Scudo Sports

Kadro mu, donanım mı?

@appendix
Hocam mevzu gitmesi,stabil çalışması ise evet. Ama mevcu akışkanlık ve hız ise istersen en otomatik vites tak ama işleyen ortalama setli bir alüminyum veya karbon kadronun avantajını bulamayız.
Bende niye bu karbona takıldım anlamıyorum.:DHep bu km sayacı,hız merakı ve her şeyi bisikletin ağırlığına bağlama mevzusundan bunlar bak.:p
 
  • Beğen
Tepkiler: appendix
Scudo
Bilgisayar ile ugrasanlara sorsak; anakart mi? Ram, ekran kartı hdd mi ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Serrchi
4 aylık bir Specialized Roubaix kullanıcısı olarak 'elbette kadro' derim.
 
@Bisiklet Muptelasi
Odenen Miktar bu kadar yuksekse kimse sana donanim demez zaten ... 2 binliraya roubaix vardida bizmi triban 500 alin dedik :tskler:

@Çağdaş78
Cok farkli konular . Cevabi ne icin bilgisayar istiyorsun ? olurdu.
 
@Çağdaş78
Hocam arkadaşın sorusunu tam olarak o değil. Elinizde halihazırda bir bisiklet var diyelim. Size seçenek veriliyor. Ya en iyi donanımları alabileceksiniz ya da en iyi kadroyu. Hangisini seçerdiniz diyor, benim anladığım.
Sizin cevabınız üzerinden şöyle söyleyim : ANAKART.
isterse elinizde, son teknoloji işlemci olsun. Anakartın desteklemezse kullanamazsın. Anakartın dd3 ise dd4 rami takamazsın. Anakartın eskiyse,o yeni donanımlar için bir risk vardır gibi...
 
  • Beğen
Tepkiler: Çağdaş78
@Raptor8

Büyük fark yaratan kısım dişliler. Donanım yükseldikçe performansa yönelik dişliler kullanabiliyorsun. Ama bir tourney sette bunu yapamıyorsun. Sonrası da vites geçişleri falan. Ne kadar iyi ayar yapsan da düşük donanım illa ki o ayarı kaçırıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: -Skynet-
@mariokaldatoBisikletine talibim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@emre64
Tourney set kullanıyorum,zincir atması,vites geçiş problemlerini sadece iyi ayar yapmadığım zamanlarda yaşıyorum. Oturup temiz bir ayar çektiğim sürece böyle bir sorun yaşadığımı hatırlamıyorum.Ama kadro demir bende, bu kadroya isterse XTR set takayım Tourney sete sahip olan alüminyum, karbon, titanyum bisiklette elde edeceğim performans ve hızı elde edemem.(Dişli sayıcıları aynı kabul edelirse(gerçi dişli sayısı yüksek ama çift amortisörlü çelik bisiklet ile dişli sayısı bundan az düşük titanyum bisikletle bir kıyaslama yapılsa sonuçları tartışılabilir)
 
@Raptor8

Karbonu, titanyumu çok abartıyorsunuz :D Ne diyeyim, karbon bisiklete 7 vitesli tourney set takıp kullanın o zaman.
 
@emre64
İmkan olsa kullanırım,hiç acımam. Hatta kullanmadığınız karbon kadronuz varsa bana verebilirsiniz. :D Şaka bir yana karbon meraklısı değilim,gidipte titanyuma dünyanın parasını verecek bir aktivitem yok. Ama bana böyle bir teklifte gelseler, önceliğim kadrodan yana olur. Çünkü,ortalama bir set az çok işimizi görür ama ortalama bir kadro her yerde elinizi ayağınızı bağlar. Arkadaşta çift amortisörlü mtb var.İt ölüsü gibi, sen buna en iyi seti bile dizsen verim alamazsın.(Ağırlığı baz alıp,akışkanlık üzerinden bahsetiyorum) Ama bir alüminyum kadro ve ortalamanın biraz üzerindeki bir seti sana daha iyi akışkanlık sunar. Ama en iyisi nedir dersen, ikisininde ortasına fiyat performans ürünlerine sahip olmak.İki klasmanda birbirinin tamamlayıcısı. Bunda ben iyi bir kadronun ileriye yönelik daha iyi yatırım olacağını düşünürüm...
 
  • Beğen
Tepkiler: Çağdaş78
@burakncn
Butceni cok asar bu baskan biz sana mis gbi mosso legarda alalim duz maşali
 
  • Beğen
Tepkiler: Serrchi ve Şeffaf
@Raptor8

Çift amortisörlü market bisikletlerini bisiklet kategorisine sokmamıştım açıkçası :D Bahsettiğim, 14 kilo civarındaki mtb'lerin tek amortisörlü alüminyum kadroları. Zaten o market bisikletlerindeki kadrolardan hiçbir şey çıkmaz. Ama ortalama bir alüminyum kadroda imkanım varsa hiçbir güç bana tourney kullandıramaz. (İmkanım olmadığı için kullanıyorum, yaza belki değiştirme imkanım olur :D )
 
  • Beğen
Tepkiler: -Skynet-
Iki tip insan var bu islerde ;
1. Torneyi ölümüne savunanlar.
2. Torneyden ölümüne nefret edenler :D
Hic gerek yok bunlara. Bende 1 sene kullandim. Ama artik 11 li , 12 li setlerin cikmasiyla 9 lu 10 ve 8 li setler bile cok uyguna bulunabilirken torneyde israrci olmamak lazim :D

Bakin bu bisikletin kadrosu 1995 model ve celik. Biz buna 3x9 shimano xt set taktik ve tur bisikleti yaptik. Set bize komple 450 liraya geldi. Ve makina ham hali ile 10 kilo geliyor. Bagaj ivir zivir 12 kilo su an ama hem hafif hem hizli bir tur bisikleti oldu. Cokda seyapmayin yani :D
Ha kadro dandik mi? Kesinlikle birinci sinif el isciligiyle uretilmis bir celik mtb kadrosu ve 1994 dunya sampiyonlugu almis bir model.
30705145_1813091952067519_1478096562373525504_o.jpg

2017-11-08_18-33-15_HDR.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: appendix ve emre64
bu hareketler hep tüketime teşvik hareketleri.bisiklet ideal bir ulaşım aracı mıdır, değildir.hobi ve spor amacıyla kullanılır ve şirketler bu hobiyi canlı tutabilmek için bir yenilik çıkarmak zorundadır ve sakallı bir amcam ile bu komponenti aldığında özgürlüğü de satın alabildiğini satar ya da kadro değişimi ile sagan falan olursun uçarsın kaçarsın.bisiklete fazladan anlamlar yüklemenin alemi yok, kondüsyonun oranında sana karşılık verir."market bisikleti" tabiri kullanırken şekli bisiklete benzeyip işlevi bisikletten uzak aletleri kastettiğimizi düşünerek örnek alınmaması gereken aletler olduğunu düşünüyorum.yazdıklarım kişisel fikirlerimdir.
 
@mariokaldatoAh ulan ah, Mercedes'in ne arabasını alabiliyorum ne bisikletini. O bir yıldız. Her yıldız gibi ulaşılması imkansız. This is star. Ajda Pekkan'da bir yıldız, süper star. O da ulaşılması zor, imkansız bir yıldız. O halde Ajda Pekkan Mercedes gibi kadındır.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@burakncn
Yok kanka benimki Ajdar tarzi hiper star :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Şeffaf
Donanım derim ,yani set
 
  • Beğen
Tepkiler: emre64
Geri