Scudo Sports

Hoprider 300

benim listemde de hoprider 300 vardi ama vites falan degistirmek isin icine girince hevesim kacti :( hoprider 520 hakkinda gorusleriniz nelerdir?
 
Scudo
@BabekDesign

Benim mevzu değişti ama btwin'de şu anda satışta olan en iyisi hoprider 300, ama kadro boyları evlere şenlik standartlarında, mutlaka denemen lazım.
 
@Zfr
Ben suan Almanyadayim burdaki decathlonda 520 modeli de var, belki Turkiyede de var diye sordum
 
@BabekDesign Bizde yok, yalnız 18.4 kilo bisiklet farketmişsindir inşallah :) hele ki Almanya gibi bisiklet dostu bir yerde mutlaka btwin diyorsan yol bisikletlerine bak bence.
 
@Zfr ben konfor ariyorum aslinda :) yol bisikleti bana gore degil. Aslinda bir hayli alman marka bisikletler de var burda ama karar veremiyorum. kettler, passat, hercules, pegasus ve s
 
@Zfr
bu bisikletler cok pahali geldi bana, almayim :)
 
bu arada decathlonda L boyunu denedim, malesef cok buyuk geldi. 182 sm boyum var
 
  • Beğen
Tepkiler: TheOneUser
@BabekDesign L en büyük boy, en ufak M oluyor, S üretimi yok, üretimi yoksa nasıl en ufak boyun adı M oluyorsa artık. M kadroların boyu zannedersem 52cm yani 175cm ve üzerindeysen daha rahat oluyor M boyu
 
  • Beğen
Tepkiler: TheOneUser
@Zfr evet haklisin. Ama sitesinde 182 boya L uyar diyorlar. Sanirim bacak boyum biraz kisa :)
 
  • Beğen
Tepkiler: TheOneUser
@BabekDesign Onlar tüm dünyada aynı çeviriler, hint avrupa ırklarına uygun olabilir, ama bizim gibi asya genlerine sahip kişilerde farklı bir durum söz konusu. Bizim gövdemiz uzun bacaklarımız kısadır, ecnebilerde ise durum tam tersi bacaklar uzun gövde kısadır, kısacası o kıstas doğru değil. Şöyle bir kriter vereyim, senin btwindeki bedenin M yani medium, ama o da tam ölçün değil, senin için 48cm veya 46cm daha iyi. Ama bu demek değil ki btwin'in M'sini süremezsin, kadro yükseldikçe performans ve rahatlık artar hakimiyet zorlaşır, kadro alçaldıkça performans biraz düşebilir ama kontrollü sürüş artar.
 
  • Beğen
Tepkiler: BabekDesign
@BabekDesign Bu arada pardon ben boyun 1.72 diye görmüşüm, L'nin büyük gelmesi garip, o zaman M biraz da kısa gelmekle birlikte uygun görünüyor.
 
@BabekDesign
Yol bisikletine Evet uyar hatta küçük kalır :)
 
@TheOneUser hocam denedim, kadro ustunde oturunca oraciklarim agridi resmen :) sele ustune de dogru durust binemedim. trekking bisiklet dedigin boyle mi oluyor? :D
 
  • Beğen
Tepkiler: TheOneUser
@BabekDesign
Yol'cuyum ben hocam anlamam o tür işlerden, Şaka şaka bende tucuydum bir aralar. Tur bisikletleri biraz büyük alınır, tabikide gelecek senede kullanmak için değil :) büyük kadronun çok fazla faydası var, Tabi uzun yolda :) Ben 1,75 im bana L oluyor rahat
 
@TheOneUser
sele uzerindeyken ayaklariniz yere degiyor mu? ve ya degmesi lazim mi? ben biskileti tur icin degil sehirde kullanmak icin aliyorum aslinda
 
  • Beğen
Tepkiler: TheOneUser
@BabekDesign
He o zaman işler değişir, şehir içinde küçük kadro daha iyi iş görür, Biraz indirince seleyi ayaklarım değiyordu. Ama tam dibine kadar indirmiyordum
 
@BabekDesign Hayır sele üzerindeyken ayaklarınızın yere değmemesi gerekiyor, herhangi bir ayağınızla pedalı en aşağıya alın, eğer bacağınız düz bir hat şeklinde en uzak noktasına kadar rahat bir şekilde erişebiliyorsa pedalın doğru bir ölçüdesiniz demektir yer ile sele arasında, bacak çok fazla kıvrılmayacak yani pedalın en uzak yeri ile seledeki halinizin. Eğer selede oturuyorsanız ve yere değiyorsa ayağınız sele çok aşağıda, kullanılmayan bir yerde ya da bindiğiniz bir mtb bisiklet :)
 
  • Beğen
Tepkiler: TheOneUser
Başka bir arkadaşa da yazmıştım, kadro ve sele yükseldikçe performans ve konfor artıyor ama kontrol zorlaşıyor, alçaldıkça kontrol kolaylaşıyor, yani zaptetmesi aleti, yani kontrol öncelik ise gerçek kadro boyunuzun bir altı iyi, performans öncelikte ise bir üst, ikisi de aynı önemdeyse normal kadro boyu
 
  • Beğen
Tepkiler: TheOneUser
Geri