Scudo Sports

Kadınlardan çok erkekler için

Her ülkede ve toplumda kötülük ve kötü insanlar vardır ama bu tür insanlar toplum tarafından dışlanırlar, beni asıl korkutan şey bu ülkede insanlar kötülüğe hayranlık duymaya başladılar,işte bu toplumsal bir gaflet uykusudur, gidişat iyi değil @Raşit S türklerin müslüman olmadan önceki halini anlatmışsın artık geçmiş olsun
 
Scudo
@Fırat Y.

tecavüz için geçerli sebep aramak nedir ? yanlış hatırlamıyorsam cübbeli ahmet hocaydı... onu dinleyen bir arkadaşım vardı işteyken. dışarı versene sesi derdim. bakalım o neler diyor diye. farklı inançların düşüncelerini bilmek isterim ki kendiminkini de sorgulayabileyim. orada "cennete girmek bedava cehenneme girmek pahalı" demişti. doğru demişti gerçekten. baktğın zaman günahlar para harcayarak yapılıyor, güç kullanıp yorularak. cennete girmek için para harcamana gerek yok islamiyette :) müslümanım diyenler sadece bunu uygulasa yeter :)) din mevzularına çok girdim. konudan epey uzaklaşacağız. kısace bütün inançlar insana iyiliği tembih eder. iyilik için çalışmasını öğütler. yazılı ya da yazısız dinlerin, inançların hepsi.
 
@Raşit S

Kendinize göre güzel bir açıklama yapmışsınız tebrik ederim. Şimdi ben size yeni bir ufuk açayım ister ona bakın ister bakmayın tercih sizin. Benim lügatimde Türk, Arap, Çerkez, Laz, Abazha,Kazak,Arnavut,Boşnak,Kıpti,Tuareg,Magribi,Habeşi,Farisi,berberi diye bir kavram yok. Benim lügatimde dünya ikiye ayrılır, Müslümanlar ve diğerleri. Irk peşinde koşan, ırkları belirli özellikleriyle diğerlerinden üstün görmeye çalışan ve göstermeye çalışan zavallılıktan başka bir şey yapamaz. Siz Türklük'ten bahsetmişsiniz ben Anadolu coğrafyasında Türklük adı altında bir siyaset izlendiğini tarihte Ziya Gökalp'e kadar görmüyorum, siz biliyorsanız buyurun bana anlatın sizi dinleyeceğim, ki Ziya Gökalp'ın ne yaptığı ortadadır. Ne kadar etkili olduğuda. Size küçük bir örnek veriyim bu topraklarla ilgili, İstanbul ismi bu topraklar üzerinden 18 nci yüzyılın sonunda kullanılmaya başlandı. Çünkü merkezi güç kendine o kadar çok güveniyordu ki İstanbul'a Konstantiniyye demekte bir beis görmemişti.

Eğer siyasi bir Türk kavramından bahsediyor iseniz, Kazaklar gibi maşa olmuş bir devletin, parayla milletin evini yakıp, karısına kızına tecavüz eden, paralı askerlik yapmış bir milletin Türk'lüğünden bahsedeceksiniz orada duracaksınız. Herkes boyu kadar konuşacak burada. Kazakistan'da polislere silah verilmediğini bilen, insanlardan rüşvet almak için evlerine kadar gelen bir milletten bahsediyorsunuz. Size Kazakların dünya savaşlarında neler yaptığını anlatsam mideniz bulanır. Bunlar belgeli ve yaşanmış olaylardır. Ondan öncesine dair ise biraz Clausewitz okuyun. Şimdi kalkmış anaerkil toplum Türklüğün hasıdır diye konuşuyorsunuz. Bu topraklar anaerkil düzeni Hititler döneminde terk etti. Ondan sonra gelen hiçbir Oğuz boyunda bunun izine rastlanmaz. Azıcık konuşacaksanız, kulaktan dolma bilgilerle değil, öğrenerek konuşacaksınız. Kazaklarla ilgili Türklüğün mihenk noktasıdır veya onlar Türklük geleneğini devam ettiriyor diyene çok gülerler. Lütfen konuşmadan önce okuyun, öğrenin.

Hitit dönemi Anadolu'da anaerkil izler, bu tez sizi bilgilendirebilir.
(link)

Carl von Clausewitz - Savaş üzerine
(link)

Mitra dini üzerine yazılmış bir tez ( Anaerkil düzenin kaynaklarına dair bilgi verir )
(link)
 
Dünyayı müslümanlar ve diğerleri diye ayıran birisiyle tartışmaya mı gireyim şimdi? Bu hoş olmaz, zira ben pozitif ateistim.
Siz okuduklarınıza inanın, ben yaşayıp gördüklerime.
 
İnsanoğlu özünde hiçbir şeye ayrılmaz; ikiye üçe ayıranlar, kendi görüşlerini tek doğru kabul edip, kendi gibi düşünmeyenleri görmezden gelenlerdir. İnsanın önce kendisini sorgulaması gerekiyor. Beni bugüne kadar farkında olmadan kimler şartlandırdı? Ben çevremdeki tüm etkilerden, alışkanlıklarımdan uzak durup (inançlarım, yetiştirilme tarzım ve hemen herşey), kendi başıma hayatı sorguladığım zaman, geçmişten gelen doğrularımda bir şüphe duyuyor muyum? Buna bakmam gerekir. Vicdanım en ufak bir şüphe duyuyorsa, buradan yola çıkmam lazım.
 
Konudan bağımsız olacak ama düzeltme ihtiyacı duydum.

Ukrayna Kazakları ile Kazakistan Kazakları arasında bir karışıklık olmuş sanırım.

Rus Çarı'na bağlı olarak paralı askerlik yapan Kazaklar bugünkü Ukrayna'nın Dinyeper - Dinyester bölgesinde yerleşik vahşi, savaşçı bir kavim olan Don Kazakları ve Zaporojya Kazakları'dır. (İngilizcesi Cossacks, Rusçası Donskiye Kazaki)

İkinci dünya savaşı'na katılanlar da bu Kazaklardır:

(link)

Raşit Abi'nin bahsettiği ise Kazakistan Kazaklarıdır ki biri Ortodoks / Slav, diğeri ise Müslüman Türk / Tatar kökenli bambaşka iki halktır.

Ayrıca, tarihsel olarak da Ukrayna kazakları, Lehistan ve Osmanlı'nın ezeli düşmanlarıdırlar, Kazakların Lehistan ile olan çekişmelerini anlatan Henryk Sienkiewicz'in Ateş ve Kılıç'ı harika bir kitaptır, ve tabi ki Gogol'un Taras Bulba'sını da anmadan geçmek olmaz.

@Atilla Gobel
 
  • Beğen
Tepkiler: suat akman
Kardeşim öncelikle bu gönülden desteğin için seni tebrik ederim ama bağzı arkadaşlarımızında bahsettiği gibi her şehrimizide destek göremez çünkü geri
Kafalı insan çok mazallah bunlar travestileri destekliyor çocuklarımızı şunlardan koruyalım dese kötü tepki alırız şayet alevi yütüşüyünede bunlar pkk lı diyr taşlamdıklarına malesef şahit olduk ama büyük şehirlerimizde bu yapılabilirse tv lerden filan izleyen insanlarımız daha objektif bakabilirler diye düşünüyorum
 
@Gün A. Bilgiler için teşekkürler fakat benim anlatmak istediğim anaerkil bir toplum yapısıyla özdeşleştirilmesinde yapılan hatalardır. Kazakların yapısına lütufta bulunarak anaerkil bir düzenin son temsilcisi ilan edip buna vurguda bulunmak doğru değil. Ayrıca diğer ırklara saldırgan bir tutum sergilemenin de hiçbir manası yok. Cossacks hakkında bilgim var tekrarlar için ayrıca teşekkür ederim. Fakat bu onların Kazak olduğu gerçeğini değiştirmez bunu da @Raşit S mentalitesine atıfta bulunarak söylüyorum. Sanırım ne demek istediğim çok net anlaşılmıştır.

Ayrıca @Raşit S 'in "Türkler anaerkildir" vurgusuna karşılık olarak Sümerleri gösteriyorsa onu bilemem. Olmadı Etrüskler veya İskitlere gider sonra, eğer Sümer'den sonra anaerkil bir toplum şeması var ise Türk boylarında buyursun bana anlatsın dinlicem. Hayır hangi akademik araştırmada görmüşte yazıyor veya nereden kaynak gösteriyor bilemiyorum.

Birde üstü kapalı şekilde başka bir ırktan tiksinç diye bahsediyor. Kim veriyor ki ona bu hakkı ? Tiksinç olan kendisinin zihni olmasın sakın. O yüzden yazmadan, konuşmadan evvel biraz düşüneceksin. Düşmanlık yapmak veya birilerini aşağılamanın, ötekileştirmenin kimseye faydası yok bu dünyada.
 
@Kürşat Tanır

yorumlardan sonra anladım ki gereksiz, boş bir fikir. hala din mevzuları, ırk mevzularını konuşuyoruz.
23 yaşım. yaşımdan daha olgunum ama bundan sonra sanırım ben de "hayatta böyle şeyler olur" işte bakışıyla yaşayacağım. her ne kadar buna karşı kendi çapımda savaş versem de beni de alt edecek bu toplum :) sorgulamaktan kaçıp sadece hayıflanmak için haber izleyeceğim "onu benim elime verecekler var ya..." deyip duracağım. mutlu da olabilirim o şekilde :D içimdeki huzursuzluk da gider, insanlığa bakıp huzursuz olmam.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kürşatt
@Şevket Akça Hocam elbette mücadele vereceğiz ama verdiğimiz mücadele bulunduğumuz toplumun kabulünü hiç mi almamalı. Bence bulunduğumuz toplumdan destek almak sorunların farkındalık ve çözümünde en önemli noktalardan biri. Mevzu esasen derininde din ve ırk gibi olabilir ama bulunduğumuz toplumun gerçekleri var. Toplumdan destek almalıyızki toplumda da farkındalık oluşturalım. Yoksa ben de deliyim ve topluma ters giden bir adamım ama deli olmak böyle olayları çözmenin aksine daha da düğümleneceğine inanıyorum:)

Sadece hayıflanma olayına ben de karşıyım kesinlikle. Tepkisiz de olmamak lazım.
 
@Raşit S

@Raşit S,


@Raşit S İstediğiniz olun veya olmayın dil uzatıyorsanız bazı şeylere götürülerine katlanmak veya zevk almak zorundasınız anlatabiliyor muyum ? Bende sizin yerinizde olsam bilmediğimden tartışamazdım bu konuları, bilmeden ortalıkta konuşmak kolay. Bana cevap vermemeniz kişisel fikrim nedeniyle ise siz ancak ve ancak boş kelime oyunu yapıyorsunuz demektir. Çünkü konunun benim teolojik görüşümle alakası hiç yok.

Benim görüşüme bakarak cevap vermekten kaçınmayın çünkü, cevap vereceğiniz hususun benim görüşümle hiçbir alakası olmayan bir tezle alakalı olduğunu biliyorsunuz, eğer gücünüz varsa kanıtlanmış akademik verilerle cevap verin ve bende sizi can kulağı ile dinleyeyim. Ama yok ben pozitif ateistim diyorsan o zaman benden bir farkın kalmıyor, bu durumda senin şu yukarıdaki alıntınla beraber eşit oluyoruz, çünkü benim için dünya ikiye ayrılıyor demiştim sen ise ben kendimden başkasını tanımam diyerek tartışmaktan beri duruyorsun ve kendi inancının fikri dünyanın yapmanı istediği şeyi yani inandığını yapıyorsun. Birde bunu ateizmle taçlandırıyorsun komik değil mi sence ?

Şimdi gelelim asıl benim görüşüme, tekrar olarak ırklara hakaret etme gücünü kimse vermiyor size, "siz ateistler" diye cümleye başladığımı gördünüz mü hiç ? Başlamam niye biliyor musunuz gün gelip Müslüman olma ihtimaliniz var fakat sizde bu hassasiyet olmadığı için "tiksinç" kelimesini rahatlıkla kullanabiliyorsunuz. Tiksinç olan şey bulanmış zihniniz, size acil şifalar dilerim.
 
@Şevket Akça Maalesef insanlik olarak birbirimizi, haklarimizi ve sosyal yasam standartlarimizi INSAN kavramini kabullenerek olusturamadigimiz ve bu sekilde surduremedigimiz surece sorunlar devam edecek.

Insanlar birbirini cinsiyet, ırk, din, dil, diger insanlari etkilemeyecek sekildeki yasam ve cinsel tercihlerine gore yargiladigi surece bu sorunlarin cozulmesi imkansiz. Varolan sorunlarinsa artmasi ve ilk cumlede bahsedilen sinifsal tercihlere gore halef - selef olarak sinifsal topluluklarin karsi karsiya gelmeleri kacinilmaz!

Insan olmayi ogrenemedikce farkliliklara saygi duyamayacak, temel noktalara odaklanamayacak, fikir veya sosyo-kulturel etkilerle ayriliga dusup catisarak insanliktan cikmaya devam edecegiz :(
 
Irkçılık Forumda serbest herhalde?
 
@Şevket Akça
Kardeşim ben korkak değilim diğer arkadaşlarımda eminim değildir ben zaten yurt dışında yaşıyorum (ırak) istesemde destek veremem ama yaşadığım şehirden baz alarak bunun mümkün olmayacağını anlatmaya çalıştım sonuçta herkez istanbul ankara izmir antalya gibi büyükşehirlerde yaşamıyor daha kırsal şehirlerde yaşayan insanlar çoğunlukta ve yaşadığımız şehrin nabzını bildiğimiz için bundan çekinileceğini çok iyi biliyorum yanı şu anda ıraktayım sence bu dediğini yapsam insanlar nasıl tepki verir bi düşün
 
  • Beğen
Tepkiler: sarkihalindekal
@sarkihalindekal

uykucu bir toplumu suyuna giderek uyandıramazsın ki. yapıştırırsın suyu, uyanır. toplum uyanana kadar çok can gider yoksa. bundan önce de küçük kızlar evlendiriliyor, tacize ve tecavüze uğruyor, ölüyordu. aynı şekilde erkekler de. amaç insana verilmeyen değeri değiştirmek. insanlığı uyandırmak.
 
@Şevket Akça Ben de aksini iddia etmiyorum kesinlikle. Etek giyenlere de kızmıyorum asla , hatta gönülden destekliyorum. Niyetlerini biliyorum çünkü.
 
@Kürşat Tanır konuda biraz eteğe fazla mı takıldık :))

amacım bizim de (sonuçta bir topluluk sayılırız. sürekli sohbet ve iletişim halindeyiz) bir tepki göstermemiz gerektiğini vurgulamaktı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kürşatt
@Kürşat Tanır Demek istediğimi farklı bir pencereden anlatmışsınız:) Bu arada Diyarbakırlı ağabeylerimiz kadın peruğu takmışlar ve poz vermişler ama onların şuan Diyarbakır'da neler yaşadığını merak ettim:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Kürşatt
Geri