
Terzi söküğünü dikemezmiş.Kron CC1 hakkında bilgisi ve tecrübesi olan var mı? 2. el 700x32 ve üstü destekleyen uygun bir yol bisikleti bakıyorum ama bulamadım doğru düzgün. Böyle bir modelle karşılaştım temiz görünüyor. Kron sitesinde Gravel bisiklet olarak göçsteriyor. Kadro ve maşa aralığı da 700x40 ve üstü bile destekleyebilecek kadar geniş. Full 105 set var. 700x35 yol bisikleti lastiği takıp kullanmayı düşünoyorum. Hiç bir yerde incelemesini yada forumda hakkında bir bilgi bulamadım. Sahibi 7 kg olarak yazmış ama sallıyor muhtemelen. Üretici sayfasında 8.9kg yazıyor.
Bisiklet hakkında bilgisi olan varsa yorum belirtirse sevinirim.
330189 dosyayı görüntüle
Bu bisiklet özelinde aynen öyle. Hiç bir yerde bilgi yok hakkında. Kron pek para kazanmak istemiyor gibi. İnsan kendi ürünlerinin reklamını yapmaz mı ya satılmıyorsaTerzi söküğünü dikemezmiş.![]()
Panaracer markasında GravelKing modellerine bakın, onda var.ah bir de 700 x 45 lastik bulabilsek süper olacak ama piyasada lastik yok![]()
Kendim kullanmasam da, bir turda denk gelmişliğim var. Kadro şaşırtıcı derecede iyi görünüyordu. Uzaktan KTM Relevator sandım ilk bakışta. Üzerinde Kron yerine farklı bir marka yer alsa 20-30K pahalıya satılabilir bence.Kron CC1 hakkında bilgisi ve tecrübesi olan var mı? 2. el 700x32 ve üstü destekleyen uygun bir yol bisikleti bakıyorum ama bulamadım doğru düzgün. Böyle bir modelle karşılaştım temiz görünüyor. Kron sitesinde Gravel bisiklet olarak göçsteriyor. Kadro ve maşa aralığı da 700x40 ve üstü bile destekleyebilecek kadar geniş. Full 105 set var. 700x35 yol bisikleti lastiği takıp kullanmayı düşünoyorum. Hiç bir yerde incelemesini yada forumda hakkında bir bilgi bulamadım. Sahibi 7 kg olarak yazmış ama sallıyor muhtemelen. Üretici sayfasında 8.9kg yazıyor.
Bisiklet hakkında bilgisi olan varsa yorum belirtirse sevinirim.
İşte bunların temizini ikinci elde uygun kadroyla bulmak sıkıntı. 50-60 bin bütçem var. Bu kron 40 bin TL. 3-5 bin ruble zincir değiştirsem benim için çok daha iyi olur ama sitesinde dediği gibi 8.9 kg ise gerçekten karbona geçmiş sayılır mı bilmiyorum700x32 ve üstü takılabilecek yol bisikleti olarak; yeni nesil disc frenli endurance ya da allroad tarzı bisikletler uygun olacaktır. giant tcr max32/34(lastik marka modeline göre), giant defy max35, giant contend ar max38, giant revolt max 53.. scott addict max 35, scott speedster max 40, speedster gravel ise max 45...
Gravelde, premium bir markanın 6,5-7 kg'lık modeli de var, 9 kg'lık modeli de var. Dayanıklılık, karbonfiberin cinsine ve kalınlığına göre değiştiği için ağırlığın dikkat edilmesi gereken kısmı, agresif bir parkurda ne oranda materyali zorlayacağı olmalı. 6-7 kg'lık gravel bisikletin, testlerinde oldukça iyi olduğunu deneyimleyenler biliyorum. Fakat süreç uzadığında, 9 kg'lık model kadar uzun ömürlü bir kadro olabilir mi? Sanmıyorum. Üretici de zaten bunu biliyor.İşte bunların temizini ikinci elde uygun kadroyla bulmak sıkıntı. 50-60 bin bütçem var. Bu kron 40 bin TL. 3-5 bin ruble zincir değiştirsem benim için çok daha iyi olur ama sitesinde dediği gibi 8.9 kg ise gerçekten karbona geçmiş sayılır mı bilmiyorum
Kron kendi sitesinde "gravel" olarak sınıflandırmış bu cc1 bisikleti ama karbon kadro gravel bisiklete 105 set 52-36/11-28 set koyan adamlardan pek gravel cyclocross farkı bilmelerini beklemek olmazSatıcı da 53 kadro demiş... Benim gördüğüm 52-54 diye gidiyor... 180 boyla ikisi de sorun olmaz muhtemelen ama gidip deneme şansım yok hiç bir yerde.
Bir de Kronun dediği gibi 8.9 kg ise gerçekten karbon bisiklete geçmiş sayılır mıyım bilemedim.
Uretım teknıklerı gelısıyor ama gravelde 6 7 kıloluk bısıkletlerın dayanıklı olabılecegını sanmıyorum pek. Bu bisikletler zaten competıtıon tamamen yarıs odaklı uretılıyor. Genelde prolar veya çok parası olanlar 1 sezon kullanıp elden cıkartıyorlar bunları.Gravelde, premium bir markanın 6,5-7 kg'lık modeli de var, 9 kg'lık modeli de var. Dayanıklılık, karbonfiberin cinsine ve kalınlığına göre değiştiği için ağırlığın dikkat edilmesi gereken kısmı, agresif bir parkurda ne oranda materyali zorlayacağı olmalı. 6-7 kg'lık gravel bisikletin, testlerinde oldukça iyi olduğunu deneyimleyenler biliyorum. Fakat süreç uzadığında, 9 kg'lık model kadar uzun ömürlü bir kadro olabilir mi? Sanmıyorum. Üretici de zaten bunu biliyor.
Bu arada, ağırlığı göbekler, lastik, pedal, jant, sele, sele borusu, gidon, gidon boğazı gibi kısımlardan azaltmış olabilir. Her birinden neredeyse 100 gr kırpabilir.
Bende de aynı problem var. Yaklaşık 5 aydır bu şekilde kullanıyorum. Lastik patlağı olmadığı sürece bu şekilde kullanabilirim fakat çözmem gereken bir problem sonuçta. Eğerki siz söktüyseniz nasıl çözdüğünüzü anlatırmısınız?Gravel bisikletimin ön çatal sokma milinde yalama oluştu. buna nasıl bi çözüm bulabiliriz?330185 dosyayı görüntüle
Merhaba arkadaşlar, daha önce hiç karbon kadrolu bir bisiklet kullanmadım, şimdi ise görünümleri çok hoşuma gittiği ve iyi bir bisiklet almak istediğim için , bütçemi düşünmeden (gerekirse kredi çekerek) güzel bir karbon bisiklet almak stiyorum. Cannondale Topstone, trek checkpoint, scott addict gravel, bmc Urs, giant revot, rose backroad… yani aklıma ilk gelen be yabancı üretim markalardan seçicem. Acaba karbona bulaşmadan alü. Bir kadro mu seçsem diye düşünüyorum. Her nekadar inanmasam da “karbon kısa ömürlüdür” algısı hep zihnimin bi köşesinde. Yani tercihim karbon olsa da beni korkutmak isterseniz fikrinizi söyleminizi isterim.
Karbonfiber kadrolar hakkında artık şehir efsanesine dönmüş hatalı bilgiler ortada dolaşıyor. Özetle : hayır karbon kadrolar kısa ömürlü değildir. Tasarlandıkları tipte ve yönde zorlamalara karşı son derece başarılıdırlar.Merhaba arkadaşlar, daha önce hiç karbon kadrolu bir bisiklet kullanmadım, şimdi ise görünümleri çok hoşuma gittiği ve iyi bir bisiklet almak istediğim için , bütçemi düşünmeden (gerekirse kredi çekerek) güzel bir karbon bisiklet almak stiyorum. Cannondale Topstone, trek checkpoint, scott addict gravel, bmc Urs, giant revot, rose backroad… yani aklıma ilk gelen be yabancı üretim markalardan seçicem. Acaba karbona bulaşmadan alü. Bir kadro mu seçsem diye düşünüyorum. Her nekadar inanmasam da “karbon kısa ömürlüdür” algısı hep zihnimin bi köşesinde. Yani tercihim karbon olsa da beni korkutmak isterseniz fikrinizi söyleminizi isterim.
çok güzel aluminyum bisikleter var karbon olmazsa olmaz değil, bütçeyi sorlamadan güzel bir bisiklet alın, araziye girmeyecekseniz gravel de şart değil aslında şehir veya yol bisikleti de alabilirsiniz.Merhaba arkadaşlar, daha önce hiç karbon kadrolu bir bisiklet kullanmadım, şimdi ise görünümleri çok hoşuma gittiği ve iyi bir bisiklet almak istediğim için , bütçemi düşünmeden (gerekirse kredi çekerek) güzel bir karbon bisiklet almak stiyorum. Cannondale Topstone, trek checkpoint, scott addict gravel, bmc Urs, giant revot, rose backroad… yani aklıma ilk gelen be yabancı üretim markalardan seçicem. Acaba karbona bulaşmadan alü. Bir kadro mu seçsem diye düşünüyorum. Her nekadar inanmasam da “karbon kısa ömürlüdür” algısı hep zihnimin bi köşesinde. Yani tercihim karbon olsa da beni korkutmak isterseniz fikrinizi söyleminizi isterim.
Karbon kompozitler, kumaşlar karbon liflerinden oluştuğu için alüminyum gibi metallerde görülen ''yorulma'' kesinlikle olmaz.Yani ömrü,sizin ömrünüz ile sınırlıdır.Kısa ömür algısını silebilirsiniz.Merhaba arkadaşlar, daha önce hiç karbon kadrolu bir bisiklet kullanmadım, şimdi ise görünümleri çok hoşuma gittiği ve iyi bir bisiklet almak istediğim için , bütçemi düşünmeden (gerekirse kredi çekerek) güzel bir karbon bisiklet almak stiyorum. Cannondale Topstone, trek checkpoint, scott addict gravel, bmc Urs, giant revot, rose backroad… yani aklıma ilk gelen be yabancı üretim markalardan seçicem. Acaba karbona bulaşmadan alü. Bir kadro mu seçsem diye düşünüyorum. Her nekadar inanmasam da “karbon kısa ömürlüdür” algısı hep zihnimin bi köşesinde. Yani tercihim karbon olsa da beni korkutmak isterseniz fikrinizi söyleminizi isterim.
Abi ben hep 50 liralık fark anlayabiliyorum.parasını hak edecek kadar anlayamayacağımızdan da eminim.

