisikletlilere ,o şekilde binen mangal mungal yapan yani bisiklete acı amaçlı binmeyen dostlara bir şey demiyorum ama feridun ağbimize göre onlar bisiklet sporu yapmıyor ama bende diyorum herkez sporu seçmek zorunda değildir benim karşı olduğum husus göründüğü gibi olmayıp olmak istediği gibi görünenler bunu kabul etmem sen ne ise o sun ve bu çizgini sele üstünde kabul edeceksin ,,,,biz asla bizden düşük tempolu dostlarımıza tepeden indirme yapmadık aksine onlar için düşük tempolu turları burada organize ederek öncü olduk, kişi bizle takıldı ama sonra gelişti örnekleri çok ama çizgilerini uzun zaman devam ettirmeyerek çabuk meseleden bıkıp olayı noktaladılar bunuda kabul edeceğimi hiç zannetmiyorum evet dönelim kurallara kurallarımız hep aynı 18 yaş altı kabul etmiyoruz ve 100 artılarda en az 6 ay zamana karşı savaşmış olmaları lazım en bozuk stabilize yollarda sürat yapmış olmaları lazım son olarak herhangi bir hastalıkları olmaması lazım,,anadolu performans budur biz amatörüz asla pro değiliz haddimizi biliriz feridun ağbimiz karşısında, yıllarını spora vermiş bu işten para öyle böyle kazanmış insanlara karşı sonsuz saygım vardır ben sporcu değilim ben amatör sporcuyum ama profesyonelleştim uzun sahalarda gide gele ,,,,,evet anadolu performansın elemanları kendini bilir ne olduğunu bilir bu yüzden en sağlam karakterler olarak her zaman bahtiyar ve erkan demirbaş olarak başımın üstünde yeriniz var..evet ogünü asla unutmam o da misafir dostumuz bizim ...bu ruhu anlayan bu 3 adamın ruhundan anlayan birbirlerine olan saygısından anlayan gerek bu forumda gerekse sahada bunu içine sindiren dostların, bizim başımızın üstünde her zaman yeri olacaktır..

etaplarımız..

1- şile -teke- 1 darlık dönüş
2- şile teke -2 en zoru mollafenari dönüş..
3- şile bıçan dere
4- şile ulupelit..
5- şile -ağva dönüş tekeden ve darlık a

mektepli olmayan amatör olan profesyonel olmayan takımda çalışmamış olan ama alaydan yetişmiş sahadan yetişmiş çaba sarfetmiş ve sahada prolaşmış sürücüler 100 artıcılar ve zamana karşı savaşmış olanlar..

1- kudret kurtcebe
2- erkan közen
3- bahtiyar közen

ve misafir dostumuz ogün..
 
kudret bey, kişisel almamanız kaydıyla acizane bir iki cümle söylemek istiyorum. saygı duyduğumuz bir abimizsiniz. kişisel azim ve inat ile gençlere ve genç kalmak isteyenlere örnek çalışmalarınız olduğunu görüyorum. dikkat çeken nokta çok seçici davranmanız. ilk 60 kilometre hiç durmadan gidecek kaç kişi bulunabilir günümüz türkiyesinde ? tabii ki bu sizin ve grubunuzun en doğal seçim hakkıdır, karışmıyorum, haddim de değil. ancak çıtayı böyle tutarsanız, kendinizin de dediği gibi uzun süre birkaç kişi sürer dönersiniz gibi durmuyor mu? size yakın oturuyorum ve gezilerinize dahil olmayı bir ara çok düşündüm, amma, dediğiniz gibi en az bir yıl, hiç durmadan (mola vermeden) 100 km leri devirmek gerek. ben de 100 leri devirdim amma hiç durmadan deviren..... bilemiyorum.... iyi sürüşler....
 
@Kudret Kurtcebe
Mesajını okuduğumda saat öğlenin 2'siydi Kudret abi.Dün gece saat 1'e kadar senden mesaj alamayınca
'Bulamam belki Adnan Kahveci parkını' endişesiyle de yola çıkmadım.
Güzel bir keşif turu olmuş sizinkisi bu arada. 98 km /h hız da cabası :) Helal...
 
  • Beğen
Tepkiler: Erkan Közen
@Bugsbunny

sağlık olsun ogün gene gideriz yahu...
engin inişlerde gördü o 98 km yi nedeni bisikleti ağır ve kiloda olunca acaip hızlı indi tabi...buna şahidim..tabi gene kendisi teyit etmeli..
ogünnnnnnnnnnnnnnnn saat 22.00 de yattım gece 01.00 de ben yokum burada yahu..


;)
 
teke turu bana ve erkana 185 km yazdı ortalama hız 20 bana göre düşük neyseki şahane tur oldu arba tektük geçiyor sizin keşifte faydalı oldu kudret abi
 
  • Beğen
Tepkiler: Erkan Közen
@mtsemiz


dostum murat,,
önemli değil benim için yani 3 kişi kalmamız aksine tekde sürerim ben ilk 60 km' yi,
bu güzergah bostancıdan direk göçbeyli olunca 70 km eder ,dudullu çıkış baz alındığı için 60 km ye eşdeğer olmakta ,,,en az 6 ay 100 artılarda zamana karşı savaşmış olmanın püh noktasını açalım önce..
100 km durmadan bu forumda bu işi kimse yapamaz meselenin püh noktası işe şudur önce 60 km ye eşdeğer etap bulunur ve rampalı olur ve bu rampalı etapta durmadan 2 saat sele üstünde tempo yapılır ikinci etap ise kısa tutulur diyelim 10 km iş biter yani 70 km de biter , aşama aşama sonra 100 km ye geçilir bunu altı ay içinde çözebilir insan aşamalı bir şekilde, ama kimseden böyle olacaksın diye bir şey asla istemem bu pazar tanıştığım profesyonel yarış bisikletçisi feridun dostum ki benden 10 yaş büyük 66 yaşında valla onun eline su dökemem bu forumdanda kimse dökemez bu adam yıllarını bisiklete vermiş gerçek bir produr profesyonel olarak hem para kazanmış hemde takımda görev almıştır bu forumda böyle prolar yok gönül isterdiki böyle insanlar bu foruma gelsin neyin ne olduğunu bilmeyenler öğrensin burada antreman yapma heveslisi arkadaşlar var ama gördüğüm kadarıyle hepsi hikaye onların önce dernek başkanı eski şampiyon murat suyabatmaz ile konuşması lazım ,eğerki bisiklet sporuna gönül vermiş iseler, türkiyede eksik olan şeyi ben sana söyleyeyim profesyonel her ilden bisiklet takımlarımız yok mesela örneğin istanbuldan takım yok, bu konuda en sağlam çıkışı konya yapmakta çok sağlam adamlar var orada ama o adamlar buraya uğramaz..evet aytekin erzanı bu devlet keşfedemedi ve onun etrafında takım ruhunda topladığı dostları ki onlardan biri soner kanar 18 yaşında edirne yol birincisi ve diğer dostum onur berberci bu arkadaşlar performanstanbul ekibinin adamları idi ama amatör bir grup idi bu amatör gruplara devlet sahip çıkacak yani spor bakanlığı bisiklette hikayeyiz değilmi ,ama bizdende başarılı bisiklet şampiyonları zamanında çıkmış önemli olan gerisini getirebilmek devlet olarak..sadece futbola ağırlık veren bir milletten bisiklet şampiyonları çıkmaz..
evet gelelim benim önerilerime dediğim gibi herkez ferdi olarak çalışır ne yapar önce bir 70- bilemedin 80 km lik etapta çalışmalara başlar ve 3 ay devam eder haftada 3 gün ikinci 3 ay da km yi 100 e çeker ve ilk 60 km sini durmadan alır sistem budur haftada 3 gün tabi çalışan insanlar buna nasıl vakit bulacak sabahın köründe kalkacak ve azimle çalışacak 60 olmaz 20 olur, hafta içi hafta sonu ct - pazar bu işlere soyunur ct 50 km de kalırken pazar bu işi 70 e çıkarır sonra 3 ay sonra ct leri ilk 60 km durmadan yapar turu 10 km sonra bitirir yani 70 km olur hepsi..pazar ise 100 yapar ilk 60 km durmaz ikinci 40 da tempoyu düşürür.. bu tamamiyle disiplinli bir çalışma ve doğru beslenme ve erken yatıp kalkmak ile doğru orantılıdır..
evet feridun ağbimiz sempati duymuyor bisiklete spor amaçlı binmeyenlere ve onları eleştiriyor bu pazar konuştum ama ben ondan düşüncelerimle ayrılıyorum herkez sele üstünde acı çekmek istemez, istemeyebilir demokrasi var isteyen acıyı seçer isteyen eğlenceli bisiklet sürüşünü dur kalk fazla olur çünki bu da bir biniş şeklidir tur bisikletçiliğinde konaklama yapılır 15 gün sürer bir yıl sürer bu çok uzun mesafeleri 30 kilo yükle gitmek demektir bu serüvendir ,bu anlayışta olan binicinin, hedefe bir an önce varacam diye derdi yoktur ,sele üstünde tarzlar farklı olabilir denge ise herkezin birbirlerinin tarzına saygı göstermesidir..


https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/530884_349717121791673_311759336_n.jpg


evet feridun ağbimiz kim ona 66 yaşında diyebilir
 
@bahtiyar közen

gideceğiz gene bahtiyar..tekeden sonra bir yol ayrımı var idi acaip rampası var idi o kadının bize dediği doğru idi darlık geride kaldı diye, biz sağa dönerek aynen mollafenari istikametine giderek işi bayağı uzattık ama olsun etap bulduk boşa gitmedik yani..
 
@bahtiyar közen

yokuş aşağı çok hızlı indi engin ,,oradaki km in ne yazdığını engin biliyor yokuş aşağı temposu çok hızlı idi..çok süratli indi ..
 
Geri