SerdarCYCoo2Bursa
Jiroskopik Kararlılık
- Kayıt
- 4 Nisan 2021
- Mesaj
- 1.244
- Tepki
- 3.301
- Yaş
- 34
- Şehir
- Bursa
- İsim
- Serdar
- Başlangıç
- 2009—10
- Bisiklet
- Pinarello
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Herkese keyifli forumlar... 3 aydır eksik parçalarını beklediğim kadroma kavuştum. 3 yıldır neyin ne olduğunun / olmadığının farkında olacak kadar tecrübem oldu bisiklet konusunda. Gerek forumdan istifade ettiklerim gerekse de yakın çevremden abilerim kardeşlerim yol yordam gösterdi.. Çok konuşuldu, çok anlatıldı.. Pek çok spekülasyon oldu, oluyor da.. Velhasıl, 2-3 yıldır kompenentler ve jant olarak denemek için irtibatta kaldığım firmadan, kadro da sipariş ettim. Kadro, taiwan dan ithal.. T1100 Örüm.. 56 kadro
Çok uzatmayacağım, kadroya ait kabaca görseller atacağım. 1 haftadır toplanmış bir halde ve 2-3 gündür sürüyorum. Toplamda 200-220km oldu. Herşey hakkında konuşmak için şuan erken belki de ancak, Buralarda yokuş çıkmak, inmek, düzde, tümsekli yolda denedim. Sprintte denedim. Kesinlikle esneme, çatlama, kırılma vs olmadı. Elbette henüz alışma sürecindeyim ve çok çok agresif kullanmadım ama kadroya verilen komutları hemen harekete dönüştürüyor..Kadroda vites grup seti sram red 22 var. (11/32 53/39). 2 suluk kafesi karbon, yol bilgisayarı ve sele aparatları karbon. Frenler 160 mm diskli, göbek merkezinden müdahaleli hidrolik pro marka, Pedallar, Look leo blade seramik karbon, iç lastikler schwalbe, jant telleri sapim cx-ray aero, dış lastikler de michelin allseason 700x28. Jant şeridi continental. Jantlar, yine kadroyu edindiğim firmadan aldım, zipp Nsw 454.. Gidon bandı fizik tempo.. Sele toseek titanyum raylı. Jant göbekleri novatec D791.. Şu an bisiklet 7,91kg..
Bütçem olursa bile nedense elektronik bir grup sete geçmeyi şuan düşünmüyorum. Aslında mevzunun dişliler ve onu çevirebilme olduğunu düşünüyorum. Onun dışında arayışta olduğum, quarq göbekten güç ölçer istiyorum. Ve bu arada da sulukları değiştirebilirim..
Bisiklet kabaca bu şekilde arkadaşlar.. Eğer merak edilen konular var ise, özelden ulaşabilirsiniz.. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim..
Çok uzatmayacağım, kadroya ait kabaca görseller atacağım. 1 haftadır toplanmış bir halde ve 2-3 gündür sürüyorum. Toplamda 200-220km oldu. Herşey hakkında konuşmak için şuan erken belki de ancak, Buralarda yokuş çıkmak, inmek, düzde, tümsekli yolda denedim. Sprintte denedim. Kesinlikle esneme, çatlama, kırılma vs olmadı. Elbette henüz alışma sürecindeyim ve çok çok agresif kullanmadım ama kadroya verilen komutları hemen harekete dönüştürüyor..Kadroda vites grup seti sram red 22 var. (11/32 53/39). 2 suluk kafesi karbon, yol bilgisayarı ve sele aparatları karbon. Frenler 160 mm diskli, göbek merkezinden müdahaleli hidrolik pro marka, Pedallar, Look leo blade seramik karbon, iç lastikler schwalbe, jant telleri sapim cx-ray aero, dış lastikler de michelin allseason 700x28. Jant şeridi continental. Jantlar, yine kadroyu edindiğim firmadan aldım, zipp Nsw 454.. Gidon bandı fizik tempo.. Sele toseek titanyum raylı. Jant göbekleri novatec D791.. Şu an bisiklet 7,91kg..
Bütçem olursa bile nedense elektronik bir grup sete geçmeyi şuan düşünmüyorum. Aslında mevzunun dişliler ve onu çevirebilme olduğunu düşünüyorum. Onun dışında arayışta olduğum, quarq göbekten güç ölçer istiyorum. Ve bu arada da sulukları değiştirebilirim..
Bisiklet kabaca bu şekilde arkadaşlar.. Eğer merak edilen konular var ise, özelden ulaşabilirsiniz.. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim..