Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Isaac Sonic Full Carbon Full Campagnolo Record Bisikletim

kazasız ve keyifli bol pedallar dilerim:) kadro gerçekten çok hoş(el emeği ve göz nuru olduğu aşikar). böylesine hafif bir bisiklet sürüşte çok şey fark ettiriyor mu? 15 kg lık şehir(melez) bisiklet kullanıyorum ve asfaltta akıyor diyorum, demek ki böylesine hafif bir yol bisikleti ile uçardım herhalde :)
 
Scudo
@erphan

yetişkinliğimdeki 3. bisikletim.
Ilki Specialized Sirrus Sport Int idi 58 kadro. 10.5 kilo cıvarındaydı yanılmıyorsam. Tekerleri kalınlaştırınca 11e çıkmış olabilir. O hali ile dünyanın en hızlı bisikleti gibi geliyordu. Kesinlikle de çok hızlı kullanmaya müsait bir şehir bisikletidir. Sonra Cannondale Caad8 e geçtim yine 58 kadro. pedalları ile 8.5 kilo. 2.5 kilo fark ve tabi ki yol bisikleti formu herşeyi değiştirdi. Ataklığı ve hafifliği muhteşem geldi. Şimdi 7 kiloya geriledim. Jantların da iyi olması ile iyiden iyiye uçuyormuşum gibi geliyor. 60 kadro olması alışmamı gerektiriyor ki bu boy aslında benim 1.88 olan boyuma daha bile uygun 58 kadroya göre. Fakat geometri de değişince bir adaptasyon süreci kaçınılmazdı. sprint atarken çoşuyorum tam anlamıyla. Hafiflik çok önemli bir faktör. sizin 1 kilo zayıflamanızla bisikletin 1 kilo hafiflemesi çok farklı. Hafiflik bir de iyi bir kadro ile desteklenmişse "tamam budur" dedirtiyor insana. Bundan daha öte ne isterim bilmiyorum :) Pinarello gibi bir uç vaka haricinde aklımı çelebilecek birşey kalmadı. Onun için de ideal kiloma düşüp tek seferde 100+ kmleri rahat yapabilir olmam lazım. Yani önce hak etmelim :)
 
Bu jantlar ve lastikler ile 6.8kg ise ağırlığı, harika.
 
orjinal jantlarından sonra bu khamsin jantlar +300 gr kattı sanırım. bu durumda 7.1 kg olmuş olmalı. tartacağım son durum için ben de tereddütte kaldım.
 
@Gökhan Toros

kesinlikle katılıyorum 7.5 + bence. bisiklet oldukça hoş bu arada. kilo olayını da ortaya çikmis olmamak için dememistim ;
 
http://www.ondereren.com/dosya/isaac/tarti.jpg

elektronik tartı ile tarttım biraz önce ve sonuç 7.2 kg. belki mataralar ve 1-2 ufak şey çıkarsa 7.1i görür.
 
@Onder.Eren
Bahsettiğiniz Sirrus'u sıfır mı almıştınız ? Eğer öyle ise Aktif Pedal size bu kadroyu mu önermişti ? Yoksa bu boy kaldığı için mecburen mi almıştınız ?
 
Öyle ya da böyle, bisiklet kadro yapısına göre hafif bence. :) Tek kusuru, çok basit kalan Isaac yazısı. O kısma gelene kadar epeyce yorulmuş olsalar gerek, Microsoft Office'e bakıp, ilk gördükleri yazı tipini kullanmışlar sanki. Hele ki kadronun diğer kısımlarında bulunan yazılarla hiç alakası yok. Fakat geri kalan her şeye kabulüm. :p
 
@rahmi kocaman

Aslında birebir kadro boyum 58. şehir bisikletinde son derece rahat olduğum bir kadro boyu bu. yolda 58e geçince biraz ufak gibi gelmişti hatta. Şu anda 60'a alışıyorum. Webden yaptığım ölçümlerde 58-59-60 öneriliyor. Çok daha detay boyutlar girmek lazım belki de tam - kesin boyut için.
 
@ahmetcan44

Ah o yazı yok mu o yazı !! Grafikerlik te yapmış biri olarak takıldığım tek detay o font. Yeni kadrolardaki font çok daha iyi ama bunu sökebilmek malesef mümkün değil. Sırf o yazı yüzünden komple kadroyu kaliteli bir karbon görünümlü stickerla kaplatmak bile geçti aklımdan ve üzerine yeni font ile yazmak logoyu ama gün olur satmaya kalktığımda "orjinallik" takıntılılara takılmak istemedim.

yine de bir operasyon düşünebilirim ilerde.
yeni font şu şekilde:

http://www.evanscycles.com/product_image/image/bb6/d56/2b1/105170/product_page/isaac-kaon-2013-road-bike.jpg
 
@Onder.Eren
Bu kadroda olay biraz değişik. Orjinal site kaldırdığı için başka bir siteden link vereyim
(link)
Ben bunu bilerek gidip doğru kadroyu almıştım. Size küçük bisiklet satılmış, umarım bundan dolayı bir rahatsızlık yaşayarak satmadınız bisikletinizi.
 
Sizi bilemem de, ben o operasyona kesinlikle girişirdim Önder Bey. :) Aradaki fark çok büyük. Hem Specialized veya Canyon kadar havalı, hem de tabanı çok daha iyi dolduruyor. Ayrıca maşaya da çok yakışmış. Tabi elinizdeki kadroyu o hale nasıl getirirsiniz, orası muamma. Kolay gelsin şimdiden. :)
 
@rahmi kocaman

burdaki hesaba göre küçük görünüyor haklısınız. Ben hiç rahatsız olmadım ama bunda iç bacak boyumun normalden 2cm kısa olmasının da etkisi olabilir.

yol bisikletine geçince hemen hemen hiç kullanmadığım bir noktaya vardım. Tur yapar mıyım yaparsam ne zaman yaparım bilemediğim için de elimde tutmak istemedim.

@ahmetcan44: iyi bir araç kaplamacısı ile görüşmek lazım. beyazdan sıkılırsam mat siyah bir operasyon olası :)
 
@Onder.Eren

7.2 bile çok çok iyi bir ağırlık. Lastikler ve iç lastikler ile çok kolay bir şekilde 250gr kaybedebilirsiniz, ki bu etkisini çok rahat bir şekilde göreceğiniz bir kayıp olur.
Biraz bütçe ile 1500gr civarı bir jant setine geçerek de 300-400gr kadar hafifleyebilirsiniz, ki yine jant setindeki ağırlık kaybı etkisini çok rahat gösteririr.

Bu şekilde 6600gr civarı bir bisiklet elde edebilirsiniz. Ayrıca dediğim gibi, bu aralıkta verdiğiniz her gramın karşılığını sürüşte hissedeceksiniz.

Kafesler vs.'den gelen 100-200gr hissedilecek bir ağırlık kaybı olmaz, boşuna oralara yatırım yapmayın.


ekleme;
Font için de şöyle bir tavsiyede bulunayım.
Şu an sadece font bulunan yeri siyah ile kaplayıp üstüne beyaz ile o güzel fonttan markayı yazabilirsiniz. Bence gayet güzel bir görüntü elde edersiniz. Bisikletin tamamını da kaplamamış olursunuz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Onder.Eren
Hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz bol pedallamalar dilerim
 
@Murat Saygin

daha iyi kilit önerilerine açığım :)

2. bir kilit de almak istiyorum aslında. anahtarlık gibi olan mezura gibi içeri toplanan tel şeklindeki kilit var aklımda. bir yere bırakırken 2 yerden kilitlemek istiyorum artık.
 
Geri