Mazm
Daimi Üye
- Kayıt
- 27 Temmuz 2022
- Mesaj
- 335
- Tepki
- 495
- Yaş
- 34
- Şehir
- Ankara
- Başlangıç
- 1997—98
- Bisiklet
- Sedona
- Bisiklet türü
- Dağ bisikleti
Hocam 16-20 farkını en çok bozuk zemin, kilit taş gibi yollarda fark ediyorsunuz. Özellikle gidondaki vibrasyon çok yoruyor. Onun dışında jant küçükdükçe yokuş çıkma kabiliyeti, manevrası da artıyor ama tabi ruble dişli oranları kişisel performansınızla doğrudan alakalı.Ankarada yokuşu ciktiysan tamam 😀
16 inc kulanan arkadaslar 16 icin ne der acaba cok verimsiz mi 20.inc kiyasla
Hocam bence yokuş odaklıysanız flexi 116, 121 gibi modellere bakabilirsiniz, katlanırların aynakol - rubleler genelde görece uygun fiyatlı olduğu için buralarda da yükseltme yapabilirsiniz. Bu konuda başlık var fikir vermesi açısındanEn büyük sorun 3 bisiklette 11-32 ruble 52 yada 53 kaset kullanıyor, katlanır bisiklette küçük lastiklerle rampa çıkabilir miyimyada kızımı zorlar mı? Yaşadığımız yer rampalı bir yer bazı yerleri yarış bisikletimde en düşük viteste çıkmam gereken yerler oluyor 11-32 rubleli 36-52 kasetli bisikletim ile..
Diğer hususta aliminyum yerine chromoly kadro sanki çok daha keyifli gibi geliyor çok az kullanma imkanı bulduğum için, bisikletler de alim oldukça pahalı olduğu için fikirleriniz çok kıymetli
Katlanır bisiklet modifiyesinde uç noktalar...
Şahsi görüşüm katlanırda 1- katlanabilirlik, 2-hafiflik, 3-akıcılık, 4-yokuş çıkma olmalı.
Bence sizin listenin kazananı mu9 olur bu açıdan bakarsanız.
Ben kendime yeniden alacak olsam dahon mini, dahon mu9, dahon dash, bu üçünden birini alırım heralde