@Hasip Çehre
aytek teşekkür ederim ....yukardaki bilgiler teknik bilgiler gerçekten çok yerinde tespitlerdir ...söyleyecek ekleyecek bi durum söz konusu değil çünki açık açık herşey yazılmış.....evet herkezi gaza getirdim kendimide ama iyide oldu ...limitlerimizi gördük ......sele üstünde öğrenme durumundayız...
eğime göre hissederek vites değiştirme olayı bu zamanla bende oluştu artık ,,
evet ayakta çıkma olayı daha bi hız sağlamakta kişiye ayağa kalkmadan çıktım ....bisikletin kadrosu large olduğundan ayakta kontrol olayını bazen kaçırmaktayım ama bunada çalışmak lazım tabide malum dişler gitti ruble gitti hepten gebertmece olacak sistemi....
evet dünyaya baktığımızda gilberi yarış bisikleti ile offroadda göremedim cancellara gibi bi adam tekniğinde offroadda konuştu işin manyaklığı çatal ile offroada girmek saatte 65 km hız yapmak ki sarsıntıyı en aza indirgemek tabi bunları bilmek lazım tekniği ve de akıl çok önemli ve de tabi performans .....
gilber asfaltta konuşur ve en dik eğim 26 da canavardır .......dünyada bile bazı yarışcıları farklı etaplarda göremiyoruz her yiğidin yoğurt yiyişi farklı ..lens bisikletini offroada sokmam dedi sade bi amerikan vatandaşı olarak bu yarışı seyrederim dedi bence dünyanın en zor yarışı yol bisikleti ile 200 km llik etabta offroad toprağa girmek ve arnavut kaldırımlı yollara girmek bu manyaklık bunun ne olduğunu az buz anladım kartepenin son 5 km lik yolunda tabi iniştede 5 etti 10 km offroad yola çatalla girmek delilik kardeşim ..eller ,bilekler, beller ağrıdı tabi..
aytek teşekkür ederim ....yukardaki bilgiler teknik bilgiler gerçekten çok yerinde tespitlerdir ...söyleyecek ekleyecek bi durum söz konusu değil çünki açık açık herşey yazılmış.....evet herkezi gaza getirdim kendimide ama iyide oldu ...limitlerimizi gördük ......sele üstünde öğrenme durumundayız...
eğime göre hissederek vites değiştirme olayı bu zamanla bende oluştu artık ,,
evet ayakta çıkma olayı daha bi hız sağlamakta kişiye ayağa kalkmadan çıktım ....bisikletin kadrosu large olduğundan ayakta kontrol olayını bazen kaçırmaktayım ama bunada çalışmak lazım tabide malum dişler gitti ruble gitti hepten gebertmece olacak sistemi....
evet dünyaya baktığımızda gilberi yarış bisikleti ile offroadda göremedim cancellara gibi bi adam tekniğinde offroadda konuştu işin manyaklığı çatal ile offroada girmek saatte 65 km hız yapmak ki sarsıntıyı en aza indirgemek tabi bunları bilmek lazım tekniği ve de akıl çok önemli ve de tabi performans .....
gilber asfaltta konuşur ve en dik eğim 26 da canavardır .......dünyada bile bazı yarışcıları farklı etaplarda göremiyoruz her yiğidin yoğurt yiyişi farklı ..lens bisikletini offroada sokmam dedi sade bi amerikan vatandaşı olarak bu yarışı seyrederim dedi bence dünyanın en zor yarışı yol bisikleti ile 200 km llik etabta offroad toprağa girmek ve arnavut kaldırımlı yollara girmek bu manyaklık bunun ne olduğunu az buz anladım kartepenin son 5 km lik yolunda tabi iniştede 5 etti 10 km offroad yola çatalla girmek delilik kardeşim ..eller ,bilekler, beller ağrıdı tabi..


