Scudo Sports

İstanbul yol bisiklet grubu

ant kardeşim başın sağolsun,kalanlara allahtan sabır dilerim:(
 
  • Beğen
Tepkiler: ANT OZAMAN
Scudo
Muhammed'e uğramıştım bugün,saatler alındığı için, 9'da çıkmaya devam ederiz benzeri bir şey söyledi.
 
Ant basın saolsun allah gerıde kalanlara sabırlar versın.
 
arkadaşlar hafta sonu yokum,burağın sınavı var,gelemem,malum dükkan işi

ayrıca,şimdilik saat 9 çıkış devam ediyor,profların bilgisine
 
12:44CYCLING
CYCLING: Planet Armstrong - Exciting show following Lance Armstrong for a second season. Planet Armstrong will be everywhere Lance Armstrong is riding, with a 5-minute show (broadcast in the evening) after each race and a 13-minute Best Of (each month), including some fresh news. (17min)

13:00CYCLING
CYCLING: Tour of Flanders, Belgium - (240min)

Yuakrıda yazılı olan Eurosport saatıne 1 saat eklersenız bızımsaatımız olucaktır:in:
 
Adam düz yolda gider gibi arnavut kaldırımlı rampayı üstelik oturarak yüz ifadesi milim değişmeden tırmandı. Ne demeli?! Helal sana Cancellara! :winkenlux
 
  • Beğen
Tepkiler: hız ve Alp Aslan
Ben o rampayı kaçırdım ama daha önceki ayağı yere değen bisikleti eline alıp çıkar denilen tırmanmayı izledim hem müthiş hemde yarışanlar için acı verici idi.
 
  • Beğen
Tepkiler: hız ve elif inci
bizdede iyi bisikletçiler var ama sektörler işe yaramaz adamlar hala daha bisikleti ciddiye almıyorlar bizden dünya çapında şampiyonlukları olan bisikletçiler çıkmalı olayda budur zaten hergün yatıyoruz ondan sonra gevur yapıyor biz bakıyoruz bu kadermi ben kadere inanmam esas en büyük cahillik kaderciliğin üzerine yatıp tenbellik yapmak galatasaray uefa kupasını aldığı zaman havalara uçtuk bütün türkiye inledi devleri devirdik hacisi prekazisi hakan şükürü sonra ne oldu balon gibi söndük

:boese157: :boese157: :boese157:
 
Bizde o seviyede bisikletçi şu an için yok olamazda en önemli sebep maddiyat vegelecek kaygısı bana göre sporcu adına tabii pek çok açıdan sporcunun yetişmesini sağlıycak altyapı yok adamların bu işi meslek olarak görüp bu kadar iyi yapmasında çok fazla etken var özel diyetisyenin verdiği beslenme programları masörleriydi antenörleriydi her türlü donanım desteğiydi senelik kazandığı milyon dolarlar nasıl yapmasınki ayrıca yurt dışında spor çok erken yaşta topluma aşılanıyo okullardaki beden eğitimi dersleri burdaki gibi çocuklara topu verip gndermekten ibaret değil genetik faktörler ve sayamadığım bi sürü şey var kısacası bi gelişme var ama yeterli değil bana göre umarım bir gün başa güreşen milli sporcularımızı görürüz
 
Bunlardan hıc bısııı olmaz sporun basında olanda anlamıyo anlayanıda yanında tutmuyo kı hıc kımse bıseylere uyanmasın dıye C.Baskanlıgı turu yapılıyo TV dakı o trt spıkerı bısıkletten bır haber hadı onuda bırak yanındakı beyfendı bısıklet adına herseyı konusmayı yapıyor zart dıye lafarasına gıren spıker koyundan hayvancılıktan bahsedıyor:D (Sankı hayvancılıkta 1 numarayız ya etın kılosuda cabası:D )Yaws arkadas son 3 senedır Alanya harıc butun etap fınıshlerı parke yolda bıtıyor barı ara yollar stablıze ona eyvallah dedıkde ınsan son 5km ye barı asfalt dok barıde hem adamlar ıstedıklerını yapsınlar hemde seyırcı gorsel solen yasasın :D Bu sene cok sukur bır prolouge etap yaptılar yaptılar ama ITT showdur güç gösterisidir en prestıjlı yarıs olan TDF de bıle ITT si ve yokusu saglam olan alır sarı mayoyu bızde ITT ıcın secılen parkur ılla Ayasofyanın dıbınden gecırıcen ya sporcuları o bozuk parke yollara sokarlar mılletı mıllet 100 yılı askın turlar duzenlıyor kalelerın ne dıbınden gecırıyor nede satoların ıcınden gecırıyorlar peletonu bence en ıyı ulke tanıtımı spordur ama onemlı olan bence o tanıtımı layıkıyla yapabılmek tır marıfet
 
Makara Cevırme ve Yol Konsantrasyonu

--------------------------------------------------------------------------------

TURUMUZA KATILAN VE KATILACAK OLAN ARKADAŞLARIN DİKKATİNE!

Konu:Makara Cevırme ve Yol Konsantrasyonu


1)Esas olan belirlenen tempoda bireylerın gücünden istifade ederek daha uzun ve daha rahat bırsekılde mesafeyı katedmektir

2)Teklı yada ıkılı dızılımde önde olan sürücü yada sürücüler km. saatınde belırlı olan tempo hızını sabıt tutmalıdırlar.(Örnk:30km tempoyu fazla yukarı yada asağı düsürmemek sartıyla sabıt tutma gıbı)

3)Öndekı sürücü yada sürücüler yolun durumunu gruba ısaretlerle yada pozısyona gore seslı uyarı olarak her hangı bır kazaya mahal vermemek ıcın önceden belırtmelıdır.(Örnek:Çukurlar,mazgallar,kırık cam parçaları, yol calısmaları,yol kenarına parketmıs araclar vs. vs. vs.)NOT:5-6mt KALA BUNLARI GÖSTERMENİN HİÇ BİR ANLAMI OLAMAYACAKTIR.

4)Özellıkle ıkılı dızılımde yol calısması(Beledıye,İgdas,Tck,vs. kamu kurulusları)olan yerlerde veya sağ serıtte ağır ılerleyen tasıtları gecerken fermuar(koprü yolu katılımlarında polıs ekıplerının uyguladıgı gıbı)sıstemı uygulanarak teklı sıraya gecıp,bölgeden gecıldıkten sonra tekrar ıkılı dızılıme gecılmelıdır.iKİLİ VE TEKLİ DİZİLİM GEÇİŞ ŞEMALARI AŞADIDAKİ GİBİDİR;


İkili Dizilim


Tekli Dizilim

5)Seyir esnasında tekli yada ikili dizilimde arkadan gelen sürücüler, önünde giden sürücünün lastiğinin yarım boy gerisinde(bu önde gidenin riskli hareketleri olursa durum dahilinde değişebilir) ve aynı hizada elleri frende olarak dikkatli bir şekilde takip etmelidir.

6) İkili dizilimde önde grup liderliği yapan sürücüler değişim vakti geldiğinde (değişim olayında süre yoktur sürücülerin mukavemetine göre değişkenlik gösterebilir) sürücüler kendi tempolarını çok az bir değerde yükselterek sağ taraftaki sağa soldaki de sola açılarak arkadan gelenlerin yolunu açacak şekilde ve işaret doğrultusunda ayrılır.Ayrılma işlemi bittikten sonra pedal çevirmeyi ta ki arkadan gelen gurubu ortalayıncaya kadar bırakır ve tekrar pedal çevirmeye başlayarak gurubun temposuna ayak uydurarak gurubun en arkasına yerleşirler. Bu olayın genel tabirde bilinen ismi MAKARA ÇEVİRME’dir



İkili Dizilimde Değişim

7) Değişim bittikten sonra arkadan gelen sürücüler biraz önce değişim yapan sürücülerin bıraktığı tempoyu yükseltmeden devam eder.(Örnek; 30km/h hızla ilerlerken değişim oluyorsa arkadan gelen sürücüler bu tempoyu düşürmeden ya da yükseltmeden devam ederler Aksi durumda gurup bölünebileceği gibi anlaşmazsızlıklarda ortaya çıkacaktır.)

8) Tekli dizilimde de önde giden lider sürücü değişim vakti geldiğinde gurubun temposunun üstüne kısa bir süreliğine çıkarak(işaretle birlikte) sol tarafa çapraz bir yönde sürüş yaparak pedal çevirmeyi bırakır. Ayrılma işlemi bittikten sonra pedal çevirmeyi ta ki arkadan gelen gurubu ortalayıncaya kadar bırakır ve tekrar pedal çevirmeye başlayarak gurubun temposuna ayak uydurarak gurubun en arkasına yerleşir.



Tekli Dizilim Değişimi

9) DERYER (Hava Koridoru) ; Yukarıdaki kombinasyonlar uygulanırken rüzgarın durumuna göre pozisyonlar değişir.Eğer rüzgar ön cepheden esiyorsa deryer bölgesi kişinin arkasına doğru hizalıdır.Bu pozisyonda altta çizili şekle göre değişim yapılır.

10) Eğer rüzgar sağ çaprazdan esiyorsa gurup liderinin sol arka çaprazında yarım teker mesafe yakınlıkta bir dizilim uygulanır. Riskli olabilecek haraketler doğrultusunda bu mesafe değişkenlik gösterebilir.



Sağdan Esen Rüzgarda Değişim

11) Eğer rüzgar sol çaprazdan esiyorsa gurup liderinin sağ arka çaprazında yarım teker mesafe yakınlıkta bir dizilim uygulanır. Riskli olabilecek haraketler doğrultusunda bu mesafe değişkenlik gösterebilir.



Soldan EsenRüzgarda Değişim

12) Yukarıda yazılı maddelerdeki sürüş pozisyonları yapılırken ve seyir esnasında sürücüler şunlara özellikle dikkat etmek zorundadırlar.

a) Makara esnasında yapılan değişimlerde olabildiğince düz çizgi üzerinde hareket edilmelidir. Buna kendinizi tek olarak yapacağınız antrenmanlarda emniyet şeridi çizgisi üzerinde devamlı gitmeye çalışarak yapabilirsiniz.

b) Genelde yapılan antrenmanlar otoban türü yollarda yapıldığı için değişim yapılmadan önce değişim yapacak olan sürücülerin sola çıkış yapmadan önce ARKADAN GELEN ARAÇLARA DİKKAT EDEREK değişim yapmaları gerekmektedir.

c) Gurup olarak çıkılan antrenmanlarda gurup ortasında giden sürücülerin fevkalade bir durum olmaması halinde işaretsiz bir şekilde GURUP ORTASINDAN AYRILMAMASI gerekmektedir.

d) Gurup liderliğini devralan sürücülerin yaşanabilecek herhangi bir acil durumda frenlemeyi değişim esnasında olduğu gibi sağa ve sola açılarak yapmaları ve frenlemeye geçmeden önce arka gurubu sesli ve herkesin duyabileceği makul bir şekilde uyarması gerekmektedir ve bunu yoldaki sağ şerit çizgisinin dışına taşmadan gerçekleştirmesi gerekmektedir ve bu da TÜM GURUP İÇİN GEÇERLİDİR aksi hallerde çok ama çok ciddi sebeplerin oluşmasına mahal verilebileceği gibi bu ölümle bile sonuçlanabilir.

Daha fazla detaya girmeden yeterli olacak şekilde kesin uyulması ve uygulanması gereken kurallarımız bunlardır bu uygulamalara uymayan ve de uygulamak istemeyen arkadaşlar gurup tarafından ciddi şekilde uyarılacaktır.Bu hepimizin sağlığı emniyeti ve can güvenliği için en önemli gerekliliklerden biridir.

Saygılar.


Anlamayan olursa lutfen cekınmeden haftasonu uygulamalı grup surusunde gosterıp yardımcı olabılırım:in: Lutfen cekınmeyın hıc bırımız bısıkletcı doğmadık:in: :in: :in:
 
Vuelta Ciclista al País Vasco ya da İngilizcesi Tour of the Basque Country :)

3. Etap canlı yayın.

Link'te aşağıda,mis gibi geniş ekran :) ,seyredin bakalım.

(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: hız ve Alp Aslan
Bu da "Scheldeprijs 2010" Link'i

Belçika'daki Flanders bölgesinin en eski yarışı,bu sene 98.'si yapılıyor,sprinterlerin yarışı resmen,Paris-Roubaix öncesi son yarış favoriler için.Boonen,Cancellara yine yarışıyor bugün.Kaçırmayın,Vuelta Ciclista al País Vasco'yu sallayın gitsin bu daha güzel :)

Petacchi,Boonen,Devolder,Greipel,Cancellara,McEwen,Farrar,Hincapie,Flecha,Hushovd filan yarışıyor.


(link)
 
Geri