Scudo Sports

Katlanır bisiklet tavsiyeleri

Ankarada yokuşu ciktiysan tamam 😀
16 inc kulanan arkadaslar 16 icin ne der acaba cok verimsiz mi 20.inc kiyasla
Hocam 16-20 farkını en çok bozuk zemin, kilit taş gibi yollarda fark ediyorsunuz. Özellikle gidondaki vibrasyon çok yoruyor. Onun dışında jant küçükdükçe yokuş çıkma kabiliyeti, manevrası da artıyor ama tabi ruble dişli oranları kişisel performansınızla doğrudan alakalı.

En büyük sorun 3 bisiklette 11-32 ruble 52 yada 53 kaset kullanıyor, katlanır bisiklette küçük lastiklerle rampa çıkabilir miyim :) yada kızımı zorlar mı? Yaşadığımız yer rampalı bir yer bazı yerleri yarış bisikletimde en düşük viteste çıkmam gereken yerler oluyor 11-32 rubleli 36-52 kasetli bisikletim ile..

Diğer hususta aliminyum yerine chromoly kadro sanki çok daha keyifli gibi geliyor çok az kullanma imkanı bulduğum için, bisikletler de alim oldukça pahalı olduğu için fikirleriniz çok kıymetli
Hocam bence yokuş odaklıysanız flexi 116, 121 gibi modellere bakabilirsiniz, katlanırların aynakol - rubleler genelde görece uygun fiyatlı olduğu için buralarda da yükseltme yapabilirsiniz. Bu konuda başlık var fikir vermesi açısından
Katlanır bisiklet modifiyesinde uç noktalar...

Şahsi görüşüm katlanırda 1- katlanabilirlik, 2-hafiflik, 3-akıcılık, 4-yokuş çıkma olmalı.

Bence sizin listenin kazananı mu9 olur bu açıdan bakarsanız.

Ben kendime yeniden alacak olsam dahon mini, dahon mu9, dahon dash, bu üçünden birini alırım heralde :)
 
Scudo
Herkese merhaba,

Bu başlığı bayağı bir inceledim. Her kullanıcı çok doyurucu ve detaylı bilgiler vermeye, yardımcı olmaya çalışmış. Herkesin emeğine sağlık.

Eşim yaz aylarında parkta, sahil kenarında sürmek için bir bisiklet istedi, ben de belki arada sırada kullanırım. Boyum 1.73 kilom 72.

Neden katlanır diye soracaksanız, ilk başta niyetim şehir bisikleti tarzı bir şey almaktı ama evde koyacak yer bulunmaması, arabaya sığacak olması ve apartman merdivenlerinden indir çıkar kolaylığı nedeniyle katlanırı tercih ettim.

Bisikleti kötü, yağışlı havalarda kullanılmayacağız. Ben senelerdir bisiklet kullanmıyorum, güncel durumlar hakkında pek bir bilgim yok o nedenle. İnternet araştırmam ve burada okuduklarım sonucu belirlediğim bir kaç model var. Aşağıda yazdığım fiyatlarla 6 / 9 taksitle alabiliyorum.

Bianchi F012 - 20" 8V VB ( Fiyat 12.900 TL )
Vites : Shimano Altus M310
Vites kolu : Shimano Altus M315 1x8
Kaset : Shimano HG200-8 12-32T
Kadro : Alüminyum 6061 1.1/8"
Maşa : Alüminyum 6061 1.1/8"
Fren Sistemi : Alüminyum V fren
Lastik : Wanda P1145 20x1,75
Krank takımı : Alüminyum 52T 170 mm.
Sele : Selle Bassano Volare X33-M
Jant : Alüminyum çift kat 19-406

Salcano SLCN300 L 20 V ( Fiyat 15.500 TL )
Vites : Shimano ST-EF500 / RD-M310 Altus 8 vites
Vites kolu : Shimano ST-EF500
Kaset : Shimano CS-HG200 32T/12T
Kadro : Alüminyum
Maşa : Hi-Ten
Fren Sistemi : Tektro 855 alüminyum V fren
Lastik : Continental Contact 20x1,75

Carraro Flexi 121 20" 21-V VB ( Fiyat 16.500 TL )
Ön Vites : Shimano Tourney TY510
Arka Vites : Shimano Tourney TY200
Vites kolu : Shimano RS36 3x7
Kaset : Shimano TZ500 14-28T
Kadro : Alüminyum 1.1/8" yarı entegre mıknatıslı
Maşa : Çelik rijit 1.1/8" mıknatıslı
Fren Sistemi : Alüminyum V fren
Lastik : CST 20x1,75
Krank takımı : Alüminyum 48x38x28T

Bianchi F021 - 20" 21V VB ( Fiyat 16.500 TL )
Ön Vites : Shimano Tourney TY510
Arka Vites : Shimano Tourney TY200
Vites kolu : Shimano RV200 3x7
Kaset : Shimano TZ500 14-28T
Kadro : Alüminyum 6061 1.1/8"
Maşa : Çelik rijit 1.1/8"
Fren Sistemi : Alüminyum V fren
Lastik : Kenda K924 20x1,75
Krank takımı : Alüminyum 48x38x28T

Gördüğüm kadarıyla özellik olarak hemen hemen benzer bisikletler, servisleri de çoğu zaman ortak, bölgedeki bisikletçiler.

Aklıma takılan en büyük farkı 8 vites olması 21 vitesli olmasına nazaran bizim gibi arada sırada dolaşmak amaçlı kullanacaklar için çok önemli bir fark mıdır?

Bu arada yapay zekaya sordum, ilk tercihi net Bianchi F012 oldu, sonra Salcano'yu seçti, lastik hariç Bianchi dedi.

1 - Bianchi F012
2 - Salcano SLCN300 L 20 V
3 - Bianchi F021

Zaman ayıran herkese şimdiden teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:
Herkese merhaba,

Bu başlığı bayağı bir inceledim. Her kullanıcı çok doyurucu ve detaylı bilgiler vermeye, yardımcı olmaya çalışmış. Herkesin emeğine sağlık.

Eşim yaz aylarında parkta, sahil kenarında sürmek için bir bisiklet istedi, ben de belki arada sırada kullanırım. Boyum 1.73 kilom 72.

Neden katlanır diye soracaksanız, ilk başta niyetim şehir bisikleti tarzı bir şey almaktı ama evde koyacak yer bulunmaması, arabaya sığacak olması ve apartman merdivenlerinden indir çıkar kolaylığı nedeniyle katlanırı tercih ettim.

Bisikleti kötü, yağışlı havalarda kullanılmayacağız. Ben senelerdir bisiklet kullanmıyorum, güncel durumlar hakkında pek bir bilgim yok o nedenle. İnternet araştırmam ve burada okuduklarım sonucu belirlediğim bir kaç model var. Aşağıda yazdığım fiyatlarla 6 / 9 taksitle alabiliyorum.

Bianchi F012 - 20" 8V VB ( Fiyat 12.900 TL )
Vites : Shimano Altus M310
Vites kolu : Shimano Altus M315 1x8
Kaset : Shimano HG200-8 12-32T
Kadro : Alüminyum 6061 1.1/8"
Maşa : Alüminyum 6061 1.1/8"
Fren Sistemi : Alüminyum V fren
Lastik : Wanda P1145 20x1,75
Krank takımı : Alüminyum 52T 170 mm.
Sele : Selle Bassano Volare X33-M
Jant : Alüminyum çift kat 19-406

Salcano SLCN300 L 20 V ( Fiyat 15.500 TL )
Vites : Shimano ST-EF500 / RD-M310 Altus 8 vites
Vites kolu : Shimano ST-EF500
Kaset : Shimano CS-HG200 32T/12T
Kadro : Alüminyum
Maşa : Hi-Ten
Fren Sistemi : Tektro 855 alüminyum V fren
Lastik : Continental Contact 20x1,75

Carraro Flexi 121 20" 21-V VB ( Fiyat 16.500 TL )
Ön Vites : Shimano Tourney TY510
Arka Vites : Shimano Tourney TY200
Vites kolu : Shimano RS36 3x7
Kaset : Shimano TZ500 14-28T
Kadro : Alüminyum 1.1/8" yarı entegre mıknatıslı
Maşa : Çelik rijit 1.1/8" mıknatıslı
Fren Sistemi : Alüminyum V fren
Lastik : CST 20x1,75
Krank takımı : Alüminyum 48x38x28T

Bianchi F021 - 20" 21V VB ( Fiyat 16.500 TL )
Ön Vites : Shimano Tourney TY510
Arka Vites : Shimano Tourney TY200
Vites kolu : Shimano RV200 3x7
Kaset : Shimano TZ500 14-28T
Kadro : Alüminyum 6061 1.1/8"
Maşa : Çelik rijit 1.1/8"
Fren Sistemi : Alüminyum V fren
Lastik : Kenda K924 20x1,75
Krank takımı : Alüminyum 48x38x28T

Gördüğüm kadarıyla özellik olarak hemen hemen benzer bisikletler, servisleri de çoğu zaman ortak, bölgedeki bisikletçiler.

Aklıma takılan en büyük farkı 8 vites olması 21 vitesli olmasına nazaran bizim gibi arada sırada dolaşmak amaçlı kullanacaklar için çok önemli bir fark mıdır?

Bu arada yapay zekaya sordum, ilk tercihi net Bianchi F012 oldu, sonra Salcano'yu seçti, lastik hariç Bianchi dedi.

1 - Bianchi F012
2 - Salcano SLCN300 L 20 V
3 - Bianchi F021

Zaman ayıran herkese şimdiden teşekkür ederim.

Bianchi f012 işinizi fazlasıyla görür, donanım olarak da bunların içinde en iyisi. Bunların dışında flexi 108, dahon vitesse/mariner d8, bunlar da olur, bütçeyle göz zevki gerisi. Hatta bütçe varsa direk dahon alıp geçebilirsiniz, diğerlerine göre katlanma sistemi bence daha iyi çalışıyor, bir de oradan oraya sürüklemek için landing gear var, çok iyi.
 
  • Beğen
Tepkiler: pn21
Arkadaşlar selam.. Daha önce Mariner d8 ve Tern verge n8 kullanmış biri olarak tekrar katlanır bisiklet alma düşüncesindeyim.. Kısa mesafeler sıkıcı geldiğinden genelde Üsküdar-Paşabahçe ve Yeniköy-Beşiktaş vapur iskelesinden sonra tekrardan kadıköye geçip Erenköy'e, eve pedallıyorum.. Bu aralar düşündüğüm 2 marka var. Dahon Mu p8 ve Carraro flexi 121d.. Carraroya biraz önyargılıyım. Kadro kalitesinin Dahon veya tern gibi sağlam olmadığını düşünüyorum... Yokuş performansı açısından tabiki iyi. Mu P8 ise eski model olmasına rağmen bence az bir masrafla görüntü ve performans açısından tatmin edici olabilir.. Fikirlerinizi ve tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim bu 2 marka için, şimdiden teşekkürler.
 
Merhabalar, en son yaklaşık 10 yıl önce aranızdaydım. Tekrardan uzun süre sonra bisiklet almayı düşünüyorum. Katlanır ve elektrikli bir model istiyorum. Yeri geldiğinde aracımın da bagajına atabilmek adına katlanabilir olsun istiyorum. Genellikle spor amaçlı olacak ama civarımızda yokuşlar olduğundan ve ya uzun yolar sonrası dönüş yollarında yormaması adına elektrikli istiyorum. 178 boy 110 kg olduğumu da hatırlatmak istiyorum :)

Elektrikli piyasasına bakıp Alba Fold F'i oldukça beğendim ama sonra Fat bike mevzusunun gereksiz olduğunun farkına vardım. Diğer türlü ince lastikli modellere de pek hakim değilim ve çok çeşit de yok gibi sanki. Önerilieriniz bekliyorum.
 
Merhabalar, en son yaklaşık 10 yıl önce aranızdaydım. Tekrardan uzun süre sonra bisiklet almayı düşünüyorum. Katlanır ve elektrikli bir model istiyorum. Yeri geldiğinde aracımın da bagajına atabilmek adına katlanabilir olsun istiyorum. Genellikle spor amaçlı olacak ama civarımızda yokuşlar olduğundan ve ya uzun yolar sonrası dönüş yollarında yormaması adına elektrikli istiyorum. 178 boy 110 kg olduğumu da hatırlatmak istiyorum :)

Elektrikli piyasasına bakıp Alba Fold F'i oldukça beğendim ama sonra Fat bike mevzusunun gereksiz olduğunun farkına vardım. Diğer türlü ince lastikli modellere de pek hakim değilim ve çok çeşit de yok gibi sanki. Önerilieriniz bekliyorum.
Sürekli katlanır karşıtı gibi konuşuyorum farkındayım ama mecbur kalmadıkça o kiloyla hem de yokuşlu bir yerde elektirikli de olsa katlanır almayın
 
Sürekli katlanır karşıtı gibi konuşuyorum farkındayım ama mecbur kalmadıkça o kiloyla hem de yokuşlu bir yerde elektirikli de olsa katlanır almayın
Hocam yokuş derken aslında yanlış telaffuz etmiş olabilirim. Hafif eğimli yollardan bahsediyorum. Yani pedal gücüyle de çıkılabilecek ama dinlenmeden benim için biraz zorlu olabilecek tarzda.%5-10 eğim gibi. Yoksa bildiğimiz yokuşları elbet benim kilomda biri için bisikletin çıkarmasını beklemiyorum.
 
Hocam yokuş derken aslında yanlış telaffuz etmiş olabilirim. Hafif eğimli yollardan bahsediyorum. Yani pedal gücüyle de çıkılabilecek ama dinlenmeden benim için biraz zorlu olabilecek tarzda.%5-10 eğim gibi. Yoksa bildiğimiz yokuşları elbet benim kilomda biri için bisikletin çıkarmasını beklemiyorum.
yok anladım dediğinizi yine aynı fikirdeyim, elektrik destekli ok ama mecbur değilseniz katlanır önermem
 
Bianchi f012 işinizi fazlasıyla görür, donanım olarak da bunların içinde en iyisi. Bunların dışında flexi 108, dahon vitesse/mariner d8, bunlar da olur, bütçeyle göz zevki gerisi. Hatta bütçe varsa direk dahon alıp geçebilirsiniz, diğerlerine göre katlanma sistemi bence daha iyi çalışıyor, bir de oradan oraya sürüklemek için landing gear var, çok iyi.
Bianchi F014 modelini satın aldım.

Bianchi'nin Türkiye internet sitesinde F012 modeli yok, yurtdışı sitesinde var. F014 ise Türkiye sitesinde bulunuyor.

F012 ile özellik olarak birebir aynı, gördüğüm kadarıyla tek fark gidonlarda. F014 boynuz, F012 elcik olarak geliyor. Bikestore'da ekstra % 5 bayram indirimi de vardı. Yalnız karta çekimde taksitlerde çok fark biniyor. O yüzünden tek çekim olarak 11.400 TL'ye aldım. Umarım memnun kalırım. Size de yorumunuz için teşekkür ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Joseph Cavalcanti
Merhabalar, en son yaklaşık 10 yıl önce aranızdaydım. Tekrardan uzun süre sonra bisiklet almayı düşünüyorum. Katlanır ve elektrikli bir model istiyorum. Yeri geldiğinde aracımın da bagajına atabilmek adına katlanabilir olsun istiyorum. Genellikle spor amaçlı olacak ama civarımızda yokuşlar olduğundan ve ya uzun yolar sonrası dönüş yollarında yormaması adına elektrikli istiyorum. 178 boy 110 kg olduğumu da hatırlatmak istiyorum :)

Elektrikli piyasasına bakıp Alba Fold F'i oldukça beğendim ama sonra Fat bike mevzusunun gereksiz olduğunun farkına vardım. Diğer türlü ince lastikli modellere de pek hakim değilim ve çok çeşit de yok gibi sanki. Önerilieriniz bekliyorum.
Roxform'un katlanır bisikletini tavsiye ederim. Hidrolik fren, 15 ah batarya, ince lastik gibi özellikleri ile tam olarak istediğiniz bisiklet gibi.
(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: Doğancan Urul
Katlanır önermemenizin sebebi jant ölçüsü ve vites olayı mı hocam? Açabilirseniz sevinirim.
Aynen vites oranı, jant ölçüsü, ağırlık her anlamda eksi yazar, aynı fiyata daha iyi bir bisiklet alırsınız katlanır yerine. Katlanır kullananlar da düşüncelerini söylesin tabi onların da deneyimini öğrenelim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Doğancan Urul
Aynen vites oranı, jant ölçüsü, ağırlık her anlamda eksi yazar, aynı fiyata daha iyi bir bisiklet alırsınız katlanır yerine. Katlanır kullananlar da düşüncelerini söylesin tabi onların da deneyimini öğrenelim.
Hocam bisikleti nasıl kullanacağınıza bağlı aslında. Bende yol bisikleti, şehir bisikleti bir de katlanır var. Katlanırı her gün kullanıyorum. Her gün üç kat inip çıkartıyorum, valla alıştım artık. Ama şehir bisikletini her gün indirip çıkarmak zor, uğraşılmaz.


Toplu taşımada da katlanır bisiklet hiç sorun olmuyor. Tamam, çok hız yapamıyorsun ama zaten şehir içinde öyle uçmak mümkün değil. Trafik var, insanlar var, dikkat etmek gerekiyor.

Buna ek olarak, katlanırları hızlı trene atıp konyaya gittik. Konya turu yaptık. Katladık trene attık geri döndük. Bunları şehir bisikleti ile filan yapamazsın.


Şöyle anlatayım: Skoda Superb mesela, segmenti yüksek, konforlu araba ama şehir merkezinde darlıyor adamı. O tarz yerlerde insan Polo, Micra gibi küçük araba arıyor. Katlanır bisiklet de tam öyle işte, ihtiyaca göre birebir.


Uzun turlara çıkacaksam şehir/tur bisikletini alıyorum. “Biraz hızlı süreyim, stres atayım” diyorsam yol bisikletini.

İşin özü her biri ayrı güzel :)


Daha önce de yazmıştım aslında. 7 vites bir katlanır kullandım, sonra geçtim 21 vitese. Şu an 5 yıldır Carraro Flexi 21 vites kullanıyorum. Şunu net söyleyeyim: Gideceğiniz rotada azıcık bile yokuş varsa, 21 vites almayan pişman olur.


not : 16 viteslerin dişli oranı da fena değil.
 
Hocam bisikleti nasıl kullanacağınıza bağlı aslında. Bende yol bisikleti, şehir bisikleti bir de katlanır var. Katlanırı her gün kullanıyorum. Her gün üç kat inip çıkartıyorum, valla alıştım artık. Ama şehir bisikletini her gün indirip çıkarmak zor, uğraşılmaz.


Toplu taşımada da katlanır bisiklet hiç sorun olmuyor. Tamam, çok hız yapamıyorsun ama zaten şehir içinde öyle uçmak mümkün değil. Trafik var, insanlar var, dikkat etmek gerekiyor.

Buna ek olarak, katlanırları hızlı trene atıp konyaya gittik. Konya turu yaptık. Katladık trene attık geri döndük. Bunları şehir bisikleti ile filan yapamazsın.


Şöyle anlatayım: Skoda Superb mesela, segmenti yüksek, konforlu araba ama şehir merkezinde darlıyor adamı. O tarz yerlerde insan Polo, Micra gibi küçük araba arıyor. Katlanır bisiklet de tam öyle işte, ihtiyaca göre birebir.


Uzun turlara çıkacaksam şehir/tur bisikletini alıyorum. “Biraz hızlı süreyim, stres atayım” diyorsam yol bisikletini.

İşin özü her biri ayrı güzel :)


Daha önce de yazmıştım aslında. 7 vites bir katlanır kullandım, sonra geçtim 21 vitese. Şu an 5 yıldır Carraro Flexi 21 vites kullanıyorum. Şunu net söyleyeyim: Gideceğiniz rotada azıcık bile yokuş varsa, 21 vites almayan pişman olur.


not : 16 viteslerin dişli oranı da fena değil.
Katılıyorum ihtiyaca göre almak lazım yoksa katlanırlar toplatılsın kafasında değilim :D Birisi yeni tek bir bisiklet alacaksa hemen katlanır çok cazip gözüküyor gözüne ama aslında hiç ihtiyacı yokken alanlar da oluyor o açıdan arkadaşı dezavantajları konusunda uyarmak istedim. Yol bisikleti ve D Sport sedan kullanıyorum, tercihlerim belli :D

Berlinden Potsdama giderken ana terminalde gördüm herkes heryere şehir bisikleti ile gidiyor vagonların çoğu bisiklet alıyor. Trenden inip bisikletle yollarına devam ediyorlar. Bir de dikkatimi çeken Avrupada çok az katlanır var, bizim bisikleti ulaşıma entegre edememizden kaynaklanıyor katlanır eğilimi.
Bakınız altta trene binmeyi bekleyen şehir bisikleti sahipleri :)
Bizde hızlı tren bisiklet almıyor mu?
IMG_7153.jpeg
 
Roxform'un katlanır bisikletini tavsiye ederim. Hidrolik fren, 15 ah batarya, ince lastik gibi özellikleri ile tam olarak istediğiniz bisiklet gibi.
(link)
Hocam aslında bu modelde de gözüm var ama gövde yapısı pek sağlam gelmedi. Teşekkürler.
Aynen vites oranı, jant ölçüsü, ağırlık her anlamda eksi yazar, aynı fiyata daha iyi bir bisiklet alırsınız katlanır yerine. Katlanır kullananlar da düşüncelerini söylesin tabi onların da deneyimini öğrenelim.
Anlıyorum hocam. Haklısınız. Bu durum hakkında uyardığınız için teşekkür ediyorum. Biraz daha düşünüp araştıracağım bu konuyu :)

Hocam bisikleti nasıl kullanacağınıza bağlı aslında. Bende yol bisikleti, şehir bisikleti bir de katlanır var. Katlanırı her gün kullanıyorum. Her gün üç kat inip çıkartıyorum, valla alıştım artık. Ama şehir bisikletini her gün indirip çıkarmak zor, uğraşılmaz.


Toplu taşımada da katlanır bisiklet hiç sorun olmuyor. Tamam, çok hız yapamıyorsun ama zaten şehir içinde öyle uçmak mümkün değil. Trafik var, insanlar var, dikkat etmek gerekiyor.

Buna ek olarak, katlanırları hızlı trene atıp konyaya gittik. Konya turu yaptık. Katladık trene attık geri döndük. Bunları şehir bisikleti ile filan yapamazsın.


Şöyle anlatayım: Skoda Superb mesela, segmenti yüksek, konforlu araba ama şehir merkezinde darlıyor adamı. O tarz yerlerde insan Polo, Micra gibi küçük araba arıyor. Katlanır bisiklet de tam öyle işte, ihtiyaca göre birebir.


Uzun turlara çıkacaksam şehir/tur bisikletini alıyorum. “Biraz hızlı süreyim, stres atayım” diyorsam yol bisikletini.

İşin özü her biri ayrı güzel :)


Daha önce de yazmıştım aslında. 7 vites bir katlanır kullandım, sonra geçtim 21 vitese. Şu an 5 yıldır Carraro Flexi 21 vites kullanıyorum. Şunu net söyleyeyim: Gideceğiniz rotada azıcık bile yokuş varsa, 21 vites almayan pişman olur.


not : 16 viteslerin dişli oranı da fena değil.

Teşekkürler hocam tecrübelerinizi paylaştığınız için. 🙏
 
  • Beğen
Tepkiler: s0n3r ve mcanerg
Katılıyorum ihtiyaca göre almak lazım yoksa katlanırlar toplatılsın kafasında değilim :D Birisi yeni tek bir bisiklet alacaksa hemen katlanır çok cazip gözüküyor gözüne ama aslında hiç ihtiyacı yokken alanlar da oluyor o açıdan arkadaşı dezavantajları konusunda uyarmak istedim. Yol bisikleti ve D Sport sedan kullanıyorum, tercihlerim belli :D

Berlinden Potsdama giderken ana terminalde gördüm herkes heryere şehir bisikleti ile gidiyor vagonların çoğu bisiklet alıyor. Trenden inip bisikletle yollarına devam ediyorlar. Bir de dikkatimi çeken Avrupada çok az katlanır var, bizim bisikleti ulaşıma entegre edememizden kaynaklanıyor katlanır eğilimi.
Bakınız altta trene binmeyi bekleyen şehir bisikleti sahipleri :)
Bizde hızlı tren bisiklet almıyor mu?


Maalesef hocam hızlı tren katlanır harici almıyor. Alsa da içeride hakikatten koyacak yer yok. Banliyö trenlerinde (şehir içi ulaşım) ise katlanır her zaman alınıyor. Büyük bisiklet yoğun saatler harici diyor.

1748897227874.png

Keşke Avrupa gibi olabilsek ama daha çok yolumuz var :) Hayaller Amsterdam (bisiklet konusunda başka şeyleri karıştırmayalım :koptum:) hayatlar Angara.
 
  • Beğen
Tepkiler: Joseph Cavalcanti
Maalesef hocam hızlı tren katlanır harici almıyor. Alsa da içeride hakikatten koyacak yer yok. Banliyö trenlerinde (şehir içi ulaşım) ise katlanır her zaman alınıyor. Büyük bisiklet yoğun saatler harici diyor.

327683 dosyayı görüntüle

Keşke Avrupa gibi olabilsek ama daha çok yolumuz var :) Hayaller Amsterdam (bisiklet konusunda başka şeyleri karıştırmayalım :koptum:) hayatlar Angara.
O yüzden ben bisikletsiz de olsam toplu taşımadan vazgeçtim Türkiyede, en fazla vapura biniyorum püfür püfür. Bisikleti arabaya atıp götürüyorum sahile. Avrupada da toplu taşımaya binip park derdiyle uğraşmıyorum. Hızlı adapte olurum :D
 
Katlanır önermemenizin sebebi jant ölçüsü ve vites olayı mı hocam? Açabilirseniz sevinirim.
Hocam o kiloyla katlanıra bulaşma bence de. Ben 85 kg yum 3 den fazla katlanirim oldu bunların içinde alba fold x de vardı carraro 121 de vardi. Eğer koyacak yer sıkıntısı cekmiyorsan hiç bulaşma katlanıra. Masrafı çok olur akordu sık bozulur, göbek erken dağılır birçok masraf açar. Ben Alba Explorer 19.2 ah eletrikli kullanıyorum son 4 yıldır. Tavsiye ederim. Kadro boyu 50 yalnız 1.80 üstü kullanıma küçük gelebilir. Ben uzun gidon boğazı ile çözdüm o sıkıntıyı.
 
  • Beğen
Tepkiler: mcanerg
O yüzden ben bisikletsiz de olsam toplu taşımadan vazgeçtim Türkiyede, en fazla vapura biniyorum püfür püfür. Bisikleti arabaya atıp götürüyorum sahile. Avrupada da toplu taşımaya binip park derdiyle uğraşmıyorum. Hızlı adapte olurum :D
Hocam sen milletin senelik kazandığı para kadar bağış yapan adamsın. Tabii ki toplu taşıma kullanmayacaksın, neler geçiyor aklından, yapma gözünü seveyim.

Napalım yani yaptığımız iyilikleri mi anlatalım? Merak ediyorsan söyleyim madem buradaki çoğu kişinin yıllık kazancı kadar yıllık bağış yapıyorum ben merak etme
 
Hocam sen milletin senelik kazandığı para kadar bağış yapan adamsın. Tabii ki toplu taşıma kullanmayacaksın, neler geçiyor aklından, yapma gözünü seveyim.
Sana bir şey sorayım o halde ama dürüst cevap ver lütfen; Arada beni rüyanda gördüğün oluyor mu?
 
  • Hahaha
Tepkiler: -Deniz-
Geri