Güncemden - Bisiklet Alet Çantasında Olması Gerekenler

Güncemden

Forum Demirbaşı
Kayıt
30 Temmuz 2010
Mesaj
597
Tepki
452
Şehir
İzmir
Bisiklet
Giant
Merhabalar arkadaşlar eksik olarak gördüğüm bir konu hakkında video çektim umarım beğenirsiniz iyi seyirler lütfen olumlu veya olumsuz yorum yapınki bende kendimi geliştirebileyim :) bu arada beyaz dengesi ile ilgili baya bir negatif yorum almıştım umarım düzeltebilmişimdir:)


 
Scudo

Güncemden

Forum Demirbaşı
Kayıt
30 Temmuz 2010
Mesaj
597
Tepki
452
Şehir
İzmir
Bisiklet
Giant
@geziniyo Nedense ilk videomda eleşitri yapanlar şuan yorum yapmıyorlar oysaki onların sayesinde hatalarımı düzeltmiştim bu arada yorum için teşekkürler :)
 

geziniyo

Forum Bağımlısı
Kayıt
9 Ağustos 2010
Mesaj
3.514
Tepki
3.999
Rica ederim ne demek, eleştirilmek iyidir geliştirir tabii biz biraz duygusal bi toplum olduğumuz için eleştirilince tepki verebiliyoruz ama sen bu kabuğu kırmışsın :) Bu arada ışıklandırmam baya iyi özel bi ekipman mı?
 

Insansevmem

Aktif Üye
Kayıt
29 Mayıs 2015
Mesaj
189
Tepki
314
Yaş
38
Şehir
İstanbul.
İsim
Erim
Bisiklet
b'Twin
Merhaba,
Videonuz icin tesekkurler. Ancak herseyi koymussunuz. Degisik birsey yok. Akord ayari nasil yapilir gbi yada vites ayarlarini anlatan bir video yaparsaniz sevinirdim :)
 

CanerG

Aktif Üye
Kayıt
28 Mayıs 2015
Mesaj
141
Tepki
29
Şehir
Ankara
İsim
Caner G.
Bisiklet
Salcano
Gayet güzel hoşuma gitti benim. Başarılar dilerim.
 

Güncemden

Forum Demirbaşı
Kayıt
30 Temmuz 2010
Mesaj
597
Tepki
452
Şehir
İzmir
Bisiklet
Giant
@Insansevmem Genelde insanlar ya onu mu koysam yok lastik ağırlık yapar tüh bunu unutmuşum falan diyorlar bu yüzden biraz açıklık gelsin konuya istedim, böyle yorumlar geldikçe neler çekmem gerektiği dahada şekilleniyor en kısa zamanda akort ve ayar videosuda gelicek o zaman, desteğiniz için teşekkürler :)
@CanerG teşekkür ederim desteğiniz için :)
@geziniyo Özel ekipman değilde işte yavaş yavaş ayar yapmayı beyaz dengesini öğreniyorum tabi birde evdeki lambayı değiştirdim etkisi oldu sanırım, ne kadar çok eleştiri gelirse kendimi o kadar geliştiricem çünkü:)
 
Yukarı Alt