Scudo Sports

Karbon kadrolar

corratec firmasını bu firmalar kadar iyimi bilemicem ömür boyu kadro garantiside yok bunlarda
 
Scudo
@tiryakioğlu

Yukarda bahsi geçen kadroların ağırlıkları 1000gr civarında ve büyük ihtimalle daha sağlamlar.
 
corrateclerin ömürbou garantisi var diye biliyorum(ilgi kaynagı delta bisiklet)
 
resim biraz büyük oldu ama neyse bu kadro nasıl sizce almaya değermi

(link)
 
@mustynk

aşadaki linkte kadronun farklı açılardan resmi var. jordansero'nun da dediği gibi arka çatal biraz dar ama kadro gerçekten göze çok hoş görünüyor.

(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: mustynk
arkadaşlar toplanmış olarak değilde böyle almak dahamı mantıklı yardımınızı istiyorum

kadro olarak bu modelin mavisini düşünüyorum
(link)
http://www.erdoganlarbisiklet.com/store/popup_image.php?pID=2345
 
Eğer maliyet açısından soruyorsan pek mantıklı değil. Yalnızca karbon kadroya 1650 euro para veriyorsun, üzerine çok az daha koyarak yine karbon kadrosu olan bir Scott Scale 35 alabilirsin.

Rüya bisiklet yapmak gibi bir düşüncen varsa olay değişiyor tabi :) Kadro tercihin çok yerinde olur, üst model bir teker seti ve XTR malzemelerle bisiklet eminimki inanılmaz görünür. Yalnız maşa tercihimi 2009 model bir Fox tan yana kullanırdım. Biliyorsun kaza yapman durumunda maşanın darbe alma ihtimali biraz yüksek. Karbon bacakları olan bir maşaya pek sıcak bakamıyorum. Tabi karar senin.
 
scatt 30 yada dedigim gibi giand alabilirim toplama degilde ajenta alsam elimde xtr vetis kolu xtr ön kaydırac xtr sgs var o acıdan hemen değiştirecem vites sisitemim var o halde mtıken xtr vites sistemi kullanılmamış bir bisiklet almam gerek peki ne alım scatt 30 mu yoksa giant xt yada slx düzülü bir modelinimi alım
 
Arkadaşlar bu kimsenin dikkatini çektimi bilmiyorum ama karbon kadrolarda v fren seçeneği giderek ortadan kalkıyor bence böyle büyük firmaların tüketicilere her yönde hitap etmesi gerekli
 
@hansss

kesinlikle hatılıyorum çok haklısınız 1500 euro ya kadro al ama v fren ile kullanama
 
bence disk fren sistemi verimi ve güçleri sayesinde aynı zaman da görsel açidan tamamlayıcı unsur olduğundan bu en üst seviye kadrolarda v-fren sistemini tercih etmiyo olabilirler . tabiki disk fren yerine v-freni tercih edenlerde olabilir buda sadece hafiflik içindir bence
 
Bunlar gibi çok hafif kadrolarda v-fren tercihinin olmaması öncelikle şuna bağlıdır ;

Vfren sistemi fren yapıldığı zaman pivot bölgesini oldukça zorlamaktadır... Bunu özellikle Al kadrolarda da görebilirsiniz ve bu durum karbon kadrolarda da aynı şekildedir...

Yeni nesil kadrolarda ise dikey esneme ince borular ile kolaylıkla sağlanabilirken yanal esneme sağlanamayabilir. Bunu sağlamak için güçlendirme yapmak ve pivot koymak ekstra ağırlık demek...

Disk fren ise zaten drop out kısmına bağlı olduğu için karbon bölüme yük bindirme durumu çok daha azdır...
 
tabiki mantıklısı ve doğrusu budur bende niçin v-fren kullanmazlar denilince direk aklıma onlar gelmişti:D tek sebepte hasan arkadaşımızın söledikleridir
 
  • Beğen
Tepkiler: xc_uci
bence bu seçeneklerin arasına merida carbon kadroyuda eklemelisin. o da 1100 gr civarı bir ağırlığa sahip ve 1250 euro satılıyordu bildiğim kadarıyla.
 
1200 eu civarına ayrıca Cannondale Taurine ve Corratec Revolution Team karbon kadroları da alınabiliyor.
 
Ama Taurine aldığınız zaman BB30 aynakol ve 1.5" alın boruna göre amortisör bulmanız gerekiryor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Güney Tuncer
Ve ek olarak o kadroya yakışacak amortisör bir lefty olacağı için bir de lefty amortisör uyumlu göbek gerekecektir
 
Geri