Scudo Sports

İkinci el bisiklet tavsiyeleri

(link)
Adamla yazıştık biraz adamda fatura yok oda ikinci el almış ne dersiniz
Ya letgo linkini açamıyorum. Yol bisikletinden hiç anlamam.
Paşam senin kafan karışık. Evvelinde hoplama, zıplama diyordun , sonrasında vazgeçtin. Yol bisikleti ile bunları yapamazsın. Evet ,bir dağ bisikletine göre kesinlikle akıcıdır. Bana kalsa dağ bisikletinde temel becerilerini geliştir ve sonrasında yol bisikletine geç derim.
Temel beceri derken bisiklet , yol tutuş, denge ,tamir,bakım onarım. Hepsi dahilinde düşünmelisin. Yol bisikleti daha narin ve disiplinli sürüş gerektiriyor. Masrafı ve bakımı MTB'ye göre daha farklı. Bir MTB'ye düz maşa takarsın, alçaltırsın,yükseltirsin fakat bir yol bisikletinde tüm bunları yapamazsın.
Yol bisikletine karşı falan değilim. Sorun kanının hızlı akması ve arkadaşlarınla artistik hareketlere girerek masrafı artırman. Yok idare ederim ve efendi efendi yol alırım abi diyorsan yol bisikletine bak derim.
Ben 45 yaşındayım merdiven ve kaldırım görünce dayanamıyorum. Düz maşa taktığım halde dağ bisikletimi 15'li yaşlarda gibi kullanmaya devam ediyorum. :koptum:
Yol bisikletlerini görümce içim gidiyor , fakat düz sürüş gibi bir stilim olmadığı için MTB'den vazgeçemiyorum. Hiç bir şey yapmasam yılda en az 3-5 kaza yapıyorum.:)
İyice düşün, kararını ver ve ona göre bir bisiklet edin. Herşey gönlünce olsun diyelim.:harika:
 
Scudo
Ya letgo linkini açamıyorum. Yol bisikletinden hiç anlamam.
Paşam senin kafan karışık. Evvelinde hoplama, zıplama diyordun , sonrasında vazgeçtin. Yol bisikleti ile bunları yapamazsın. Evet ,bir dağ bisikletine göre kesinlikle akıcıdır. Bana kalsa dağ bisikletinde temel becerilerini geliştir ve sonrasında yol bisikletine geç derim.
Temel beceri derken bisiklet , yol tutuş, denge ,tamir,bakım onarım. Hepsi dahilinde düşünmelisin. Yol bisikleti daha narin ve disiplinli sürüş gerektiriyor. Masrafı ve bakımı MTB'ye göre daha farklı. Bir MTB'ye düz maşa takarsın, alçaltırsın,yükseltirsin fakat bir yol bisikletinde tüm bunları yapamazsın.
Yol bisikletine karşı falan değilim. Sorun kanının hızlı akması ve arkadaşlarınla artistik hareketlere girerek masrafı artırman. Yok idare ederim ve efendi efendi yol alırım abi diyorsan yol bisikletine bak derim.
Ben 45 yaşındayım merdiven ve kaldırım görünce dayanamıyorum. Düz maşa taktığım halde dağ bisikletimi 15'li yaşlarda gibi kullanmaya devam ediyorum. :koptum:
Yol bisikletlerini görümce içim gidiyor , fakat düz sürüş gibi bir stilim olmadığı için MTB'den vazgeçemiyorum. Hiç bir şey yapmasam yılda en az 3-5 kaza yapıyorum.:)
İyice düşün, kararını ver ve ona göre bir bisiklet edin. Herşey gönlünce olsun diyelim.:harika:
Aslında ikiside cazip geldiğinden biyerde atlayıp zıplamak çayır çimen gezmek diyer yanda yol bisikletinin akıcılığı drop barın çekicili stı kollar vs ikiside ayrı güzel bu yüzden kararsızım
Şu an fatura yüzünden mtb alıcam gibi içimde garip bir his var ve bir mutluluk
 
(link) Adamla yazıştık biraz adamda fatura yok oda ikinci el almış ne dersiniz
Bence ikinci el alım satım sözleşmesi imzalayın, 2 adet çıkarın 1'ini siz alın diğerini ona verin. Kabul ederse zaten sorun yoktur.
 
Aslında ikiside cazip geldiğinden biyerde atlayıp zıplamak çayır çimen gezmek diyer yanda yol bisikletinin akıcılığı drop barın çekicili stı kollar vs ikiside ayrı güzel bu yüzden kararsızım
Şu an fatura yüzünden mtb alıcam gibi içimde garip bir his var ve bir mutluluk
Size tavsiyem ikinci el 29 jant MTB bisiklet alın. Yarın öbür gün uzun yol için ince lastiği takar onun da keyfini alırsınız az çok. Yine bir yol bisikleti kadar olmaz. Ama hevesinizi alırsınız ve küçük bir lastik masrafı ile bu olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
Bence ikinci el alım satım sözleşmesi imzalayın, 2 adet çıkarın 1'ini siz alın diğerini ona verin. Kabul ederse zaten sorun yoktur.
Aslına bakarsanız olabilir ama mtb almaya karar verdim tavsiyeniz için teşekkürler
Size tavsiyem ikinci el 29 jant MTB bisiklet alın. Yarın öbür gün uzun yol için ince lastiği takar onun da keyfini alırsınız az çok. Yine bir yol bisikleti kadar olmaz. Ama hevesinizi alırsınız ve küçük bir lastik masrafı ile bu olur.
Tavsiye için teşekkürler ama ben pek bu düşünceyi doğru bulmuyorum benim için mühim olan drop bar ve sti kollar onlar bi başka tabi sizde tam anlamıyla yol bisikletini sunmayacağını yazmışsınız
 
Merida crossway 300 bisikletimi satıyorum. Bisiklet İzmir'de ekstraları var.
 
tavsiye heves etmeyin. şu an hesap silme secenegi arıyorum, bir süre sonra kendi yazdıklarımı hiç göresim yok... beklenmedik bir yere bütçemin muhtemelen %150si kadar ödemem gerekiyor, bisiklet alamayacağım haliyle, yalnızca yaz sezonunda çalışıyorum ve sezon bitti. tuhaf oldu.
 
Corelli Fit Bike 1.0, 2021 model, fazla kullanılmamış, garantisi 2 yıl devam etmekte bisikletimi uygun fiyata satıyorum ilgilenen mesaj atabilir.
 
Hayirli aksamlar. Yol bisikleti arastiriyorum tiagra setli..sari sitede merida scultura 300 ve reacto 300 ilanları ilgimi çekti.. bunlardan reacto aero kadro sanirim. Aralarında başka bi fark varmidir? Kullanim amacına gelirsek normal şekilde kullanim olacak sehirlerarasi yol veya olduğum şehirde ilçe ilçe turlamak.. Bu arada 7k civari butcem var
 
Hayirli aksamlar. Yol bisikleti arastiriyorum tiagra setli..sari sitede merida scultura 300 ve reacto 300 ilanları ilgimi çekti.. bunlardan reacto aero kadro sanirim. Aralarında başka bi fark varmidir? Kullanim amacına gelirsek normal şekilde kullanim olacak sehirlerarasi yol veya olduğum şehirde ilçe ilçe turlamak.. Bu arada 7k civari butcem var

Reacto aero, daha ağır ve FSA aynakollu. Reacto'da 52-36 aynakol var, Scultura'da 50-34. Yıllara göre başka küçük farklar da var:
(link)
İkinci elde parçaları değişmiş olabilir, her birini güncel özellikleriyle karşılaştırmak lazım.
 
  • Beğen
Tepkiler: ufuq81
Hepinize merhaba: bazı konularda yardımınız lazım; önce kendimi tanıtıp sorularımı sıra ile soracağım.

1,70 boyunda trabzonda yaşayan genç bir öğrenciyim ve ilgi alanım patika ve köy yolları ; eğimli ve kayalık yerlerdir. Tabi coğrafyadan dolayıda baya bayır ve engebeli yollar bunlar.

Belderia Master Tec, 26 jant, 21, vites çift amortisörlü bir bisiklete sahibim (sizin tabirinizle market bisikleti).

Sorularım şunlardır:

1. Yollarda ve bayırda sürmek için maşa yaylarını sert yaylarla değiştirmek ve arka amortisörüde yay yerine pimi kilitlemek yada su borusu koymak; yeri geldiğinde kayalığa gireceğim zaman önceki yayları takıp kullanmam -bunun için uğraşırım- mantıklımıdır ? Ayrıca birçok ciddi modifiye ve restorasyonda yapacağım.
ayrıca ekipmanım ve tecrübem mevcut.

2. Yahut onu satıp kendime sizin tavsiye ettiğiniz 2. El bir bisiklet mi almak mantıklıdır ?(arazide arka takımım çabuk bozulabileceğini düşünüyorum)

Garip bulucaksınız ama altını çizerekte öğrenci olduğumu belirttim haliyle maddi kaynak pek yok. Görüşleriniz benim için önemlidir hepinize şimdiden teşekkür ediyor iyi forumlar diliyorum.
 
Hepinize merhaba: bazı konularda yardımınız lazım; önce kendimi tanıtıp sorularımı sıra ile soracağım.

1,70 boyunda trabzonda yaşayan genç bir öğrenciyim ve ilgi alanım patika ve köy yolları ; eğimli ve kayalık yerlerdir. Tabi coğrafyadan dolayıda baya bayır ve engebeli yollar bunlar.

Belderia Master Tec, 26 jant, 21, vites çift amortisörlü bir bisiklete sahibim (sizin tabirinizle market bisikleti).

Sorularım şunlardır:

1. Yollarda ve bayırda sürmek için maşa yaylarını sert yaylarla değiştirmek ve arka amortisörüde yay yerine pimi kilitlemek yada su borusu koymak; yeri geldiğinde kayalığa gireceğim zaman önceki yayları takıp kullanmam -bunun için uğraşırım- mantıklımıdır ? Ayrıca birçok ciddi modifiye ve restorasyonda yapacağım.
ayrıca ekipmanım ve tecrübem mevcut.

2. Yahut onu satıp kendime sizin tavsiye ettiğiniz 2. El bir bisiklet mi almak mantıklıdır ?(arazide arka takımım çabuk bozulabileceğini düşünüyorum)

Garip bulucaksınız ama altını çizerekte öğrenci olduğumu belirttim haliyle maddi kaynak pek yok. Görüşleriniz benim için önemlidir hepinize şimdiden teşekkür ediyor iyi forumlar diliyorum.
Merhaba. Bisikletin sürmek istediğiniz yollardaki tepkilerini ölçtünüz mü yoksa forumdaki yazılanlara göre mi karar verdiniz bu modifikasyonlara? Eğer denemediyseniz bu haliyle bir gün gidin ve arazide deneyin. Ona göre de bisikletin ağırlığını, amortisörlerin yumuşaklığını, bisikletin sağlamlığını test edin. Çift amortisörlüler biraz ağır oluyor diye biliyorum. Eğer yürüyeninde sorun yoksa ağırlığına, görünüşüne takılmadan sürün. Sürdükçe göreceksiniz ki daha hızlı gidebilmeye, daha rahat yokuş çıkabilmeye başlamışsınız. Bu alışma evresini atlatıncaya kadar belki yeterli bütçeyi sağlayıp yeni bir bisiklet sahibi olabilirsiniz.

Eğer çok çürük değilse eminim ufak birkaç bakımla sizi kısa vadede mutlu edebilir. Lastikleri iyi değilse yeni lastikler alabilirsiniz ve detaylı bir bakımla adam olur gibi. Tekrardan söyleyeyim ağırlığına, görünüşüne önem vermeden sürmeye odaklanın. Mekanik durumunu iyi hale getirdikten sonra sizi mutlu edecektir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tarikkaanalemdag
Hepinize merhaba: bazı konularda yardımınız lazım; önce kendimi tanıtıp sorularımı sıra ile soracağım.

1,70 boyunda trabzonda yaşayan genç bir öğrenciyim ve ilgi alanım patika ve köy yolları ; eğimli ve kayalık yerlerdir. Tabi coğrafyadan dolayıda baya bayır ve engebeli yollar bunlar.

Belderia Master Tec, 26 jant, 21, vites çift amortisörlü bir bisiklete sahibim (sizin tabirinizle market bisikleti).

Sorularım şunlardır:

1. Yollarda ve bayırda sürmek için maşa yaylarını sert yaylarla değiştirmek ve arka amortisörüde yay yerine pimi kilitlemek yada su borusu koymak; yeri geldiğinde kayalığa gireceğim zaman önceki yayları takıp kullanmam -bunun için uğraşırım- mantıklımıdır ? Ayrıca birçok ciddi modifiye ve restorasyonda yapacağım.
ayrıca ekipmanım ve tecrübem mevcut.

2. Yahut onu satıp kendime sizin tavsiye ettiğiniz 2. El bir bisiklet mi almak mantıklıdır ?(arazide arka takımım çabuk bozulabileceğini düşünüyorum)

Garip bulucaksınız ama altını çizerekte öğrenci olduğumu belirttim haliyle maddi kaynak pek yok. Görüşleriniz benim için önemlidir hepinize şimdiden teşekkür ediyor iyi forumlar diliyorum.
Merhaba, mevcut bisiklet ile düzenli biniyor musunuz yoksa yeni mi başlayacaksınız dağ tepe binmeye. Amortisör kilitlemek yokuş yukarı sizi rahatlatır fakat bozulur diye düşünmeyin, bozulursa bakarsınız çaresine.

Biraz daha farklı olarak, özellikle dağ bisikletine zorlayıcı patikalarda binecekler için düşüncem şöyledir, bisiklet fazla ağır olursa, vitesler de rahat geçmez ise, tat almada sıkıntı olacağı için zamanla bezdirebilir. Evet bine bine kendinizi geliştirirsiniz ama bir yere kadar.

Fazla ağır bisiklet rampalarda bir yerden sonra canınıza kast edercesine sizi zorlamaya başlar, iyi geçmeyen vitesler de tam vites değişimi gereken ani tırmanış anlarında gecikerek ya da takılarak birden garip reaksiyonlar vererek ritminizi bozar ve hatta geçmez ise çıldırtır.

Bütçeniz ne kadardır tabi ki bilemem ama 2. El ve kadroda kırığı çıktığı olmayan bir alüminyum bisiklet, hardtail dediğimiz yalnızca önden amortisörlğ olanlardan bulma şansınız var bence. Ama 2.el olarak dechatlon da satılan rockrider ya da gene piyasada olan mosso, Kron gibi 16kg luk modellerden alırsanız boşa kürek çekmiş olursunuz.

Örneğin geçen sene bir bisikletimize jant gerekmişti, jant takımı için (2.el) 1.500₺ bütçe gerekirken bunun yerine 1998 model, arka çatalı karbon gerisi alüminyum olan ve donanımı da zamanının iyi malzemelerinden olan bir bisikleti komple aldık 2.000₺ ye. Ağırlığı da 13kg civarı.

Sanırım anlatmak istediğimi ifade edebildim. Umarım dilediğimiz gibi bir sonuca ulaşırsınız. İyi binişler 🖐🏻
 
  • Beğen
Tepkiler: Tarikkaanalemdag
Merhaba. Bisikletin sürmek istediğiniz yollardaki tepkilerini ölçtünüz mü yoksa forumdaki yazılanlara göre mi karar verdiniz bu modifikasyonlara? Eğer denemediyseniz bu haliyle bir gün gidin ve arazide deneyin. Ona göre de bisikletin ağırlığını, amortisörlerin yumuşaklığını, bisikletin sağlamlığını test edin. Çift amortisörlüler biraz ağır oluyor diye biliyorum. Eğer yürüyeninde sorun yoksa ağırlığına, görünüşüne takılmadan sürün. Sürdükçe göreceksiniz ki daha hızlı gidebilmeye, daha rahat yokuş çıkabilmeye başlamışsınız. Bu alışma evresini atlatıncaya kadar belki yeterli bütçeyi sağlayıp yeni bir bisiklet sahibi olabilirsiniz.

Eğer çok çürük değilse eminim ufak birkaç bakımla sizi kısa vadede mutlu edebilir. Lastikleri iyi değilse yeni lastikler alabilirsiniz ve detaylı bir bakımla adam olur gibi. Tekrardan söyleyeyim ağırlığına, görünüşüne önem vermeden sürmeye odaklanın. Mekanik durumunu iyi hale getirdikten sonra sizi mutlu edecektir.
Merhaba. Çocukluktan beridir çok bisiklet kullanma şansım oldu hevesliydim de. bu bisikleti de 1,5 sene önce arkadaşımdan almıştım; kendiside bisikleti 1 sene önce almıştı. Toplam 2,5 yıl olmuştur yani. Bisikleti her türlü yolda denedim: şehirde sürdüm, köy yolunda sürdüm, fındık tarlalarında, kayalıklı topraklarda ve patikalarda çok sürdüm ve deneyimledim. Bisikletimin her aksanı çalışıyor hatta arazi için 2. El 11-34 arazi rubleside almıştım ama maalesef çark dağınık çıktı ve arttırıcıyıda çöp etti.

performansa gelince bayır aşağa bozuk arazilerde ve patikalarda endişelenmeden kullanabiliyorum performansıda iyi fakat yollar için aynı şeyi söyleyemeyeceğim

şehir ve köy yollarında evet sürülebilir ama daha iyide olabilir. Köy yollarında özellikle yoruyor ayrıca pedala asılırken falan esniyor bu uzun yol için çok kötü bir durum. Ayrıca çok dolaşıp okduğum bu forumdaki yazılanlarda modifikasyon için biraz ikna edici geldi bana.
Ayrıca bisikleti uprage etmek yani yükseltmekte istiyorum kısacası emek vermek istiyorum ama kadro ucuz kadro yani ne kadar mantıklı…

Ağırlık olarak Diğer bisikletlerden biraz ağır hatta salcano hector kadar ağırlığı var diyebilirim. Ağırlığa fazla takılmıyorum zaten benim gayem yolda bastığım pedalım getirisini alabilmek.
Merhaba, mevcut bisiklet ile düzenli biniyor musunuz yoksa yeni mi başlayacaksınız dağ tepe binmeye. Amortisör kilitlemek yokuş yukarı sizi rahatlatır fakat bozulur diye düşünmeyin, bozulursa bakarsınız çaresine.

Biraz daha farklı olarak, özellikle dağ bisikletine zorlayıcı patikalarda binecekler için düşüncem şöyledir, bisiklet fazla ağır olursa, vitesler de rahat geçmez ise, tat almada sıkıntı olacağı için zamanla bezdirebilir. Evet bine bine kendinizi geliştirirsiniz ama bir yere kadar.

Fazla ağır bisiklet rampalarda bir yerden sonra canınıza kast edercesine sizi zorlamaya başlar, iyi geçmeyen vitesler de tam vites değişimi gereken ani tırmanış anlarında gecikerek ya da takılarak birden garip reaksiyonlar vererek ritminizi bozar ve hatta geçmez ise çıldırtır.

Bütçeniz ne kadardır tabi ki bilemem ama 2. El ve kadroda kırığı çıktığı olmayan bir alüminyum bisiklet, hardtail dediğimiz yalnızca önden amortisörlğ olanlardan bulma şansınız var bence. Ama 2.el olarak dechatlon da satılan rockrider ya da gene piyasada olan mosso, Kron gibi 16kg luk modellerden alırsanız boşa kürek çekmiş olursunuz.

Örneğin geçen sene bir bisikletimize jant gerekmişti, jant takımı için (2.el) 1.500₺ bütçe gerekirken bunun yerine 1998 model, arka çatalı karbon gerisi alüminyum olan ve donanımı da zamanının iyi malzemelerinden olan bir bisikleti komple aldık 2.000₺ ye. Ağırlığı da 13kg civarı.

Sanırım anlatmak istediğimi ifade edebildim. Umarım dilediğimiz gibi bir sonuca ulaşırsınız. İyi binişler 🖐🏻
Merhaba. Anlatmak istediğinizi anladım. Aslında marka olarak tercih edilen -örneğin bianchi- bir bisikletim olsaydı başka bir bisiklet alma topuna asla girmem direk ona uğraşırdım. Fakat bu bisiklete verilen emeğe değermi ? hem evet hem hayır.
Benim asıl korkum arkayı koruyacak bir sistem olmazsa arka çabuk bozulabilir düşüncesi aslında çokta bozuk yollar değil ve her zaman arazi yapmıyorum.Onun için sadece ön amortisörlü güzel 2. El bir bisiklet alabilirim kafasındayım ama hepsinden önce eğer öyle yapmam şazım olursa benimkinin paslarını temizleyip cillop gibi yapıp satmam lazım onun üstüne 300 kadar ekleyebilirsem ne alâ :):)
Ayrıca size geçen yaz gezimizden kalan fotoğrafıda göstermek istiyorum. Soldaki benim master tec sağdaki ise kuzenimin 10 numara bianchi si. Bundaki parçaları kendimdede isterim fakat vericeğim para ve emek kasasına değermi bilmiyorum:(70527ECA-C4B5-4AB0-94F9-17D12E04DF67.jpeg2A9CF290-9CAD-43B7-93FE-AA0391A84D44.jpeg
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Burak Uğurlu
Merhaba. Çocukluktan beridir çok bisiklet kullanma şansım oldu hevesliydim de. bu bisikleti de 1,5 sene önce arkadaşımdan almıştım; kendiside bisikleti 1 sene önce almıştı. Toplam 2,5 yıl olmuştur yani. Bisikleti her türlü yolda denedim: şehirde sürdüm, köy yolunda sürdüm, fındık tarlalarında, kayalıklı topraklarda ve patikalarda çok sürdüm ve deneyimledim. Bisikletimin her aksanı çalışıyor hatta arazi için 2. El 11-34 arazi rubleside almıştım ama maalesef çark dağınık çıktı ve arttırıcıyıda çöp etti.

performansa gelince bayır aşağa bozuk arazilerde ve patikalarda endişelenmeden kullanabiliyorum performansıda iyi fakat yollar için aynı şeyi söyleyemeyeceğim

şehir ve köy yollarında evet sürülebilir ama daha iyide olabilir. Köy yollarında özellikle yoruyor ayrıca pedala asılırken falan esniyor bu uzun yol için çok kötü bir durum. Ayrıca çok dolaşıp okduğum bu forumdaki yazılanlarda modifikasyon için biraz ikna edici geldi bana.
Ayrıca bisikleti uprage etmek yani yükseltmekte istiyorum kısacası emek vermek istiyorum ama kadro ucuz kadro yani ne kadar mantıklı…

Ağırlık olarak Diğer bisikletlerden biraz ağır hatta salcano hector kadar ağırlığı var diyebilirim. Ağırlığa fazla takılmıyorum zaten benim gayem yolda bastığım pedalım getirisini alabilmek.

Merhaba. Anlatmak istediğinizi anladım. Aslında marka olarak tercih edilen -örneğin bianchi- bir bisikletim olsaydı başka bir bisiklet alma topuna asla girmem direk ona uğraşırdım. Fakat bu bisiklete verilen emeğe değermi ? hem evet hem hayır.
Benim asıl korkum arkayı koruyacak bir sistem olmazsa arka çabuk bozulabilir düşüncesi aslında çokta bozuk yollar değil ve her zaman arazi yapmıyorum.Onun için sadece ön amortisörlü güzel 2. El bir bisiklet alabilirim kafasındayım ama hepsinden önce eğer öyle yapmam şazım olursa benimkinin paslarını temizleyip cillop gibi yapıp satmam lazım onun üstüne 300 kadar ekleyebilirsem ne alâ :):)
Ayrıca size geçen yaz gezimizden kalan fotoğrafıda göstermek istiyorum. Soldaki benim master tec sağdaki ise kuzenimin 10 numara bianchi si. Bundaki parçaları kendimdede isterim fakat vericeğim para ve emek kasasına değermi bilmiyorum:(285448 dosyayı görüntüle285449 dosyayı görüntüle
Hala cevaplarını bekliyorum. Önerebilirseniz bisiklet modelide önerebilirsiniz ng650 gördüm bir tane güzele benziyor.
 
arkadaşlar herkese merhaba. 2. el yol bisikleti almak istiyorum. hem ulaşım hem de training için kullanacağım. münihteyim bisiklet yolları gayet güzel. günlük ortalama 30km süreceğim. alt limit olarak tiagra ve 105 belirledim kendime. 2 bisiklet arasında kaldım,

2005 model canyon roadlite
full 105
crankset 3x8
iridium gidon ve sele borusu
jantlar mavic kysrium sl2
fiyat:550€

diğeri ise;
2012 model trek alpha 2.1
vites kolları, aktarıcılar 105
v frenler tektro r540
crankset 2x10, shimano r600
jantlar bontrager ssr
fiyat:500€


yorumlarınızı yapabilirseniz çok sevinirim çok kararsız kaldım. dilerseniz ebay linklerini de paylaşabilirim. ama forum kurallarına aykırı olabilir diye paylaşmadım.
 
arkadaşlar herkese merhaba. 2. el yol bisikleti almak istiyorum. hem ulaşım hem de training için kullanacağım. münihteyim bisiklet yolları gayet güzel. günlük ortalama 30km süreceğim. alt limit olarak tiagra ve 105 belirledim kendime. 2 bisiklet arasında kaldım,

2005 model canyon roadlite
full 105
crankset 3x8
iridium gidon ve sele borusu
jantlar mavic kysrium sl2
fiyat:550€

diğeri ise;
2012 model trek alpha 2.1
vites kolları, aktarıcılar 105
v frenler tektro r540
crankset 2x10, shimano r600
jantlar bontrager ssr
fiyat:500€


yorumlarınızı yapabilirseniz çok sevinirim çok kararsız kaldım. dilerseniz ebay linklerini de paylaşabilirim. ama forum kurallarına aykırı olabilir diye paylaşmadım.
hocam kısa süreli bir yol bisikleti kullanan birisi olarak en önemli olayın boyunuza uygun olanı seçmek olduğunu düşünüyorum. trek daha çok hoşuma gitti nedensizce. linkleri de ekleyebilirsiniz sanırım. bir sorun olmaz bence.
 
@aliberatcetin En önemli kriter @erdem1424'in dediği gibi kadronun ebat olarak vücudunuza uygunluğu. Sonra, ağırlığın her şey olduğu yol bisikletinde kadro ağırlığı. Sonra eğer ileride masraf yapmak istemiyosanız jant setinin ağırlığı. Yani kısaca, ağırlık, ağırlık, ağırlık :) Ayrıca, ben olsam yol bisikletinde 3'lü aynakol kullanmazdım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak Uğurlu
Bende araştırıyorum baya birşey öğrendim ama umduğum fiyat performansa bisiklet bulamadım. Bisan trx serisi şu an için en çok hoşuma giden modeller. Ama kullanıcısı pek yok genelde carraro kullanılıyor.
 
Geri