Kuzey Ege
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 30 Temmuz 2015
- Mesaj
- 3.645
- Tepki
- 10.149
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- Murat Gökhan
- Başlangıç
- 1980—81
- Bisiklet
- Trek
- Bisiklet türü
- Şehir - Tur
Aslında bahsettiğim projede belediyenin ulaşım geliri artar.@Kuzey Ege Ben de metro ağına bisiklet yolları ilave edilebilir mi acaba diye düşünüyorum ama malum belediyelerin en büyük geliri ulaşım. Aklıma bu gelince genel bir hayal kırıklığı oluyor.
Bölgede iş yapan esnafların da işi artar.
Trafik ve egsoz olmayacağından bölgede ikamet eden insanlar da mutlu olur.
Biz zaten mutlu oluruz.
İnsanlar spor yapar.
Bence çok avantajı var. 20 kmlik nostaljik bir tramway yolu varya, uff, yazın da üstü açılanlardan yapıcan, üfür üfür gitsin millet.
Boğaz bölgesinden yanlış hatırlamıyorsam 5 veya 6 noktadan çevreyoluna ulaşım var. 20 km güzergah baz alındığında 3,5 kmde bir yapar.hocam bunu ben de çok düşünmüştüm, ancak sahilin topoğrafik yapısı buna çok müsait değil malesef. yayalaştırılan yerlerin çoğunda bir arka paralelinde vs trafik oluyor, araçlarıyla bir şekilde evlerine erişebiliyor insanlar. ancak boğazda çoğu yerde sahil yolundaki evlerin arkası bildiğimiz dağ tepe. hani yakında bir paralel yol olsa ve erişim konusunda 100 metre rakım farkı olmasa tamamen kapatılabilir. ya da hemen biraz paralelde bir alternatif daha olsa, tek yön uygulaması yapılabilir. ancak boğaz hattı malesef çift yöne mahkum.
yine de yapılacak çok şey var. park sorunu çözülmeli. hisar, emirgan, istinye, bebek'teki vale sıkıntısı ortadan kaldırılırsa trafik akabilir. bu durumda tek hatlı, tramvayla bir çözüm üretilebilir. istiklal caddesi'ndeki uygulamayla. tabi incelenmesi lazım bunun.
Bence zor değil. Bu proje ile boğaz bölgesi dünyanın incisi haline gelir. Bir de para basar o bölge gerçekten de.
Zaten basıyor, daha çok basar.










